OMG HVA JEG MØTTE PÅ HUSTAKET MITT !video OG klippet neglene til hundene mine

 

Har lagt til videoer øverst her som må ses !

I dag når jeg kom hjem fra skolen så gikk jeg tur med hundene , deretter begynte jeg på middagen !

Det ble stekt komle i dag siden mamma kom ned med kokt i går !

Harregud det var godt ! Har skjørt bitene like store ca, og fleske biter i den for mer smak !

Deretter måtte jeg tilvenne hundene med negle klippen som jeg gjør nesten hver dag.

Jeg prøver å lage det om til en lek, og det går fint med mye skryt og lek.

Jeg har alltid gått til hunde frisøren , fordi når jeg klippet for første gang fikk jeg totalt skrekken !

Jeg klippet alt for langt inn og hunden jeg klippet syl blødde ! Ikke noe gøy eller bra for hund eller meg ! Helt forferdelig så da fikk jeg helt skrekk for det og både jeg og hundene trenger tilvenning igjen.

Jeg startet ofte hver dag med å kose føttene deres , innimellom hver dag !

Og lar de lukte på negle saksen, og når de slappet av tok jeg en bit av naglen dems, og da ble de galne på meg så de hopte på meg.

Jeg bare skryte av den og lo og hadde det morsomt , så vi har brukt å gjøre slik nesten hver dag !

Lage en morsom ting av det hele 😃 og ta litt p litt hver gang så går det kjempe bra.

Her for litt siden flekket han ene tenner på hunde frisøren, og knurret hele tiden. Nektet å gå inn det rommet.

 

Kom ut og neglen var helt skeive og noen var ikke tatt i det hele tatt så ble ganske lei av det.

Jeg har bånd med mine hunder og de har bånd til meg. Tillit så det er vi som skal gjøre dette sammen også så jeg måtte bare prøve en dag jeg kjente meg psykisk mentalt klar da. !

Ja … En må faktisk være mentalt klar fordi hundene merker nervøsitet veeeeldig godt. Faktisk !

Når jeg var ferdig , fikk de ros og en god tur !

På den måten er det altid belønning i vente , og når vi kom tilbake ble jeg møtt av nyyyydelige fugler i flokk på taket mitt. Og når de fløy videre fy faen hvor nydelig det der var ! Jeg måtte filme det selvfølgelig.  Derav videoen øverst i dette innlegget !

Jeg har prøvd mikrofonen i dag, og fant ut at vist jeg skal bruke den til musikk må jeg ha mikrofonen i en data , headsett i mikrofonen og spille av melodien til musikken på en annen enhet fordi jeg får ikke tatt opp lyd og høre melodien fra samme enhet. Det var veldig dumt egentlig.

Men hovedsakelig skal jeg jo ha det til YouTube kanalen min etterhvert , så det går fint.  Ellers får jeg jo mikse og trikse når det kommer til musikken !

Tenkte jeg skulle rydde litt nå straks , og sette opp YouTube studio mitt på det andre rommet hvor jeg også har malingen min, akryl malingen og bildene osv.

Det vil bli trangt om plassen, så jeg må Mike og trikse der også å se hvordan jeg skal få delt det rommet til tre forskjellige ting. !

Gjester , maling og kontor. YouTube kontoret mitt. ! Eller om jeg kansje må ha YouTube på kjøkkenet , ved spisebordet.

 

Jeg er jo slik at jeg vil ha minst mulig rot i stuen og kjøkkenet, ganske minimalistisk med ting og rot. Så vet jo ikke helt hvordan jeg skal få det til alt , men man må jo bare prøve seg frem og se hva som funker best.

 

Link er også øverst i innlegget til leiligheten min, så har dere tips til hvordan jeg kan gjøre dette . Leave a comment please ! Takk!! Harregud hadde gjort meg kjempe glad å fått  noen tips ! ❤️❤️

Orket ikke å sminke meg i dag, skal jo bare jobbe og vaske og rydde og slappe av uansett så bare with me ! Hold ut ! Hehe. Mtp videoen min laget i dag altså. !

 

Nå får jeg sette i gang , satser på hårfarge neste uke ! Spennende å se hvilke farge jeg skal velge egentlig.  Ser du  hva jeg skal eller bør farge håret med og hvilken farge /merke jeg bør bruke , ut i fra bildene mine, så kan du gjerne komme med tips !

Alt tas imot med åpne armer , elsker råd når det kommer til ting jeg ikke har peiling på selv !

Then i go , nye Bye. Vil ønske alle en super fin kveld videre ! Og en rektig god natt når det skal  legges !  Hade godt så lenge !

❤️❤️😊LUCKYLUKA !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg