No filter today YouTube/skole

Velkommen til min YouTube kanal ! Klikk!

Jeg har endelig kjøpt mic og selfie stick.

Nå kan jeg komme litt videre med mitt YouTube studio. Endelig. !

Mikrofon , kjøpt på Elkjøp til 400-600 kr.

Jeg kjøpte denne mikrofonen på elskjøo til veldig billig , husker ikke nøyaktig pris men ikke over 600 hvertfall.  Den var så utrolig mye større enn jeg trodde faktisk. ! ☺️❤️

Jeg er skikkelig fornøyd , nå kan jeg endelig begynne på mitt YouTube studio.

Ønsker du å abonnere , kommentere eller følge meg generelt på min YouTube kanel , så gjør det meg veldig happy. !

Akuratt nå sitter jeg på skolen, vi har engelsk akuratt nå.

Engelsk læreren vår er skikkelig kul, og veldig flink lærer.

Jeg går på restaurant og matfag, fornøyd med linjen og innholdet. Men ikke så fornøyd på kjøkkenet i går.

Men det blir vel bedre , alle må tilvennes nye ting og metoder nå og å jobbe rundt mangen andre.

Ros og ris må jeg lære meg  å ikke ta som kritikk , fordi jeg tar det som kritikk når jeg får ris for mine metoder jeg alltid har gjort som fungerer best for meg hjemme.

Fordi det fungerer ikke på ett storkjøkken når jeg feks skal jobbe på noen andres premisser.

Det er noe jeg må bli bedre på, det kommer nok til å gå fint.

TILVENNING TILVENNING TILVENNING 😅

Nå må jeg følge med på timen , vi har engelsk og jeg har lest litt , men klarer ikke lese å skrive samtidig så jeg kommer til å blogge mer senere , foresten har jeg ikke funnet ut enda hvordan jeg kan legge ut mine YouTube videoer her på bloggen min.

Slik som jeg gjorde på miniblogg.no , vil gjerne kunne legge videoene mine Vlogs osv her. Så må finne ut av det.

Så skal jeg legge ut noen oppskrifter senere når jeg er ferdig på skolen.

Så skal jeg bake boller når jeg kommer hjem , så langt jeg får tid . Og må dusje vaske og rydde litt hjemme.

Må snart få komme meg i gang med malingen min også, etter at jeg flyttet inn i ny bolig har jeg ikke annet ett eneste bilde enda.

Jeg har fått alt på plass, men ikke tatt i en endte maler kost. !

Så det er mildt sagt på tide !

For å lese litt mer om hvem jeg er , siden jeg har kommet på blogg.no fra miniblogg så kan du faktisk bla lenger ned å lese mine eldre innlegg fra når jeg var på miniblogg. Fordi alt ble faktisk overflyttet fra miniblogg.no til blogg.no hovedplattformen når de byttet meg over. !

Det var utrolig greit ! Så har jeg jo alt jeg har blogget med mg videre. !

Jeg er så happy for at jeg kom meg inn på blogg.no , ble trukket ut .

Og jeg har en god del ting å finne ut av nå for jeg vet ikke helt hvordan dette oppsettet er lenger. Jeg blogget her med annet navn når jeg var 13 år, og husket at jeg syntes det var så utrolig mye kulere enn miniblogg.no ! Selv om miniblogg.no har ett enkelt oppsett så har vi flere muligheter her.

Nå er det friminutt så jeg må ta meg pust i bakken .seriøst jeg er skikkelig sulten plutselig. !

Snakkes senere da , skal prøve ut mikrofonen også ! Det blir kult !

Tusen takk for at du leser bloggen min, det kommer mer interessante innlegg etterhvert når jeg har funnet ut av hvordan alle funksjonene er her.

Så krysset fingrene og ber om. Tolmodighet , tusen hjertelig takk !

Klem fra LUCKYLUKA❤️❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg