VideođŸ€Deilige tilslĂžrte bondepiker pĂ„ 1-2-3 VIDEO hjemmelaget eplemost

 

jeg har laget deilig og vĂŠrdens beste og enkleste dessert annen hver dag dene uken.
jeg har lÊrt denne dessert pÄ skolen pÄ resturant og matfag, og i dag lÊrte jeg at jeg kunne lage krunsj av havrekjeks(sprÞ)

lages den med kjeks med sukker sÄ skal en ikke ha sukker i krunsjen det blir fort for sÞtt.

ingredienser er eplemost
đŸ€Ž 4 EPLER
đŸ€Ž 3 TEsKJEER vaniljesukker (eller vaniljestang)
đŸ€Ž 3 spise skjeer med sukker. (bruk brunt om du har
đŸ€Ž 2 dl eplejuice eller vann. (eplejuice er best synes jeg )
đŸ€Ž skrell eplene og fjern kjernen.
đŸ€Žlegg de i vann etterhvert som du skreller slik at de ikke blir brune. (ha litt sitron oppi)
đŸ€Ž kutt de i terninger og legg de oppi gryten med eplejuicen.
đŸ€Ž ha oppi sukkeret og vanilje.og evnt sitron om du vil ha det oppi. det smaker bedre med.
đŸ€Ž kok opp til den er ferdig ,lĂžsner og noses lett.
đŸ€Ž knĂž bitene , kan godt la noe. smĂ„ biter vĂŠre igjen
đŸ€ŽkjĂžl ned og sett til sides.

❀begynn pĂ„ bondepikene
– kjeks til krunsj
– flþte 4 -5 dl
– 2 teskjeer sukker

đŸ€knus krunsj, i smuler.
đŸ€ ha kremen i en bolle og tilsett litt sukker, pisk kremen stiv. til du kan snu bollen.
đŸ€ ha eplemost og krem i sprĂžytepose og begynn Ă„ kos deg med pynting og sprĂžyting.
â€ïžđŸ€ŽđŸ€
lykke til đŸ˜ŠđŸ€© dette er verdens beste dessert.

TIPS : BRUK MINDRE KREM ,OG MER EPLEMOST OG GODT MD KRUNSJ.
Jeg brukte opp kremen og eplemost for Ă„ ikke slĂžse,men det smaker bedre med det tipset ovenfor.

likte du videoen min ? har du prÞvd denne desserten, eller har du tips til meg sÄ tas det imot gledelig.

jeg er ny med dette her selv, og har laget dette to ganger , annen hver dag denne uken. dette ble tredje gangen.
og tar imot tips med gledeđŸ€đŸ˜Š

Legger ved bilder fra  skolen i dag pÄ storkjÞkkenet under her er videoen min pÄ YouTube hvor du kan se steg for steg nesten helt uklippet video pÄ hvordan jeg lager tilslÞrte bondepiker i glass og pynter.

Med det jeg har hjemme fra fĂžr og uten rette maskiner osv kan man fĂ„ dette til pĂ„ enkelt vis uansett. ! FĂžlg videoen min, og abonner gjerne vist du vil fĂ„ med deg alle videoer som  kommer. Det er helt gratis đŸ€đŸ˜Š det blir forklaring undervegs i videoene mine og viser godt og tydelig hva jeg gjĂžr. đŸ€Ž

 

OMG SE HER , klÊrne mine ble farget av fra ett hÄndkle som var havnet i samme maskin med klÊr jeg skulle vaske. ! De nye hvite klÊrne jeg kjÞpte pÄ new yorker. Det var skikkelig kjipt assÄ!  SÄ da gÄr de i bosset , godt jeg har handlet mye klÊr !

Shit happens !

Ellers vil jeg Þnske deg en super fin fredags kveld og hÄper du likte videoen min, og inlegget mitt og at det var tydelig nok alt sammen.

Husk Ä abonner om du Þnsker Ä fÄ med deg de neste videoene mine som kommer.

Jeg synes dette er sÄ gÞy , og gjÞr dette kun av den grunn.

NÄ har jeg fÄtt blinkbisk pakke til hundene ,som kommer i posten sÄ jeg skal legge litt ut skriverier om innholdet og hvordan det passer for mine hunder og on de liker det samtidig noe bilder. Og video pÄ youtube. Som produkt test, for Ä trene meg selv til netopp dette , for jeg skulle prÞve Ä teste ut ett camera (til overvÄkning ) og det sletjeg sÄnt med Ä filme  at jeg prÞver 15 ganger og brukte lang tid , flere timer og sÄ ble det slettet for jeg var misfornÞyd med hele greia. Men Þvelse gjÞr mester , so keep going.

Har du YouTube kanal ? Legg igjen link i kommentarfeltet sĂ„ besĂžker jeg. ! đŸ€Ž

Da snakkes vi i morgen ,ha en nydelig kveld videre. !

Takk for du stakk innom.

Mvh luckyluka

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg