Butikken min er åpnet!

Jeg har nå åpnet nettbutikk på bildene mine som er håndmalt med akryl , og i ilegg er det oginalene jeg selger. Ikke kopier , ikke noe andre har eller kan få tak i. I begynnelsen har jeg satt bildene ut for salg i prisklasse alt etter tid jeg bruker på dem. 

Jeg har tidsskjema jeg setter i forhånd il prisene  Og ser på helheten i bildene , og ønsker at målgruppen skal være litt større enn de med mest i lommeboka. 

Ønsker at alle kan få gleden jeg prøver å spre via bildene mine, ale fortjener å ha det bra. 

Og nå for tiden har jeg så mye gode følelser jeg ikke kan beskrive med ord, men også har jeg mye vondt ubearbeidet langt pakket bort i hjertet. Jeg prøver terapien i å male. 

Ale bildene jeg maler kommer med  en historie bak seg. 

 

Alle kan bestille, men side det kun finnes et ekseplar av hvert bilde vil det være den første som kjøper som får bildet. 

Deretter vil bildet bli satt som solgt. 

Og mye av inntektene for maleriene mine går til veldedighet, en hjelpende hånd Haugaland får en god andel til matvarer og drivstoff. 

Som ska gå til andre som trenger virkelig denne hjelpen, rart hva en ekstra brødskive kan ha og si for mangen. Mens en hjelpende hånd Haugaland gir jo ut svære esker med matvarer , samt en pose med frysevarer og en pose med kaker somregel og noe godt. 

Her gir de mye hjelp, og vi ser jo også hvor mange som sårt trenger denne hjelpen, det kommer stadig inn meldinger som er til å gråte av , på godt og vondt. Alt fra takke meldinger til andre ting. 

Og den gleden og kjærlighet ,freden og roen jeg er omgitt rundt vil jeg passere videre ijennom mine bilder. 

Bestill her under klikk linken for nettbutikken 

https://luckyluka-malerier.webnode.page/

En stille natt VS Liv i fred

Baket churros i dag ! Mmm<3
Det første bildet 
Andre bildet, rart hvor bedre de blir for hver gang hehe

Dette er det bildet nr 3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg