Bildet er ferdig , nå reiser jeg til Kristiansand dyreparken

Nå ble bildet ferdig i går. Ligger for salg på finn.no 

 

Jeg har malet små detaljer i sanden , og når og to små barn som leker i sjøen av den gamle sorten. 

Husker du de figurene ? 

Jeg finner de så søte de figurene , man finner både figurer og bilder med slike barn med “ gammel farge ” på klærne. 

Husker ikke hva det heter , vel bonde blå f.eks. 

Eneste jeg har noe jeg må gjøre før det leveres til ny eier , jeg skal kjøpe varnish gloss for det beskytter akryl malingen så holder alt så mye lenger. 

Det er snakk om at det skal stå å tørke en uke først før man har på varnish, så skal jo det tørke også. 

Jeg kommer til å ordne dette straks jeg kommer hjem fra ferien så da er det good too go. 

 

Nå kjører vi snart. 

Til Kristian sand , jeg skal til dyreparken for første gang i hele mitt liv faktisk. 

I går vasket jeg og ryddet og støvsuge fordi jeg skal til dyreparken i Kristiansand , og i byen osv å sove på ett type hotellrom. 

Lurer på hva som er i vente. Fordi jeg har aldri vært der før. 

Jeg kommer til å blogge mye på turen , selvfølgelig. Og kommer til å lage YouTube film. 

Da må jeg rense telefonen min for lagringsplass, det er ganske stramt for plass. 

Jeg har jo ikke omkommet med penger til å kjøpe ny telefon og diverse jeg trenger så jeg prøver å få solgt maleriene mine slik at jeg får råd til å kjøpe studio utstyr og kamera m stativ og mikrofon osv. 

Og lys vil jeg ha , tilfelle jeg skal ha sminke video ,lol. Hehe. 

Før elsket jeg å sminke meg å farge håret og pynte meg , så jeg har så lyst å prøve nye metoder å vise de frem til dere andre som følger meg. 

Men aller først : reiser til Kristiansand ! Jippiii! 

Jeg kom meg ut av sengen i dag , såvidt. Mamma måtte komme da og se til at det gikk bra så jeg rullet meg ned på gulvet og sto på kneppe gulvet. Så gikk det bra det haha! 

OMG , Nicolas knurret  på mamma fordi hun skulle løfte han ut av sengen , og han var så trøtt han ville ikke. Haha ! 

Det er en første gang for alt sier de. Hehe. 

Han kan finne på å knurre til barn når de skal løfte han,men aldri gjort det til mamma før haha. 

Han er bare skikkelig morgen gretten blitt med alderen , som mor som barn. 

Hahah. 

Jeg har to barn , Nicolas og jentungen hehe. 

Oioioo , i foregårs kom klespakken jeg bestilte til jentungen ! 

To nydelige dongeri bukser , en med sommerfugl på og en med hjerter , og 6 singletter , 3 sett med undertøy og en del par sokker. 

Gleder meg til å gi henne det , jeg bruker å bestille klær på bonprix , for det har de så ekstremt mye fint og mye med flere enn ett klesplagg i for prisen av en.

Og jeg vil ha mest mulig fint og ingenting  som ikke ser bra ut til jentungen. 

Når de kommer i tenårene så er det så viktig syntes jeg med en del klær , og utvalg slik at de kan eie sin identitet. 

Kan kjapt komme i en identitet krise senere i årene vist de ikke finner sin stil. 

Så da vil jeg gjerne at mine skal ha godt med utvalg. 

Jeg er spent på om jeg får leilighet snart , med tre soverom. 

Der er det plass til at hun skal få sitt eget leke rom hos meg til å begynne med da , jeg er her og har fremdeles tenkt å holde meg rusfri resten av livet så da kan jeg like gjerne begynne å planlegge litt. 

Barnevernet har jo sagt at så lenge jeg holder meg fin så får jeg se henne oftere. 

Men de bytter saks behandlere så ofte , lol når jeg skrev saksbehandlere , så kom tlf min med ett annet ord “ slavehandlere” ler meg ihel. Hahaha tlf min får det sagt jaffal. Hehe. 

Jeg har vært så heldig med fosterfamilien til jentungen min, de tar så godt vare på henne og sammarbeide så eksepsjonelt bra. Så jeg er heldig der da heldigvis. Og har vært heldig med de siste saksbehandlere jeg har hatt også. 

Nei jeg får gå å hive på meg noe klær og stelle meg litt siden jeg skal lage YouTube film av turen. 

Internett 4G har jeg heldigvis. 

Det føles bedre å reise når man har ryddet og vasket alt hjemme , da kommer man hjem til ingenting annet å gjøre enn å pakke ut. Hehe. 

Og , jeg  har kjøpt  kameraer til å ha hjemme inne og ute, alarmsystem. 

Først må jeg gå tur med hundene , for det blir en lang tur på vegen, så skal jeg pakke Nicolas sine ting , og siste små tingene jeg skal ha med meg. 

Stelle meg , børste det veldig lange håret mitt , sminke meg gidder jeg ikke  bare for å kjøre. 

Når jeg kommer jeg skal jeg søke om å få tatt lappen, hvertfall snakke med legen om det. 

Ja jeg må søke pga tidligere lovbrudd , og medesiner. 

Men jeg tar faste prøver hele tiden tre steder, så snart bør jeg vel få tatt lappen. 

Jeg hadde en spleis , der jeg fikk inn litt til lappen og de har jeg jo lagt bort til det så det er en  god start. Så må jeg spare resten.

Takk til alle som hjalp mg til det. Det er en stund siden. Men det er jo vel 6700 kr. Som skal gå til det som det skulle gå til for lenge siden når jeg ikke fikk ta lappen alikevell. 

Nei da får jeg gå å gjøre meg klar ,:) 

Farewell så lenge folks. ! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg