New apartment , my Home video ! Vlog

Fått ny leilighet!

En liten vinkel av leiligheten for oppmerksomheten skyld ved deling

Hei , jeg flyttet i ny leilighet den 19ende , og stor trives. 

Siden jeg blogget og har egen YouTube kanal så tenkte jeg at jeg deler video av mitt nye lille hjem !

Vlogger my new Home, her får dere se fra utsiden og inn i alle rom, og hvordan jeg har det i mitt lille nye hjem  som jeg er så utrolig glad i !

Det er leie bolig, så har ikke kjøpt enda. 

Skal bo der i 1 år før jeg finner hus jeg vil etablere meg i. 

Siden jeg egentlig ville leie et hus men det var utleid og jeg ikke fant andre hus i den prisklassen jeg var ute etter så ble det en leilighet i stedet for akuratt nå i ett år. Da gir det meg  god tid  til å finne det rette hjemmet jeg vil etablere meg i. 

Å haste seg inn i en bolig er aldri lurt , ta seg god tid er det beste å planlegge. Ellers havner man fort ut i ny bolig igjen , på flyttefot hele tiden. 

Falt pladask for denne boligen, passet meg helt ypperlig nå når jeg går første året i videregående skole. 

Liker du videoen min, kommenter , også vist du har råd og tips ! 

Til nye videoer !

Luckyluka ! YouTube, Instagram luckyluka446 (tiktok og)

Abonner ,kommenter og del gjerne ! Tusen hjertelig for at du der videoene mine, og at du leser innleggene mine ! 

Det betyr mye for meg ! Og jeg elsker det jeg gjør , blogger , lager vlogger og andre YouTube videoer. 

Jeg er ikke kommet så langt enda , så at du ser videoene mine bryr mye og tar deg tid til å se de gir mg mer seer tid og det gjør meg veldig glad ! Men ikke glem å trykk :” abonner” , da får du med deg hver gang jeg legger ut en video. Og det er helt gratis. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg