WONDERLAND! Watch video made by me

Wonderland!

Smil til dagen, og dagen  smiler tilbake, er det ikke det de sier?

I går etter vi hadde spist under et stort skap, akuratt fem minutter etterpå ramlet Absolutt hele skapet med alt innhold rett i gulvet. ! Tenk om vi hadde brukt fem minutter ekstra under det skapet ved spise bordet hehe ! Kunne gått galt det ! 

 

Tuller ikke når jeg sier det var glasskår helt på andre siden av stuen vår. ! Hehe. Når jeg hørte en liten lyd , gikk jeg for å se. Og da plutselig fosset det som en foss av glasskår og skapet løsnet fra hver side i mellomtiden, det så ut som når de siler høy , det fosset som en foss. Jeg så alt i slow motion med hake slep hehe! 

Det ble en del rydding før vi gikk på heart koret. Vi sang og jeg ble fikk forbønn, veldig spesielt. Men rart hvordan han som gav sin bønn for meg sa mye av ting jeg selv har tenkt bare noen dager i forvegen. Og ting jeg har brukt selv tidligere. Utrolig flotte folk der , alle er så snille. Og jeg følte at jeg hører til der. Og en person spesielt sang så fint at jeg ble helt i transe. Det var ikke bare stemmen, men sangen han sang og hva sangen inneholdt. I ord. 

I dag holder jeg på å bake sjokoladekake som jeg skal pynte, legger ut innlegg av når den er ferdig pynta senere i dag, gleder mg sykt! 

Sikksakk trening, hinder løype og fjell,og bakke trening.  Videoer til YouTube kanalen

https://youtube.com/shorts/7LSDiZzYTrw?feature=share

https://youtu.be/GoBkyI1evEY

Hope You enjoy, videoene må bare ses ! Hehe

Hinder løype, Rico elsker det!

 Deretter følger vi det opp med litt sikksakk slalom som jeg kaller det , og så bakke trening, opp OG NEDOVER. Viktig. Men aller først må vi trappe opp, med en kjempe god gå tur! Og deretter til slutten trapper vi ned med en god gå tur. Slik at de ikke blir gang sper. 

Dere er velkommen til å følge meg på YouTube, finner meg under linkene ovenfor. 

Hundene elsker å trene , vi gjør dette en gang daglig, så lager jeg wom i steke panna hehe for at de skal spise hunde mat. Det går rett ned, men viktigst når en gjør det er å ikke la det bli svidd eller brent for det er absolutt ikke bra. 

Lett steke maten, deretter synke inn tørrfor og kjøle det ned og hive det i mat skåler.  På den måten er de stabil og fin i magen. 

Min lille trave tåler jo nesten ingenting, men jett om han vil ha alt vi spiser hehe.! 

Senere legger jeg ut kake bakingen min, også video.  

 

Nydelig vær i dag, ønsker alle en super duper fin dag videre. Takk for at dere leser bloggen min! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg