Vært ute å gravd i hagen NY GIVE AWAY SKJEKK DET UT.

Jippi jeg fikk gå ut å grave i hagen hehe!. 

Nå har jeg vært i hagen , med spaden og gravd hull i hagen for å utvide ett bed som var der fra før. 

Siden jeg kjøpte 15 sekker med jord , så måtte de jo brukes. 

Og man må ofte jobbe med det man har tilgjengelig så syntes det ble bra til å være med rester som vi hadde fra før. 

Det er om å gjøre å fjerne mest mulig hage når man har så stor hage og plen. 

Der det er vanskelig å komme til med klipperen er det greit å lage bed. 

Men slet litt med den bakken fordi det var mye fjell under , nå har jeg gravd litt dypt da for at ting skal få slå røtter skikkelig. 

La duk under så vi får jo se om det er godt nok. Heh.

Så var jeg ute med hundene , nå skal jeg rydde litt og gjøre meg klar til å lage ny YouTube video , ny give away. 

Der jeg skal gi bort en del ansiktsmasker og ringer /smykker. 

For å få med deg min give away abonner på YouTube kanalen min .

Klikk på linken.

https://youtube.com/channel/UCW76VMfQmeO65g1_IaSnTnw

Deretter kommer det en video du vil få varsel på som heter give away nr 2 . 

Kommenter under der med instagram/Facebook /tiktok kontoen din. 

Så blir det trekning , da legger jeg ut ny video hvor jeg har alle navnene som har kommentert skrevet ned på små lapper og legger dem i en skål og trekker imenst dere ser på. På neste give away trekningen. Videoen. 

Så leser jeg opp det navnet jeg trekker, og så prates vi på den kontoen du oppgir. 

Jeg kan sende gaven. Null problem . 

Eller den kan hentes hos meg. 

Er også open for andre forslag. 

Nå skal jeg først å fremst slappe av litt , siden jeg har gravd med en spade i hagen og er litt sliten. 

Så skal jeg dusje og gjøre meg klar for å lage YouTube videoen. 

Lurer du på hva du kan vinne?

Jeg har mye forskjellig som jeg har til give away , ikke bare det på bildet. 

Hvilke som ligger for premie denne gangen vil dere se i YouTube videoen min. 

Gjerne del, da går dette så mye kjappere da jeg må ha minimum ett par deltagere hvertfall. 

Så følg med. Snakkes 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg