Begynner å finne balansen igjen , etter å ha sluppet ut av fengsel❤️

Balansen igjenopprettes endelig etter fengselet. 

Hei alle sammen,  i dag ha jeg klart å balansere det hele helt fint. ; Skolen,sying,mat,hundene,tur,vask,og klær,rydding,blogging.

Og jeg sto opp hele helgen på en normal tid id , noen ganger får jeg lyst å bare sove ut hele dagen.

Men jeg finner det mye bedre å kunne ha hele dagen på meg til å gjøre det jeg elsker å gjøre.

Så i dag har jeg sydd noe som først begynte og skulle være en crop top men ettersom jeg sliter med å lage mønster i 3d , eller feks når jeg skal få den tett sittende rundt brystene så blir det vanskelig å rappe hodet rundt i alle detaljene hvordan og se det for seg på vrangen og på rett veg.

Men etter å ha prøvd laget n stund fant jeg ut at den passer fint til det sirkelsljørtet jeg hadde sydd fordi den toppen jeg laget til dette klippet jeg av fordi den ble ikke fin. Og egentlig hadde jeg kjøpt de stoffene av denne grunn også fordi de to stoffene skulle være sammen på en kjole.

Her er resultatene, og no n bilder av undervegs.

Sirkelsljørtet er sydd i to lag dobbelt slik at det er tykt. Og det er veldig behagelig å ha på. Også er det åpen sprekk ved siden nede.

Deretter  ryddet jeg og fant endelig kjøkkenbordet igjen , gud så deilig ! Jeg har fullført en kjole nå. Håper jeg snart fullfører den på skredderdukka også. Den er en mer sånn gammeldags kjole da , men jeg liker den stilen.

Så etterfulgt av å finne kjøkkenet begynte jeg på

middag, fiskegrateng med poteter og gulrøtter og purreløk. Helt enkelt , men fy søren så godt og det slår aldri feil !

Etter å ha satt maten på kok, fant jeg frem kjøkkenbordet igjen etter at jeg har sydd i hele dag.

Fant jeg frem skolesakene. , Fordi jeg skal jo ha fremføring i morgen så har jeg hatt en øve fremføring så jeg vet mer hva jeg bør og ikke bør bruke. Og kan opparbeide meg en enda høyere karakter. Så jeg ønsker å bruke   resten av kvelden på dette nå da. Så ble egentlig bare ett kjapt blogg innlegg i dag.

Og er hekta på  shameless på hbo. Så vanskelig å ta øynene fra TVen når den står på. Men får bare skrue den av og enker jeg. Har fått gjort en hel del, har bytta ut alt på powerpoint presentasjon min med ting jeg har lært og kan fra før slik at jeg slipper å lese av ett dokument når jeg fremfører denne presentasjonen. Håper jeg hvertfall! Hehe

Jeg føler jeg endelig ha funnet balansen i livet mitt igjen etter at jeg kom ut fra fengsel og alt var helt rart. Hang etter med skole arbeid og alt stoppet liksom opp. For så komme ut til ett hjem jeg pliteig ikke følte meg til vennet lenger. Nei det var rart. Men vi er pattedyr , noe som er ett dyr som er eksepsjonelle til å tilpasse seg ny omgivelse. ! Alt ordner seg for alle !

Ønsker dere en kjempe fin mandag ! Hva synes du om kjolen ?

Har du sydd noe før ? Evnt tar jeg gjerne imot tips !

Mvh luckyluka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg