Baker i hele dag mye godt!

Bake dag!

I dag startet jeg dagen med en god tur med hundene kl 07:30 ca. Deretter lagde jeg frokost smoothie med aminosyrer og proteiner ble seriøst skam mett. Og hundene lagde jeg middag til på stekepanna , freser litt wom blandet med tørrfor. 

Kl 10:00 begynte BAKE DAGEN min ! Jippi.

Lagde deig på deig , fordi jeg ville lage så mye mer enn bare brød. 

Så da ble det 11 horn, 13 kanelsnurrer , tre brød. Og jeg vil bake enda mer men har ikke de rette ingrediensene akuratt nå til det jeg vil lage , uten om churros da ! 

Det skal jeg lage i morgen igjen , så slik går dagene mine , trening, baking, maling ,rydding og turer og vask , og dysjer og sover og ser Netflix hehe! Lol 

Too Much?…neida.

Nå ser jeg at jeg må ta ut det nye brødet og sette inn kanelsnurrer og hornene. 

Snakkes !

Tilbake , alt er ferdig , hvorfor kjøpe når en kan bake selv. 

Alt her er sukkerfritt og laktosefritt ! Kun litt sukker og kanel på kanelsnurrene.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg