Sørlandet , motell og bytur !VIDEOBLOGG

Reiste til Sørlandet vi! 

Video VLog Blog tur ! Wupididooo!

Vi kom frem i går på motellet, som er helt ok. ! 

Men litt skummelt for dyrene for det er så mye flått her , jeg hater flått har hatt borreliose før så klarer ikke flåtten. ! 

Jeg har laget en video blogg over de to dagene her , skal legge den under her. 

Jeg kommer nok til å bruke mer video enn å skrive fordi jeg er ikke så mye i ro til å klare å sitte å skrive hele tiden , vi er jo på ferie.  

Så jeg kommer til å lage videoer og legge dem ut på YouTube og så lime dem inn her. Håper det er ok ! 

Har vært en rolig tur , ganske fin tur. Jeg har kjøpt Lil genser til meg og jentungen , eller rettere sagt mamma kjøpte de. sånn kort  genser som jeg liker å gå i som er min stil , noe jentungen min også liker. Vi liker så mye likt sier hun, og har så mye tilfelles. Så da måtte vi jo ha likt hehe. 

Legger bare videoen her så får dere følge med på den , er så vanskelig å skrive når vi er på farten hele tiden 🙂 

Snakkes senere da. Skal ta bilde av genseren. ! 

Håper dere følger med i morgen , da blir det dyreparken og badeland ! Jippi! Jeg har jo aldri vært der så det kommer jo til å bli stas , jeg er akuratt som ett barn selv når det kommer til slikt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg