VIDEO,GIVE AWAY NR 2 FOR KVINNER ER HER NÅ!

Her har dere YouTube videoen med min give away nr 2. 

Dette er pakken som skal gis bort nå denne runden. 

Det kommer mangen flere give aways , og senere tid når jeg har nok abonnenter så kommer det større gevinster ! 

For å delta abonner , og kommenter med å skrive inn ett av dine sosiale medier navn. Vist det er for mye å be om så kan dere skrive”Deltar” så sender jeg e-post som jeg bruker  til akuratt dette. Dette er kun for at vinneren skal få sine gaver tilsendt. 

Slik at jeg kan komme i kontakt med vinneren. 

 

Husk å dele slik at dette går litt kjappere , har du deltatt før , kan du absolutt delta igjen. Uansett om du vant sist gang. Det gjør ingenting alle skal ha rett til å delta i mine give aways. Og uansett om du er nabo eller i andre enden for meg på jorden så er du like velkommen til å delta. Vi ordner frakt ! Null problem. 

Det er bare så gøy å få kunne gi fine gaver til mine følgere , jeg for min del synes det er viktig at det finnes slike muligheter. 

Jeg har selv ikke altid hatt råd til slikt, og vant aldri noen plass. Alle damer fortjener å få føle seg pyntet på tross av stram lommebok.

Og du er like velkommen uansett situasjon. ! 

Vil du vinne ? Trykk på videoen min under her /

Tusen takk til alle mine trofaste og nye følgere , på alle sosiale mdiert som gjør dette mulig for meg. 

Jeg skal ha en five away i uken , så vil gevinstene øke etter som kanalen min vokser. 

Du er hjertelig velkommen ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg