Trading Bitcoin Scammere đŸ˜ĄâŹ‡ïžâŹ

Trading,forex Scammere !

De ringer meg ned 24/7 altsÄ!

Det hele startet med en artikkel jeg leste pÄ nettet om at Arna solberg hadde brukt denne nettsiden til trading ,automatisk trading. Og jeg tenkte Javel, vist de legger ut en slik artikkel (det var en kjent nettavis ish) ,sÄ mÄ det jo vÊre sant. ! Naiv som jeg er biter jeg jo pÄ. SÄnn halveis hvertfall.

FÞrst vil jeg starte dette innlegget med ett bilde jeg fant pÄ google som har en ganske fin oversikt over hvilke typer det finnes av scamming. Og noen advarsel tegn , rÞde flagg ish!

Her ser dere en god liste over warning sign , sÄ skal jeg vise det bildet som inneholder typer scams en kan mÞte pÄ nÄr det kommer til trading.

Det er jo noe vi alle sÞker, en mÄte Ä bli rik pÄ. Dont deny it.

Fikk jeg til svar av han i telefonen, og jeg som er en av de sĂžkte jo dette og ble da ett lett offer for denne type scam. Fordi jeg sĂžkte det! ( Irettesatt av en leser,da det gikk litt kjapt i svingene i dag morges kl 05:00)

SeriÞst flere av oss gÄr Ä leter etter hvordan kan vi tjene lettere penger, og kjappe penger.

SÄ nÄ skal jeg fortelle om min reise med trading scammers.

Etter at jeg sÄ artikkelen, registrerte jeg meg pÄ denne nettsiden.

Fordi det sto der klart Ä tydelig at jeg ville bli tildelt en personlig trener ish som skulle hjelpe meg,trene meg,og hÄndtere kontoen. Siden dette var automatisk trading.

Etter ett minutt ringer telefonen, og jeg har en ganske grei samtale pÄ engelsk med en som kaller seg Tony.

Han hÞrtes veldig grei ut, og Êrlig ut og ikke for innpÄsliten sÄ det virket jo lovende ut.

Han satte ned minste satsen til 2000 norske kroner, og siden jeg ikke har jobb og gÄr pÄ nav.

Men jeg sier jeg mÄ vente til neste uke fÞr jeg fÄr penger pÄ konto, han ville nesten ikke tro det at jeg faktisk var 0 kr i saldo pÄ kontoen.

SĂ„ han sender en epost til meg med kontakt info og nettsiden.

Her er mailen, som dere ser der stÄr ogsÄ nettsiden jeg skriver om i dag.

SĂ„ det ser jo ganske lovende ut dette her,men pengene mine er jo fremdeles ikke kommet. Inntekten min.

SÄ jeg gÄr inn pÄ skolen som vanlig, og der ringer plutselig telefonen, det er en annen.

SÄ jeg spÞr han hvorfor han ringer, jo fordi Tony jobber nattskift nÄ. Derfor blir det han her jeg skal prate med nÄ fremover.

Og det som er sÄ morsomt er jo at han her var kjempe kjekk Ä prate med og han hadde noe, ett par ting til felles med meg da sÄ vi ble sittende Ä prate en av hel del. Helt vanlig telefon samtale og nesten ingenting trading snakk.

Og der var ogsÄ Êrlighet, at jeg kom nok ikke til pÄ trade sÄ mye med m inn miste satsen men jeg fikk n pÄ prÞve det ut og nÄr jeg sÄ at dette belÞpet vokste litt sÄ kom inn jeg gÄ til Ä ville sette inn mer etterhvert.

Og brutalt Êrlig, hurts a bit. Men han er hadde meg pÄ brutalt Êrlig og ikke mas. Ikke var de innpÄ trengende eller noe.

Helt til neste dag, da fikk jeg telefon hver 15 sekund, 19 ganger til dagen.

Og jeg pratet med en i dag, som var ganske uforskammet.

Og det som er om man lar de henge Ă„ vente blir de slik. Jeg har vĂŠrt utfor det fĂžr med en kontant telefon da den gangen . Litt smartere for det nummeret kan jeg bare kaste liksom.

Dette nummeret jeg bruker i dag kan jeg ikke kaste. Lol hehe.

Jeg skal legge bilder av alle nummerere som ringte meg pÄ 1 time i gÄr.

AltsÄ jeg skrudde av telefonen min, og den ble skrudd pÄ igjen. Hva sÞren ?

Helt av seg selv!

Og den ringte fremdeles nĂ„r jeg skrudde den av og det sto avsluttes. Den ville jo ikke skrues av pĂ„ grunn av trafikken pĂ„ linja. 😅

Og der mista de meg !

Jeg hadde tidligere spÞrr da hvorfor de ringer sÄ ofte, og alle forskjellige.

SÄ fikk jeg til svar: hva jeg hadde trodd p forventet nÄr jeg la nummeret mitt pÄ en random side.

SĂ„ sa jeg ,det er jo ikke en random side, det var en artikkel med Erna Solberg.

Aah, u’ve seen the article! Akuratt som aha, den Ja.

For nemlig fant min mor ut at det var en artikkel som var fake, de hadde brukt som de prÞvde fÄ lagt ned.

Det som sto i artikkelen var at artikkelen var prÞvd Ä fÄtt blitt lagt ned av DnB banken.

SÄ det var jo ikke helt lÞgn da heller, sÄklart den var prÞvd Ä bli lagt ned og stoppet nÄr det var scam.

SÄ har jo ogsÄ Arna solberg gÄtt ut med ny artikkel om at hun har aldri brukt bitcoin eller trading i hele sitt liv !

Jaja, sĂ„ da jeg prater med han fĂžr jeg slutta Ă„ svare sĂ„ tror han jo ikke pĂ„ meg at jeg har faktisk 0kroner pĂ„ konto, sĂ„ han sier til meg “vĂŠr ĂŠrlig ,vĂŠr ĂŠrlig”

Og det som gjorde meg ganske forbanna var at jeg var faktisk 100% Êrlig uten Ä fÄ noe forstÄelse fra han. SÄ han mÄ jo vÊre fullshitten i penger. Som ikke har forstÄelse for oss som ikke har penger,har jo men alt gÄr jo i utgifter liksom.

Å det er slanke uforskammet synes jeg Ă„ gĂ„ ut i fra at noen lyger om noe sĂ„nt, jeg hadde jo ikke vĂŠrt intr o trading om jeg hadde hatt penger 2000 kr er mye det for noen som ikke har jobb.

Til Ă„ jobbe med trading scam, er han ganske kort i lunta ja.

Det de burde vist at om de hadde stoppet der, fÞr alt terroriseringen sÄ hadde de lurt 1 milioner til.

Men sÄ snart de begynner Ä bli useriÞse, og driver terror , og frekkheter og klÞr i fingrene etter Ä lure sÄ mister de jo muligheten.

Jeg sa til de ogsÄ at det som stopper meg er den jÊvla ringingen 50 ganger til dagen, 1 gang hver minutt.

SĂ„ det burde jo vĂŠre ett hint.

Men nei da ringer de hvert sekund da, fordi jeg ikke svarer.

De drar meg i land, hvertfall ikke slik !

Her ser dere den 15 minutters perioden fra jeg gikk til bilen, og kjĂžrte hjem.

Galskap! SÄ mangen norske nummer, og de ringer fra forskjellige hver gang. PrÞver jeg Ä ringe opp igjen pÄ ett av de sÄ eksisterer ikke numrene lenger.

SÄ de sitter pÄ datamaskiner Ä lager nummer for hvert minutt de ringer , som blir slettet md en gang.

Og jeg forklarte han jeg pratet med at det verste som kan skje er at han tĂžmmer kontoen min. Fordi han ville seriĂžst at jeg skulle skrive inn visa kote mitt , og kansje jeg var heldig at det ble overtrukket ! LEGG MERKE TIL

OVERTRUKKET ?! HAHA!

OG han sier at ka jeg vil gÄ inn Ä tÞmme deg for alle de millionene du har pÄ kontoen.

Haha, ja millionene jeg ikke har mente han da.

Men sÄ sier jeg at 25 norske kr her Ä der fra millioner av mennesker blir mye tilsammen.

SĂ„ begynner han Ă„ prate om regninger selv, at den operasjonen de driver krever mye penger og han trodde ikke jeg ville tro han om han oppgav hvor mye han jeg pratet med sist hadde tjent, og jeg sa :” tell me”!

Og han byttet tema , hehe.

Alt i alt kan det vÊre gÞy Ä prate med de o fÞrsteomgang , men etterpÄ blir det bare slitsomt og jeg ble fyke forbanna.

Og litt fordi de hadde meg i startet, og ble litt forbanna for hvor idiot de er som begynte Ä terrorisere, Ä mase nÄr jeg var up for det i starten og hadde en dato jeg skulle sette penger inn.

Men de sier de tjener 10% av det jeg tjener at det er derfor de er sÄ innpÄslitne.

If you make money ,we make money. !

Lol, jeg er sikker pÄ at om jeg hadde hatt abonoment hadde jeg fÄtt skyhÞy regning pÄ Strex, men jeg har kontantkort. Hehe.

 

Jeg ville egentlig bare fÄ dette ut i lyset, Ä vise deg hvordan de handler og hva de sier og min erfaring med de her.

Og noen tips : ALDRI LEGG PERSONLIG INFORMASJON PÅ NOEN NETTSIDE , du har en hengelĂ„s opp i sĂžkefeltet. Som tyder pĂ„ at det er en sikker nettside. Men det sikrer ikke mot telefon nummeret ditt og personlig informasjon og kort informasjon  pĂ„ denne siden.

Det var ogsÄ hengelÄs der !

De bruker norske nummer og norske nettsider i dag , og mye lettere Ä gÄ fem pÄ.

 

Aldri oppgi noe info , kort info, personlig pÄ en nettside du ikke kjenner til, aldri pÄ meldinger eller chat heller.

Og aldri ligg deg inn i nettbank eller lommebok igjennom en app som skal hjelpe deg Ä holde kodene inde sikre. Dette er en tredjeparts app evnt. VÊr obs pÄ fler parts og apper du ikke kjenner til

DnB har en app, men den er mer sikker enn en app som heter safekeeper feks. SĂ„ fĂžlg med.

Hvist en nettside skrives www.moneymaker.svam

Antageligvis 1000% scammers!

www.norsk-trading.no ville vÊrt mer sikker, men alikevell ville jeg vÊrt skeptisk  for i dag kan de lage nettsider med alle mulige domener.

Jeg selv som blogger ,som mangen av dere andre vet hvor lett det er Ă„ kjĂžpe ett domene.

Vi har nok alle  vÊrt pÄ tanken.

Min lĂŠrepenge :

Det er ingenting som heter lette penger i norsk stat med denne staten,  styret ,lover og regler, regjeringen. Og politikken.

Og en skal kun ha minimalt Ă„ leve for , alt over skal skattes inn og staten trekke tilbake.

SĂ„ ett smutthull der Ăžkonomisk har de nok berget seg for 100% ,mens ett stor smutthull med feil Ă„ mangler for behandling av syke mennesker , det der drite de i.

So this is NORWAY , til og med trading folkene sa at Norges befolkning er sĂ„ kjedelige og ensomme. đŸ€Ł Galskap aldri hĂžrt noe sĂ„ galt i hele mitt liv.

Anyway, nÄ har dere fÄtt god del info her, jeg hÄper dere holder dere trygge.

Det er kjipt nÄr de overtrekket enda konto, nÄr en ikke har mer enn minimalt. Kommer pengene som skal til regningene da, sÄ trekker banken de pengene siden konto er overtrukket da sitter en uten en eneste kr.

ALT DE TRENGER ET EN TILLATELSE,med din informasjon sÄ gir du bokstavlig talt bort informasjonen din og tillatelsen helt gratis sÄ en kommer ingen veg med det etterpÄ.

Samme nÄr det gjelder en app, fishing.

Som lover dyrt p heldig at denne appen skal sikre kontoene dine for netopp identitetstyveri, og fishing , sÄ gjÞr de netopp motsatt av det.

Det er selvsete tillatelsen de trenger,som du gir bort sammen med passord og alle kort info.

Skumle greier, for de med noe belÞp pÄ konto da vel Ä merke.

Men i dag faktisk like skummelt for de uten belÞp pÄ kontoen, siden lÄ ville de jo overtrekket kontoen min og kansje jeg var da heldig zog vist ikke det gikk sÄ skulle han nok finne en mulighet for meg.

Snakk om pisse trengt etter hver en krone assÄ. Han mÄ ha glemt ut hvordan det er Ä vÊre fattig , han har vel begynt med dette av en grunn han ogsÄ.

Forskjellen er scam,og trading  men de henger sammen.

De mister en del av seg selv for hver gang de tar shorts fra ett annet menneske.

Tilslutt er de som kalde at ingenting kan nĂ„ inn ! 😱

Det samme gÄr jo for de som skader mennesker generelt fysisk, for hver gang de er stygg med noen mister de en del av seg selv som menneske, og tilslutt er non human. Umenneskelig. No soul.

1. VÊr bevisst pÄ lenker

– Svindlere lager ofte lenker som ligner pĂ„ domenet til seriĂžse nettbutikker, men som kan brukes for Ă„ fĂ„ tak i passord og personopplysninger eller infisere datamaskinen din med skadelig programvare, sier Åsmund.

Derfor bÞr du vÊre bevisst pÄ hvor lenken kommer fra fÞr du trykker pÄ den. Hvis du er i tvil, skriv inn adressen til nettbutikken i nettleseren din i stedet for Ä trykke pÄ lenken.

2. Sjekk om nettbutikken er ekte

Svindlere blir stadig mer sofistikerte og det kan vĂŠre vanskelig Ă„ skille falske nettbutikker fra ekte, men det er noen ting du kan se etter:

Er sprÄket bra, eller virker det direkte oversatt fra engelsk? Se pÄ nettadressen, inneholder den ord som «salg» eller «billig»? Sjekk ogsÄ kontaktinformasjonen til nettbutikken og hvilke betalingsalternativer som finnes. Dette kan gi deg en pekepinn pÄ om nettbutikken er seriÞs.

 

3. Betal med ditt digitale Visa-kort

Det er trygt Ä handle med Visa-kort fra Sparebanken SÞr, og du er beskyttet mot svindel gjennom Visas kjÞpsbeskyttelse. Visste du at du finner digitale versjoner av bankkortene dine i nettbanken? CVV-koden, den tresifrede sikkerhetskoden pÄ baksiden av kortet, endrer seg for hver gang du bruker det digitale kortet, noe som gjÞr det enda tryggere Ä handle pÄ nett. Her kan du lese mer om hva du mÄ gjÞre dersom uhellet likevel skulle skje.

 

Visa-kort og netthandel, illustrasjonsfoto

 

4. Gi aldri fra deg BankID-koder

– Passord eller koder tilknyttet BankID er personlig og skal ikke deles med andre under noen omstendigheter. Dersom du blir bedt om Ă„ oppgi dette, enten via e-post, telefon eller andre kanaler, sĂ„ kan du vĂŠre helt sikker pĂ„ at det er svindel, sier Åsmund og understreker at dette ogsĂ„ gjelder hvis vedkommende utgir seg for Ă„ vĂŠre fra banken, Politiet, NAV eller andre. Ingen legitime aktĂžrer vil noensinne be om dine BankID-koder.

 

5. VÊr obs pÄ meldinger om Ä hente pakker

NÄr du handler pÄ nett vil du som regel fÄ beskjed av Posten, PostNord, DHL eller lignende om nÄr pakken din er klar til henting eller levering. Svindlere utnytter at mange venter pÄ pakker i disse dager.

– Ved Ă„ trykke pĂ„ en lenke i en falsk hentemelding kan du for eksempel bli bedt om Ă„ betale porto, bli infisert av skadelig programvare eller lurt til Ă„ gi fra deg sensitiv informasjon, sier Åsmund.

Tenk deg derfor om en ekstra gang fÞr du klikker pÄ lenker i hentemeldinger du mottar pÄ e-post eller SMS. De fleste pakkeleverandÞrer har egne applikasjoner hvor du kan spore pakken din og fÄ hentemelding.

Kilder : https://www.sor.no/blogg/sikkerhet/unnga-svindel-nar-du-handler-pa-nett/

Vist du absolutt skal trade, se dette.

AngÄende denne svindelen jeg har vÊrt borti

Les hva forex Norge skriver:

Denne valutamegleren eller forex plattformen er ikke klarert av oss. Vi advarer pÄ det sterkeste til Ä IKKE benytte ukjente forex brokers. Det kan hende denne valutamegleren ikke er en svindel, men den er som sagt ikke klarert av oss og vi vil dermed ikke anbefale den videre.

 

Svindel og scam i forex trading

Forex markedet bestĂ„r av en god del seriĂžse aktĂžrer. Det er imidlertid ikke bare tradere som tjener penger pĂ„ forex handel, men ogsĂ„ forex handelsplattformer som best kan defineres med ordet “SCAM” eller svindlere.

 

Uregulerte forex plattformer og valutahandelstjenester kan fremstÄ som ekstremt attraktive, men i realiteten er disse svindel. IfÞlge CFTC-undersÞkelser vil det gjennomsnittlige offer for en Forex-scam bli svindlet for omtrentlig 90.000 kroner.

 

Ikke bli et offer for svindel du ogsÄ! For Ä unngÄ Ä bli offer for en slik scam anbefaler vi at du velger en regulert og trygg valutahandel-plattform som har blitt anerkjent av tradere pÄ internasjonalt nivÄ, se vÄre anbefalinger nedenfor.

 

Bruk en nettmegler du kan stole pÄ

Eksempler pĂ„ gode og populĂŠre nettmeglere i Norge som tilbyr mange handelsmuligheter innen alt fra aksjehandel, valuta, rĂ„varer, kryptovaluta, trading med CFD eller opsjoner – og som benyttes av tradere over hele verden.

 

PrĂžv heller noen av disse handelstjenestene:

 

Aksjemeglere du kan stole pÄ

CFD-nettmeglere

Sosiale investeringsnettverk

Anbefalt handelstjeneste

 

 

Anbefales! Bruk eToro ved investering i aksjer, kryptovaluta og trading med CFD-er og forskjellige underliggende aktiva. PopulĂŠr nettmegler i Norge. Sosial tradingplattform med millioner av tradere globalt.

Link kilder:

https://forexnorge.com/strategi/forexsvindelscam

SÄ vist du skal absolutt bruke noe trading /giring sÄ bruk denne nettsiden som en guide.

Men  her pÄ eToro stÄr det ogsÄ en advarsel om akruatt detye CFD-ene de anbefaler.

Se her :

CFD-er er komplekse instrumenter og medfÞrer stor risiko for Ä tape penger raskt gjennom giring. 78 % av privatkunder taper penger nÄr de handler i CFD-er med denne tilbyderen. Du bÞr vurdere om du forstÄr hvordan CFD-er fungerer, og om du har rÄd til Ä tape pengene dine ved Ä handle med hÞy risiko.

SĂ„ skal du drive med trading , vit hva du gjĂžr lĂŠr og les deg opp til alt fĂžr du satser store mengder belĂžp.

Ikke sats noe du ikke har rÄd til Ä tape.

Det samme har jeg alltid sagt om Ä lÄne bort penger ogsÄ, ikke lÄn bort noen penger du ikke har rÄd til Ä miste. Og det har hjulpet meg.

Jeg hÄper dette innlegget har vÊrt til hjelp for deg/eller noen du kjenner.

Jeg tenkte at Ä fÄ frem dette her og alt dette pÄ ett innlegg kunne gi en bedre oversikt for andre slik at de ikke gÄr pÄ som jeg holdt pÄ Ä gjÞre.

Det er mangen falske artikler der ute, sÄ vÊr obs.

SĂ„ vil jeg Ăžnske deg en god morgen !

Og en skikkelig fin dag videre, jeg voknet klokken 5:00 , nÄ skal jeg gjÞre meg klar til Ä gÄ pÄ skolen.

SĂ„ da snakkes vi pĂ„ senere. ! đŸ˜đŸ’Żâ€ïž

Klem fra LUCKYLUKA đŸ’Żâ€ïž

1 kommentar
    1. Det er ikke sant at alle drĂžmmer om rask rikdom. Derimot er det sant at de som lever med denne fantasien eksponerer seg som ofre for svindlere som opererer i lovens grenseland, eller utenfor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg