På hyttetur – Spist Levende av Sjøormen /Sitzing og Bilder

Heihei ! 

Vi har vært en liten uke på Hyttetur i Åmot , som dere sikkert fikk med dere i forje innlegg.

Så her kommer Alle Bildene vi har tatt og Sitzing.

Jeg liker å legge ut bildene mine , så kan jeg fjerne de fra telefonen for da ligger de jo på nett.

Så frem til at da håper jeg og legger min fulle tillit til at blogg.no ALDRI legger ned 😬😂🫣 Er ikke det kjekt å høre ,blogg.no ? At jeg stoler og har så mye tillit til dere ?.

Vi har vært på Sitzing i Seljord , og tatt noen bilder med Seljord ormen. Her kommer de :

Det var veldig gøy , tok noen tulle bilder der jeg ble spist levende av ormen hehe. Den går veldig langt ut og er veldig stor. 

Også har vi vært innom steder og spist. Ikke like bra mat alle steder men den siste plassen vi var i Rauland var eksepsjonell pannekaker og kaffe.

Legger ved bilder. :

Den Caffe Moccaen ,var eksepsjonell ! Kanon god. 

Også pannekaken var god , men jeg savnet jordbærsyltetøy og smør. Men det var rørte bringebær til, uten smør. Så for meg ble det littegrann tørt. Men ellers veldig god smak.

Øvde meg på å møte realistiske trær , og stripet håret mitt. 

Jeg ble veldig fornøyd med begge deler , faktisk hehe. Angående hårfargen sp brukte jeg en vanlig blod hårfarge til å stripe med.

Og jeg brukte MANGE striper , men det var veldig vanskelig å gjøre det selv. Det gikk med noen svette dråper og tårer og sinne. Hehe

Jeg brukte etterpå silver shampoo og balsam og hårkur for å passe litt på håret etter en slik tøff belastning på håret. Også for å få bort det gule og oransje pigmenter fortsetter jeg med silver shampoo og balsam fremover.

Skal du farge eller stripe håret lysere i sommer ? Ikke vær redd for å ikke få det helt blondt. Fordi vi er velsignet med silver shampoo,balsam og hårkur i dag. Også solen er til veldig god hjelp for å lysne hårfargen.

Jeg fikk en gang brunt hår av solen , etter ha farget håret svart. Så det er planen min, stripe , stripe , og stripe og bruke silver shampoo og balsam og hårkur og solen ! Det som er kult. Er at det sliter ikke på håret med silver shampoo og balsam og sol. Har ihvertfall ikke gjort det på meg.

Og nå selger de hårkurer på normalen , med glans farger. Det var slik jeg fikk lyst hår fra svart denne gangen. En forhånds striping , og glans kur. Veldig fornøyd. Og nå stripet det en gang og brukt solver shampoo, balsam og kur.

Før måtte vi bruke flere måneder på å gå fra svart til lyst. Og spør du en frisør så vil frisøren si det samme , anbefale å ta det i flere omganger med striper over tid. Månder. Og klippe ut det svarte etter at det vokser er også en løsning. Men jeg vil gjerne beholde lengden !

Håper du har en fin dag i dag ! Har du noen planer i sommer ? Hva ?

Nå er vi på veg hjem , skal bli godt å komme hjem og. Legger ut mer om turen når jeg er kommet hjem. Vanskelig å sitte i bilen med to hunder og skrive. Borte bra , men hjemme best !chiooo❤️🍒

 

liker du denne bloggen ? DEL så blir jeg kjempe takknemlig. Og kommenter gjerne.

Mvh Luckyluka ❤️🙏

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg