Guds makt! Steike..

Guds makt, har gjort mirakler !

Smartass!
Husmor ferie delux! Ikke mobb grisetryne mitt, sover godt herxD hehe

Det er ikke noe nytt, at Gud gir mirakler.

Men jeg ble bedt for av en kar jeg ikke kjenner. Mtp operasjonssåret. 

Og hele gruppen ba for meg før dette.

Og før det ba jeg  for meg selv i tre dager, og da grodde det fire cm fra inne i benet og ut nesten helt lukket.

Og nå ser det slik ut, det har grodd helt og er på veg til å lukke seg helt nå. 

Betennelsen er borte, infeksjonen er borte. Sa de bakteriene er også borte. 

Så på fredag kan jeg få ta av bandasjen helt. !

Jeg fjernet jo stingene sist , hadde da fjernet fire sting før det igjen. Tok resten nå på fredag som var , ligger film på bloggen min av dette. Under dette innlegget. !

 

Jeg har havnet helt ned til ingen plass på topplisten fordi jeg tok meg helg! 

Jeg mener , man skal jo også ha noe å blogge om, man skal ikke bare skrive for å skive , lol. Så egentlig driter jeg i topplisten !

Så lenge innholdet mitt er interessant og det ikke blir mye tull å vas i bloggen min. Det skal være ryddig, interessant, og morsomt innhold. 

Vist man skriver bare for å skrive for å holde seg på topplisten blir det mye rot og mye enklere egentlig hadde interesse av å skrive. 

Så jeg stoler på skjebnen, og skriver kun når jeg har noe å dele. 

I helgen, hadde jeg tid sammen med lillebror . Vi koser oss med ansiktsmasker og digg og serie. 

Det gjør godt å ha litt tid med søsken og husmorferie 

Han sa det var godt med husmorferie nå, hehe.

Alle synes sikkert det , for det er sunt med litt ferie av og til. 

Meeen, også sunt å komme seg  litt ut iblandt.

Så i dag morges og i hele helgen har jeg stått opp tidlig å gått tur med hundene, etter tur venter jeg liten stund før jeg finner mat til dem, deretter blir det neste tur , så mat igjen og en kveldstur til før kvelden. 

Dagene mine er ikke så fylt av spenning som med de topp bloggerne sine hverdager.

Men så skriver jeg mer om realiteten, og det normale hverdagslivet også. 

Jeg har min familie rundt meg , og vi har kvalitets tid og kjører turer, og reiser og har det morsomt sammen. Så jeg finner jo det normale livet interessant da jeg har hatt for mye spenning i livet mitt , risikoer og farer og fart ! Mtp rusen. 

Og det betyr mye mer for meg , å få tilbringe tiden min med familien , enn å oppleve alt på en gang av verden. Helt ærlig , må det jo være veldig stressende og, å reise rundt hele tiden, ta bilder, blogge osv. 

Så for min del er det hverdagslige livet jeg lever nå veldig deilig , rolig og mye kvalitet og kjærlighet. 

Men kjenner jo på suget etter å reise nå, veldig mye faktisk. 

Har hatt så lyst å ta ett Helge opphold på spa hotell , og en tur til syden i august. Kansje?  

Vi får se. Men det er vertfall det som er planen nå. 

Ønsker alle en rektig god mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg