Slik kan du bygge gode minner sammen med barna! //Dette må du gjøre //Memorymaking day som varer Livet ut.

Den beste memory making –> du kan ha med barna !

Hei alle sammen ! I dag hadde jeg samvær med barnet mitt, som er den fineste jenta i hele værden!

Og jeg har alltid hatt lyst å lage meg en minneboks, og dele det med noen.

Så i dag har jeg og jenta mi malt en treboks, som vi malte sammen annen hvert strøk og vi bestemte sammen hvordan den skulle være seende ut.

Vi tok den med opp på god tur i skog og mark, hvor vi også tok mange bilder, bygget minner, og skrev” her var vi” med intialene våre på trer.

Vi startet opp en grill, og så gikk vi rundt for å da lete etter ting som vi skulle male på, og skrive datoen på som vi skukle legge oppi denne minneboksen vi maler. Og det skal vi gjøre fra hvert sted vi er, finne minimum 1 ting maks 2 som skal minnes denne dagen og legges i minneboksen.

VI fant en del ting i dag, siden dette er første dagen måtte vi jo ta det litt ut. hehe. i hørte musikk,og malte kongle, steiner vi fant, og kisten vår, og skrev datoen på en lang stein med navnene våre.

pen fra før av. Denne slo meg veldig hardt og jeg var så klar for å ta igjen. Men atter en gang takket være min mor. Så har jeg klart å holde det til å bare tenke det  uten å ta det ut i handling. Hun er fantastisk min mor. Jeg elsker  henne mer enn absolutt alt ! Og alt hun gjør for alle andre så fortjener hun det beste av det beste ,og det skulle vises med flotte dekorasjoner og flere ukers hardt arbeid med planlegging og skreddersydd og hånd plukket farger og stil. Så tråkka noen på det. Og jeg har rett til å føle meg såret. Uten tvil. Men føler ikke at det blir sett på som å såre meg. Selv om at jeg ble såret er en realistisk ting. Og kunne veldig gjerne fått en unskyld. Men slik er det ikke alltid. Og nå har det gått så lang tid at jeg er ikke interessert mer.

Blir bare mer sint for hver dag. Det går ikke over. Selv om jeg prøver veldig hardt.

Adhd diagnosen.  

Den kommer det svar på i morgen , dette blir spennende alt dette med utredninger og timer hos psykolog og endelig får jeg resultatene og kan få hjelp ! Det blir bra.

Snart fullført ett skoleår. For første gang etter at jeg havnet utfor rusen for 13 år siden. Jeg er veldig stolt. Og for stå karakterer.

Vi har veldig mange prøver for tiden , og jeg komme nok ikke til å klare alle. Men man kan bare prøve så godt man klarer og mer kan vi ikke gjøre. Hehe. Det viktigste for meg er å ikke ha mer fravær. Og møte opp og ta vurderingene mine. Det var veldelig og vanskelig å komme ut fra fengsel og rett inn til skolen og alt jeg har gått glipp av. Det er tungt p hente seg inn etter ett par dsger liksom. Men p hente seg inn etter 36 dager pluss møte så mye motgang som det har vært i det siste , det er vanskelig. Men fremdeles rusfri og har det fremdeles bra. Såret ja , det er jeg. Men i dag har jeg hatt en så utrolig fin dag. Så fin dag som dette har vært lenge siden.

For uten om at selskapet ble en suksess på tross av at planene med wow dekorasjonen ble ødelagt. Vi inviterte enda en overtakelse til dagen da. Barndoms veninner  vi ikke hadde sett eller pratet skikkelig med på flere tiår. Jo de kom ! Og vi mimret tiden før.  Og mamma var fornøyd og det er det aller viktigste. Mamma var stor fornøyd og kalte det en suksess. Og jeg er egentlig fornøyd bare de rundt meg har det godt. Så får jeg t alt etterpå. Som det kommer.

Tid for seng. Tusen takk for at du leser bloggen min . Det betyr så ekstremt mye.

 

Godnatta alle sammen 🔥🤩🙏🌹 God bless u all.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg