StoryTime:Haunted(RealLife)Spådde ditt barne Halloween kostyme fremtiden din?

Funny thing , did it ?

Halloween på mandag 🎃

blogg innhold :

– StoryTime of real life

– halloween costume predict future?

 

Seriøst jeg kom akuratt til å tenke på noe.

Når du ser tilbake på vennene dine , og hva de kledde seg ut som i barndommens halloween.

Hva ser du ? Og hvordan gikk det med de ? Spådde det kostymet  fremtiden til dine venner ?

Hva med deg ?

Jeg skal fortelle deg hva jeg kledde meg ut som på halloween, heks og hore.

Ehm ,ja. I know. For å si det slik var det ikke meningen at det skulle være hore. Men goth!

Gotisk , liten jente.

Men det så jo ut som hore klær. Og de dere betting strømpebuksene , og høye sko, knall kort skjørt og opprevet topp svart med kjetting.

Du ser bildet eller ? Ja jeg var liten, og ja jeg fikk hjelp av noen men burde vel kansje ikke fått den hjelpen hehe !

Men det rare med det , er jo at jeg har alltid vært veldig sensitiv for åndelig aktivitet ,og har opplevd en hel del skumle ting. Og hatt kontakt med det åndelige. Og da ting som jeg har på opptak.

Og hvor enn jeg bodde fulgte det etter meg , og jeg kom i kontakt med nye ting.

Det var veldig mye skummelt. den ene leiligheten jeg hadde , der gikk alt sp fint. Jeg var så skikkelig glad for å flytte dit og trivdes så godt.

Helt til det hadde gått nærmere 28 dager, det var da helvette begynte.

Jeg klarte ikke p sove ute i sengen, jeg følte noen så på meg.

Og jeg var borte fra leiligheten måtte jeg  hjem hele tiden i full hast for jeg hadde den følelsen av at hunden min brant inne. Skikkelig ekkelt.

Og jeg og en jeg var sammen med sov der, og vi kjente røyke lukt og lette lenge etter røyken. Men fant den ikke. Vi så den, som en tåke igjennom gangen. Men det var ingen kilde til den røyken liksom.

Når det ble slutt med han, og jeg var alene begynte det enda mer.

Jeg hadde besøk av familien, og så hører vi :” mamma!*, En liten gutts stemme. ! I hele omgivelsene , det hadde ingen retning det kom i fra.

 

Jeg sov på sofaen og kl 01:00 var det skikkelse av en eldre dame med busker grått hvitt hår ved siden av meg sofaen som skrek på ett merkelig språk jeg ikke forsto ,hun var veldig frustrert. !

Og jeg lå lenge ,i to minutter for å prøve å høre etter men når jeg hopte kjapt opp for å se meg til siden var det borte.

Jaja, tenkte jeg og gikk å la meg igjen.

Kl 04:00 fikk jeg følelsen av hele meg vibrerte som om jeg var klistret fast i sofaen og det brant ! Jeg vibrerte i full flamme i sofaen og kunne ikke lirke meg. ! Det var  jævlig. Men etter mye kamp og bevegelse og skriking kon jeg meg opp, føre til det ekle rommet langt ute i andre enden var oppe.

Og jeg tenkte at jeg skal gjenskape denne hendelsen, hele dagen fordi hver dag jeg skulle hjem grudde jeg meg.

Jeg ville ikke hjem etter denne hendelsen, og jeg var livredd for å gå hjem  til den boligen.

Dette skulle være mitt nye og bedre hjem, en ny start på livet. Det ble jo ikke akuratt slik nei.

Så når jeg skulle hjem forberedte jeg meg på bussen å sa : “det er mitt hjem !!”, Mitt ! Dette fikse jeg. Osv.

Men straks jeg kom nermere mot den døren ,ble jeg nervevrak og følte meg så sårbar og utrygg.

Men jeg skulle fikse dette ! Og jeg tenkte jo at jeg var gal !

Og ingen trodde meg , annet enn familien. Så jeg la meg ut på soverommet og satte på opptak på telefonen hvor den reagerer på lyder.

Neste morgen kl 07:00 skal jeg på skolen,

Men aller først ville jeg høre opptaket , så jeg satte meg på sengekanten trøtt i tryne.

Trykket play, og det jeg hører får gåsehuden til å sprette opp, og jeg føler meg umiddelbart utrygg igjen og veldig sårbar. !

Det første begynner med at jeg for veldig mye traume lyder , der jeg skriker og vrir meg og gråter. Og sp blir det stille, time etterpå hører jeg hunden blir urolig, og rister seg og knurrer.

Og da , kl 04:00 atter en gang samme klokke slettet , hører jeg skap dørene hamre for harde livet !sakte “Dunk,dunk,dunk ….og aggresivt ; dunkdunkdunk.!” , Og jeg legger tlf i fra meg og løper ut av soverommet.

Gjør meg klar til å gå på skolen  veldig kjapt, men jeg leverer hunden min til min mor , fordi jeg vil jo ikke at han skal være der så bitteliten og alene etter det jeg og hunden har opplevd der.

Ut i fra opplevelsene , hvis en gutt skriker mamma, og en dame skriker i øret mitt ,og jeg føler mg klistrer i sofaen som om jeg smelter og vibrerer fast, og det hele med følelsen  av at hunden min brenner inne og at jeg må skyndte meg hjem, og røyken som kommer .

Til og med ringte jeg elektriker, fordi jeg sa det var noe alvorlig galt her , og jeg fikk støt av kjøkken disken. Der døren jeg ikke likte var , der det var noe mørkt av en følelse jeg fikk.

Så oppsummert følte jeg jo at det var skjedd en alvorlig ulykke der, så jeg gjorde research sammen med en venn. Gamle skrifter , jurnaler på internett faktisk.

Og fant da ut at barn var brent inne, og moren prøvde få den ut. Det hadde vært e gammel gård der ,men noen kaldte denne damen for heks. Siden hun gikk og samlet høy og hår fra kyr, og ull fra sauer.

Og barna gikk nakne,  hun ble jagd fra byen her, og forsvant til sjøs. (ingen vet om hun gikk til sjøs) dette var rett ved siden av sjøen.

Så jeg gjorde en renselse der , og jeg ba til Gud, og brukte Guds kjærlighet og Guds lys for å gjøre det rent.

Og jeg skrudde jo ned alle  skap dørene på soverommet i mellomtiden,morsomt men sant. Hehe.

Og det ble jo fred, en stund. Til jeg sprakk på stoff igjen, og da var det so mye negativ energi. At det var jo doomed, og jeg var sårbar igjen.

Men jeg var ikke utrygg lenger. Dette var ikke noe mørkt der igjen , men noe annet som kom innom iblandt.

This is my halloween story. Whats yours ?

Og da , med dette så vil jeg fortelle at mitt halloween kostyme forutså min fremtid, jeg har alltid hatt en gave , og vært sensitiv for det åndelige. Også før jeg fant gud igjen var jeg veldig mye på dette med mørk magi, og forbannelser og div.  Witchcraft in general. Men som barn, ble jeg døpt og var kristen.

Men det gikk over til Gud, og elsker naturen så jeg er vel kansje da en mer grønn heks ? Jeg synger til plantene mine, før jeg legger meg.

Og jeg lager kurer av frø, urter og andre ting som. Planter. 🌵 Men jeg liker ikke å anse meg selv som en heks , jeg eg kristelig ,med grønne fingre.

Som også tror på at alt av naturen, og kraften i det.

Som mener jeg kan lage sp mangt med det naturen gir meg, og at det healer for mye forskjellig.

Man må finne sin ting ,og i tilegg ble jeg jo ikke akuratt hore,men jeg ble rusmisbruker.

Så mitt halloween kostyme forutså jo nesten helt rett min fremtid.

Heks og hore kostyney = Kristelig med grønne fingre,og rusmisbruker.

Ja jeg ser jo at det ikke ser så bra ut nå som jeg har skrevet det ved siden av hverandre. Men årsaken til at jeg ble troende ( mer vitende) , er fordi jeg fant gud, da han gav meg redskapene jeg ba til han om for p hjelpe meg p bli rusfri. Da jeg var psykisk syk, med dissosiasjon lidelse, som Gjorde at  jeg bare hadde 10% av meg selv.

Når jeg plutselig kom til meg selv på mitt aller værste bruk faktisk, var det etter en veldig kraftig og sterk Bønn til Gud. Og jeg “voknet ” opp til dritt all over me som ikke var mitt. Slik det føltes ut hvertfall, og da ble valget veldig lett. Å vaske og p skrubbe det av seg. ! Med en gang visste jeg hva jeg måtte gjøre. Og jeg slutta , abstinensene holdt på p ta knekken på meg, kramper som. Sendte meg til sykehuset der de sa at hadde jeg ikke kommet da , hadde jeg ikke vært i live neste dag.

Takk mamma❤️ Men det som er at hel siden, har jeg fått tilbake alle mine egenskaper , kvalifikasjoner,kunnskaper, og meninger ,og personligheten min, minnene mine  jeg ikke visste jeg hadde for det alt var låst sp langt bort i limbo. Jeg fikk meg selv tilbake igjen, og jeg er heldig som fikk det svaret jeg trengte , for da kunne jeg faktisk velge å gjøre noe med det. Og det gjorde jeg.

Og det er så deilig p være tilstedet igjen, og lykkelig, og ha alle rundt meg som det nettverket som var der før jeg begynte å ruse meg.

Den lidelsen jeg hadde kom av at jeg ble utsatt for veldig mye traumatisk, som førte til at det ble overbelastet mentalt hos meg og senere da låst , jeg låste meg bort fra kroppen min og alt som skjedde rundt den. Og dernest ble jeg personligheten min satt i en type limbo.

Men det er ikke alle som kommer tilbake til seg selv heller, jeg var heldig. Og derfor er det så veldig lett for meg å vite hva jeg skal og ikke skal med livet,at rusproblemet mitt er borte helt og holdent ,fordi jeg vet at jeg ikke er den zombiene som bare gikk på autopilot, og jeg vet at jeg ikke kan slutte å være tilstedet. Fordi jeg vet hvor fort gjort jeg kan miste meg selv igjen. Alle triggere må unngås. ! Alt negativitet som gjør meg sårbar , unngår jeg.

Alle tanker som vipper inn på det å gi slipp,negative tanker eller på hvordan ting var før nå jeg snu om igjen. Til nåtiden. For jeg er kansje drit sterk, men jeg kan fort bli veldig sårbar.

Og jeg tenker ofte på barndommen min nå for tiden, fordi jeg får alle de her flashbacks med minner , gode minner som har vært bortelåst så veldig lenge. Og følelsene jeg for med minnene , og lukter som kommer. Det er nøyaktig de samme jeg hadde på det lille øyeblikket som barn den gang.

Hva sier ditt barndoms kostyme om det og din fremtid ?

Stemte det ? Hvor nært var det hos deg ?

Jeg finner det veldig spennende faktisk, så send meg en kommentar ! Vil gjerne høre mer om det for andre enn meg selv.

Nå må jeg legge meg ,håper dette var underholdene, jeg måtte dele det for det var så sant og jeg har liksom aldri sett på det slik før. Litt morsomt da ikke sant  ?Det er jo klart at det ikke stemmer i alle tilfeller vel? Kanskje ?  IDK ,kommenter så finne vi ut av det da!

Happy halloween. 🎃

Klem fra luckyluka

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg