Photoshoot // What to wear 17 mai

Photoshoot // Min dag i dag. 

Heisann alle sammen ! I dag har jeg stått opp tidlig ,var ute med hundene , for så å dusje også pakket jeg sakene til kamera og Photoshoot. Stativet og dette her.

Jeg tok på meg dressen min og slengte sekken over skulderen så gikk jeg til huset : en hjelpende hånd Haugaland på Åkrehamn.

På veg dit tok jeg en kort fotoshoot. Legger ved bildene.

Så tenkte jeg på hva jeg skal bruke på 17 mai , fordi det er faktisk bokstavlig talt plass til tre av meg i bunaden min.

Så er det sikkert ikke nok tid til å sy den inn , selv om jeg sy selv så tør jeg ikke begynne å tulle med bunaden min skal jeg være ærlig. Fordi jeg er ikke kommet så ekstremt langt at jeg tør å begynne å klippe den  opp selv.

Så da tenkte jeg at jeg skulle gå til systuen og høre om hun kan lære meg å sy inn bunaden , slik at jeg da kan begynne å sy inn andres bunader også om noen andre trenger hjelp med dette.

Men det blir nok ikke tid til det nå, vi er jo i mai neste uke.

Så skal jeg da kjøpe meg en fin kjole. ? Hva skal du bruke på 17 mai ? Anbefalninger tas gjerne imot. Tilbud kan vi også finne på fine 17 mai klær. 

Dette kunne jeg tenke meg til 17 mai klær : 

Denne her er drit kul! Det er en hel dress man får kjøpt til fint på light in the box til 559 kroner.

Dette er noe jeg virkelig kunne tenke meg da ! Digger den skikkelig ! Det er lenge siden jeg har unnet meg selv noe fint så tenker at jeg kan da unne meg denne til 17 mai.

 

Vist ikke har jeg også denne jeg fant som jeg likte veldig godt. Men det er da bare blazeren som er her. Men jeg tenkte da hele settet evnt.

Denne blazeren får man kjøpt på nelly.com , og er kjempe fin ! Men resterende av en slik dress med en slik topp ville jeg også hatt. Men jeg har da ikke kropp til å gå i det. Så jeg må nok finne noe som passer mer for min kropp. Kanskje det er noe for deg ?

Denne er også nydelig ! En slik ønsker jeg p lære meg å sy. Nydelig fashion Paljett kjole.

Denne får du kjøpt på Fruugo.no til 439 kroner.

Som sagt er det veldig lenge siden jeg har kjøpt meg noe slikt fordi jeg har jo mine 12-13 år i rus. Rusfri snart 2 år. Så jeg er veldig usikker. Jeg liker godt dress også. Og jeg er jo ikke helt tynn ,men heller litt mer mot overvektig. Så da er det litt vanskelig p vite helt hva en kan gå i. Jeg har handlet bukser og slik og det viste seg at jeg ikke kunne gå i det alilevell. Fordi når jeg satt ble det vondt i magen.

 

Hehe, har du noen gode tips ? Hva tenker du jeg skal ha på meg på 17 mai?

Nr 1,2/3 , eller dressen fra photoshoot ?

Hva skal du ha på deg ?

Spilt brettspill i dag. 

Vi har spilt brettspill i dag og spist middag på “huset” sammen med familien og gode mennesker vi har rundt oss. Dette var veldig fint ! Spesielt på en søndag. ! Hva har du gjort i dag?

Liker du denne bloggen , del gjerne så blir jeg kjempe glad ! 🌹🙌 Ha en fortsatt fin søndag.  God klem fra luckyluka.

2 kommentarer
    1. Likte best bildet der du har beina i kryss, det så mest avslappende ut. 17. mai… da skal jeg ha på meg sløvedress på sofaen 😜🐰

      1. Takk, ja det var faktisk veldig avslappende også der jeg satt hehe. I det siste har jeg faktisk lært meg å være mer i nuet. Hører fuglene kvitrer, hundene er også blitt mer oppmerksom (tatt etter meg , de føler nok på seg at jeg er det ) og slutta og røyke så nyter egentlig mer her og nå.
        Årh ja ! jeg sko hatt på meg kosedressen ! Hehe hørtes digg ut ! Jeg har fått i oppgave p bake kaker til veldedighets organisasjon så da må jeg egentlig droppe kose dressen vist jeg skal stå der 17 mai. Heh
        Blir det sofa kos med dere 17 mai? 🌹 Jeg savner å ha en i sofakroken for tiden 😁🤣 Trodde aldri det skulle skje !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg