Ditt sted, hvor minner bare tyter

Har du ett sted du ikke kan gå forbi uten at du må smile?

Minne-flash , hvor minner bare popper opp og du kjenner deg så lykkelig over alle de øyeblikkene du klatret i det treet? Hopte på de fjelltoppene eller kansje til og med lekte en spesiell lek på som barn?

I dag gikk jeg tur med hundene en helt vanlig tur.

Så ett område jeg har gått forbi tusen ganger ,og først nå slo minnene meg i flash og en type lykkerus slo over meg.

Kjenner du deg igjen?

Jeg kunne høre latteren vår,meg og mine barndomsvenninne.

Og jeg kjente jeg fikk nesten sommerfugler i magen, når jeg så meg selv klatre inn i denne fotball veggen.

Denne veggen husker jeg så godt når jeg gikk på barneskolen her, den kom som helt ny som skulle være for fotballer da vel og merke.

Men vi jentene vi fant denne her så morsom å klatre inni, og renne ned og klatre oppå.

Gjett om vi fikk kjeft for å klatre oppå toppen.

Jeg husker hvordan jeg kom meg opp,men harregud ikke turte å gå ned igjen.

Det var jo ett dilemma den der impuls kontrollen vi ikke hadde.

Har du ett slikt sted du har gode minner i, og har du opplevd å gå forbi det tusen ganger før uten den her minnestunden for så å plutselig få den en gang ?

Vist ikke, prøv neste gang når du ser ett sted p tenke tilbake når du som barn der lekte og de følelsene du hadde da og lydene som var rundt deg.

Det er en egen “lykkerus”

Ganske kult, og jeg var så lykkelig og fri fra bekymringer at det ble faktisk en type meditasjon å være tilbake der.

Jeg var så heldig med været også, det slo jo rett tilbake til barndommen når vi lekte der, og straks jeg passerte så jeg bygget og der husker jeg så mye fra når jeg var liten og var på skolen.

Klart jeg har jo dårlige minner derfra også, men de har jeg på en måte bare skjært bort som råtten frukt.

Det er det man må gjøre med råtten frukt, og gåtne minner. Man må skjære det bort, samme med råtne folk. Hehe!

Fokusere på det som er friskt og godt ❤️😊

Så de gode minnene tok liksom bare helt over!

Det var en fantastisk opplevelse å få de her flaskene med de følelsene, minnene, og latteren og gleden som skvulpet over meg.

I dag har jeg laget lapskaus,lys tykk og deilig !

Med bacon på toppen! ❤️

Også ny YouTube video om dette også, så kan barna dine lære å lage middag til deg også!

Lett med min video på youtube nederst i innlegget! Gjerne abonner da blir jeg kjempe glad, jeg trenger deg❤️og ønsker deg hjertelig velkommen❤️

Har du ideer til hva jeg bør gjøre bedre neste gang gi meg en lyd(kommentar)✓ og jeg fikser det!

Har du spesielle ønsker om hva jeg skal lage video om så kom med det også ! Jeg er up for nye utfordringer! ✓

 

Nå skal jeg fortsette å male på bildet mitt i morgen tenkte jeg !

Dette bildet er basert på min lillebror og hans hund Rico ❤️ samtidig som Åkrehamn strand som er en av Norges fineste strender (kåret til andre plass ) faktisk.

Jeg skal få ha utstilling snart i huset til en hjelpende hånd Haugaland når det blir ferdig. Det blir spennende , med flere lokale kunstnere  selvfølgelig. Det blir kjempe kjekt !

Nå får jeg hoppe i køya for det er tidlig opp i morgen for så å gå på skolen.

Vil ønske deg en utmerket natt med god natts søvn ,så prates vi på i morgen ! As always.

Har du lyst at jeg skal lese din blogg? Jeg trenger mer lesestoff så legg bloggen din under i kommentarfeltet så skal jeg gå innom, å til og med legge igjen kommentar ❤️💯

Hva er ditt beste minne som barn?

Leave a comment ❤️💯

God natt da ,klem LUCKYLUKA 💯❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg