Solgt to malerier i dag, bowling med jentungen

I dag har vi kost oss på bowling, jeg og min skatt av en prinsesse Og min aller beste lillebror !

Jentungen vant med 125 poeng første Runde, hun so. Aldri hadde spilt bowling før! Helt utrolig flink var hun !

Etterpå vant lillebroren min, jeg gjorde det faktisk ekstremt dårlig denne dagen ! Og jeg som har øvd mye og ! 

Har jo vært på bowling med familien sikkert annenhver dag nesten. 

Så utrolig fint å se jentungen igjen så ofte som jeg har fått sett henne nå. Helt fantastisk ! 

Det er en situasjon som gjør ting mye lettere om vi får sett hverandre litt oftere, fosterhjem situasjonen. 

Å si hade nå når samværet er over begynner å bli lettere både for meg å jentungen. 

Men jeg ser jo frem til at jeg kan få ha henne alene selvfølgelig. 

Akuratt nå har vi tilsyn , og en av Foster foreldrene med oss. 

Prøvde meg med at kansje vi skulle gå uten en av fosterforeldrene denne gangen ,men hun ville ha en av dem med seg og da går det greit. Det er jo det at vi vil gjerne at hun skal få bestemme selv. 

Og alt skal skje etter hva hun synes er best ,og alt til sin tid. Ikke minst. 

Jeg har jo hatt litt problemer med å møte opp når jeg så henne sjeldent og jeg var i aktiv rus. Av forskjellige grunner fordi jeg ønsket Blandt annet ikke å møte opp på en dårlig dag for eksempel. 

Men etter at jeg ble rusfri , og fosterfamilien er veldig flink med å holde kontakt så har alt gått så supert bra. ! 

Og jeg hadde en saksbehandler som tok mye kontakt så det hjalp veldig på. Men hun er byttet ut nå desverre med noen andre. Men hun nye er også veldig flink og kjekk og hyggelig. Så det skal gå på frem dette her. 

MALERIENE MINE BLE SOLGT I DAG !

EN stille natt , og liv i fred ble kjøpt i dag av en hyggelig dame som ønsket begge to maleriene mine på veggen sin. 

Jeg ble helt i hundre ! Så spennende og kjekt at noen andre ønsket maleriene mine på sin vegg ! 

Og jeg får bilde når de er kommet til sitt rette hjem ! Veldig hyggelig !

En stille nass VS liv i fred !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg