Nå sitter vi på LYNGDAL Inn kafe. Og VIKING !

Nå sitter vi på LYNGDAL inn . 

 

Og har spist middag her. 

De solgte barnemeny av middager , men det fikk vi ikke lov å kjøpe som voksen. Det er det teiteste jeg har hørt. ! 

At man ikke skal få kjøpe barnemeny her som voksen. Helt idiotisk kjente jeg ble provosert! 

Fordi jeg spiser veldig lite og da er det greit med barnemeny For det er akuratt passe til meg. 

Men neida. Hehe , ellers fikk vi kaffe med på kjøpet av maten som var ganske greit. 

Ikke helt fornøyd med kundebehandling en men det var ikke helt forferdelig heller liksom. 

Men jeg fikk laks ! Jippi , elsker laks! 

Og jeg traff viking bussene ! Måtte jo ta bilder av den også ! 

Maten var det lite smak i ellers var jeg for lyd med middagen jeg fikk, men siden jeg ikke fikk barnemeny Gill halve fisken til hundene. 

Nå har vi 1 time og 15 min igjen til vi er fremme , begynner å bli lei av å kjøre bil. Men glad det ikke er jeg som kjører da hehe. 

Men skal bli gøy å komme oss inn på hotellet , heldigvis er det greit å ta med hund dit. 

Vi har kjørt i 5 timer og 30 min, men det skulle vist ta 3 timer herfra og til Karmøy i følge gps en . Lol ikke helt ok den gps alltid. 

Nå skal vi kjøre videre . Snakkes senere. Har også filmet litt til YouTube kanalen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg