Bowling,og grønnsaker

Bowling og grønnsaksåker.

I dag har vi vært på bowling, det var veldig gøy. 

Når jeg kom hjem begynte jeg å gjødsle for mer naturlig stoffer, og så saltet jeg all ugress, og begynte å luke i det ene bedet hvor jeg skal ha grønnsaker , kål, dill, tomat, potet, og paprika for nå, i morgen skal jeg kaste oppi ett par grulrøtter også ! 

Det blir digg med naturlig økologisk mat ! Uten tilsetningsstoffer er jo mye sunnere og bedre for helsen enn den dritten man får kjøpt i butikkene !  Mn må bli mye bedre til å ta vare på oss selv og de rundt oss ! Det er mye gift stoffer i den maten vi serverer de man er glad i !

En ting er å servere det til møkkafolk men de man er glad i? Wtf. 

Vi må bli flinkere til å ta vare på oss selv og de vi har rundt oss. Fordi selv om helsen er ok når vi tror det i oss, er det langtids skaden som er farlig. Det tar lang tid før vi ser hva den dritten har gjort med helsa vår. ! 

Og det er faktisk noe det ikke koster oss så mye å gjøre noe med , noe som er lett å gjøre noe med. 

Det er vanskelig å slutte å røyke, men å så noen grønnsaker og råkost ! Det er lett. Så gjør noe med det. 

Sier hvertfall jeg, jeg lager mat med kjærlighet, ikke gift som er langtidsvirkende ,Haha! 

Hadde jeg kunne skutt eget kjøtt og slaktet hadde jeg gjerne gjort det!  Heller det enn butikkvarer. Og man sparer faktisk mye penger på å så det selv !

Harlighet for en pris på råkost en i butikken! Og hvor lenge varer det? 

Puh!

Nå skal jeg begynne på noen churros tenkte jeg , noe snacks og digg. Til kvelds. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg