Samvær med jentungen min, som bor i fosterhjem

I dag har jeg hatt samvær med jentungen

Jeg tok meg fri fra skolen hele dagen i dag for å forberede meg , fordi jeg gru gleder meg da det har gått noen uker siden sist gang.

I dag har jeg vært på kino, med prinsessen min.

Jeg ankom til Haugesund en god tid før , fordi det var så sinnsykt trafikk så da tenkte jeg at endten må jeg ta en buss som er der 10 min før jeg skal være der, eller tre kvarter før. Det ble tre kvarter før i tilfelle jeg sto i kø med bussen på veg bort selvfølgelig. Vil ikke gå glipp av ett eneste lite sekund. !

Jeg hadde handlet en del skole klær, stor klespakken si det er nytt skole år.

Jeg har gjort meg den vanen å stille opp mer med klær og nødvendige utstyr som trengs. Fordi jeg har så lyst å stille opp å ta ansvar.

Så når jeg var ankommet til byen, gikk jeg ned til byen og kjøpte meg en varm kaffe mocca og tok noen bilder til bloggen imenst.

Vi skulle se en super søt barne film , DC-SUPERKJÆLEDYR LIGAEN.

Dette var en morsom film asså ! Anbefaler den skikkelig mye til foreldre med barn.

Når jeg var i Telemark kjøpte jeg en del godteri fra America byen, og Bø Sommerland ting , og en drømmefanger som jeg forklarte til henne at denne her henges over sengen, og den tar bort alle de skumle drømmene du får og bytter de ut med koslige morsomme drømmer.

Dette var stas , og jeg kjøpte en matchende genser til henne som den jeg har på meg , fordi det er min stil og jeg ville hun skulle få litt av mitt.

Så hadde jeg malet ett bilde til jentungen, for en stund siden som jeg også hadde med til henne.

Her er drømme fangeren , fant ikke bilde av maleriet jeg malet til henne , antageligvis slettet det fra enheten min ve uhell. Men det viktigste er at hun har orginalen , det er en ulv med lilla og blå i fokus farger. det var så fint å få se henne igjen , seriøst ! Men det er klart at det er vanskelig å ha det slik.

Sensurert ansikt fordi jeg ikke ønsker å offentligjøre min datter.

 Der er mitt største høydepunkt ! ❤️

Jeg elsker henne over alt på jord , og uansett hvordan ting er så er det ingen som kan ta fra oss kjøtt og blod båndet !

Og dette er den tøffeste jenta jeg noen gang har møtt ! Og hun er min❤️

Det har vært en helt fantastisk dag i dag på kino med denne super gulljenta mi ❤️ Og jeg ser så frem til neste gang.

Vist noen har spørsmål om dette , og situasjonen så kommenter gjerne.

Eller vil du høre mer om situasjonen , då kan jeg også skrive ett innlegg om hvordan det er for meg ø i denne situasjonen. Med eller uten spørsmål fra dere.

Det er ikke noe ø legge sjuk på at det kan være veldig tungt , og det har vært enda tyngre.

Nå er jo jeg oppegående , og langt borte fra rus , og miljøet. Så ting går jo fremover nå.

Jenta mi er den herligste , beste og skjønneste jenta på jord ❤️ hvert sekund er hun i tankene mine ❤️

Vi pratet og lo, og spiste godteri på kino , det var utrolig koslig.

Og vi kan absolutt anbefale denne filmen videre til alle dere andre , den var skikkelig gøyal!

Hjemme før jeg skulle avgårde , måtte samle meg. 🙂❤️

Så var jeg på en liten photoshoot for meg selv i byen HAUGESUND SENTRUM før jeg skulle på samvær, drakk kaffe mocca på BONBON , og gikk meg en fin tur. 🙂❤️

Så handlet jeg en del inventar til balkongen , HALV, AV HALV PRIS PÅ NILLE ! Alt kom på under 500 kr, og da handlet jeg også to senge stretch laken  til dobbelseng. De kostet nå 124 kr .  tusen takk for at du ville lese mitt blogg innlegg, det setter jeg utrolig pris på.

Har du spørsmål , ideer til ting du vil se meg blogge om /lage YouTube video om ? Skriv en kommentar.

Besøk min YouTube kanal søk LUCKYLUKA PÅ YT.

Abonner , kommenter og del ❤️ tusen hjertelig takk , stor klem LUCKYLUKA.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg