Våken av narkose og operasjonen nå ! Takk for alt støtten- Haugesund sykehus

 

 

Da var jeg våken !

Jeg ville veldig gjerne bare skrive en takke melding til dere alle for den gode støtten dere har gitt meg. Og fortelle litt om hvordan det gikk og hva som skjedde under operajsonen.

Jeg kaller det : “Operasjon : Vagina, blodig livmor” haha. !

Dere som har fulgt meg i det siste har jo peiling på hva det går i, men for dere som er nye nå skal jeg fortelle veldig kort hva det dreier seg om. Jeg hadde en operasjon tidligere for to års tid siden. Fjernet en del av liv mor halsen pga aggresiv celleforandringer som var gått med på fire år på overtid pga feil infomarsjon fra stavanger sykehus om at jeg var 110% frisk.

Da er det altså en liten bivirkning at livmor tappen kan gro sammen og tette igjen for menstruasjonen. Og etter to år ahr jeg  nå gått med ENORME smerter i liv mor og følt meg gravid uten å en gang ha samleie. Så jeg havnet på legevakt i foregårs, i går på sykehuset med rier, av alle ting.

Og opererte i dag ut enorm blod mengder fra livmoren.

Under operajsonen fortalte denne kirurgen meg at det var HELT tett, i livmor tappen, så hun hadde funnet en ørliten åpning, sammengrodd og stikket inn en pinne (strikke pinne faktisk , lol) Og blodet sprutet ut, det var enormt mye blod inni der. Men etter å ha utvidet hullet så fikk hun skrapt ut også fikk hun tatt vevs prøver så hun sendte inn for analyse i dag. Så i morgen er det screening, CT screening av livmoren for å utelukke andre ting og se at alt er ute. Nå har jeg  faktisk min første menstruasjon på 10 år. lol. Jeg har jo hatt menstruasjon men blodet har sittet fast inni der. Ja egnelig har jeg sagt det før. Vaginaen min har støvet ned,og blitt tett. Og jeg bare tulla. Men det var faktisk tett , harlighet. haha pga jeg lever i sølibat så spøkte jeg med det at det var stengt. lol. Og så var det faktisk tilfelle. hehe det er jo litt morsomt. ikke galt når det gror igjen, verre om det hadde vært motsatt . neida jeg bare spøker . Jeg har fått smertestillende, og det virker godt, litt smerter har jeg jo. Men jeg har jo tross alt menstruasjon nå så litt må vi regne med. Jeg er evig takknemlig for min mor, god støtte, familie, venner og sykehuset for den gode pleien og hjelpen jeg har fått. Jeg ble prioritert, hatt en del lavt blodtrykk det var nede på 91/48 i blodtrykk. Og det har kommet seg litt opp til 95/55 nå.

Og så har jeg jo så urolig og fyll i adhd vært ute å gått tur i byen med rullator, i pysj knappe en time etter jeg våknet fra narkosen. Jeg sa , det får se ut akuratt som det vil, røyk må jeg ha hehe-Og han snille mannen på Deli de luca, bensinstasjonen han var helt enig. Og han fant en kopp kaffe til meg og var så snill og behjelpelig. Også har jeg jo 14 ¨år i rus i fortiden mine, og jeg gå der mitt i vegen nesten langs vegen hvertfall, med  gå stol, kjenning av politiet og i pysj så tenkte jeg at nå blir jeg nok stoppa. Men faktisk ikke, det er jo 2.5 år rusfri nå så det gikk bra. Men det er alltid en risiko for oss med denne fortiden. Og de kan også bli ganske brutale og voldelige. Så det er alltid ekkelt å gå i gaten for oss med denne fortiden. Andre er redde for knivstikking og raning, mens vi er redde polti de som skal beskytte oss. lol. Men med al god grunn! De som har fulgt meg fra tidlig av i bloggingen vet jo en del om de historiene og erfaringene jeg har hatt med de. De har ikke alle vært så gode i seg nei. Men har også møtt noen få snille. Så man skal ikke børste alle under samme kam nei.

Nei nå får jeg legge meg, og ville egentlig bare opplyse om hvordan det gikk. Håper dere alle har det fint, og så snakkes vi på senere i morgen eller noe slik. Mange gode klemmer fra Luckyluka på haugesund sykehus! <3

 

MAT ONNA BRONÅ kom med middag til meg , og god dessert ! 😍🙏Tusen takk til Jostein og resten av gjengen. Samt . Mamma mi 🙏😍 Fantastiske er dere alle 🙏😍

Bilde : meg med pysj og rullator , på DELI DE LUCA , røyk må man ha. Hehe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg