Rart hvordan alt forandres og blir bedre

For hver dag forandres bildet mitt seg. 

Og det får nye objekter og. 

Det begynner her

I dag har jeg vært mye ute med hundene. 

Så var jeg hos tannlegen , full i nerver. 

Hun jeg var hos i dag ville hendvinse meg til kirurg i narkose for å fjerne alle tennene som må fjernet , så får jeg bro. 

Endelig skal jeg få fikse opp kjeften skikkelig ! 

Etter det har jeg sett litt Netflix og så har jeg sittet pal og malet. 

Det er så rart hvordan bildet forandrer seg fra dag til dag , når vet man egentlig når man er ferdig ? 

Kansje når man føler seg ferdig ? Når man vet at nå er det fylt ? 

Eller kanskje når alt du finner av objekter ikke passer på bildet ? 

Eller hvor du skal få plass til det du ønsker å ha i bildet ? 

 

Maler dere etter noe eller maler folk helt av egen intuisjon og fantasi? 

Jeg har gjort begge deler , men liker best å male fra egen fantasi. 

Og legge til objekter etter hvert. 

Alt uten en eneste plan. 

Ta alt på sperret er kjekkeste syntes jeg hvertfall. 

Da blir alt “mitt” verk. 

Nå skal jeg klippe håret til noen, og så reiser jeg til Kristiansand på lørdag ! 

Jippi, dyreparken nest. Blir mye blogging da ! 

Og flere filmer til YouTube kanalen min ! 

Tenker jeg tar ett lite innlegg i dag , så tar jeg helg. 

Bryr meg ikke så mye om å komme på topp 1 plass , da jeg trenger å leve også.

Seriøst å komme øverst på listen krever fire innlegg pr dag for meg. 

Og jeg har fylle dager med til jeg holder på med , så da får det så heller bare vær. 

Det er veldig stressende å måtte følge det opp så ofte og man finner plutselig lite å skive om. 

Jeg ønsker heller å ha intressant innhold i bloggen min enn mye tull å vas.  For å prøve å holde følge med topplisten. Hehe.  Jeg mener  eten leser folk bloggen min eller ikke, og hvertfall ikke vist det bare er mye vas jeg skriver for å skiver innlegg ofte som mulig. 

Glem d hehe da får det bare vær. 

Tenkte at jeg skal ha give away trekningen neste uke en dag når jeg kommer hjem fra ferien. 

Men trenger flere deltagere så meld dere på og abonner og kommenter på YouTube kanalen min ! 

LUCKYLUKA 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg