Flere helikoptere ,full leteaksjon En person Falt i Sjøen i samvær med en fest rett i mitt nabolag. Vitner sa de så To personer Til.

Våknet til ett helsikken i natt klokken 01.00 ish.

I natt var det flere beboere i min by som våknet til fæl sjau. Det var først ett helikopter som fløy hel med altanen min jeg bor jo i andre etasje så det ble veldig vindfylt for å si det slik såpass mye bråk og vind at det var ikke mulig å stå på altanen en gang. Det var så nerme.

Det kom to personer løpende, en dame og en mann , damen hadde en svart “kåpe!” ish , og mannen en mørk jakke. Og så trodde jeg jo at det skulle lande, men det landet aldri det sto bare i luften og satte lyskastere på. 4 lys , Plutselig kommer det enda ett helikopter, med leteaksjon. Og politi bil, og Sivil Politi kjørte forbi, to menn med uniformer inni bilen. Også kommer alle naboene utenfor å står i hagene sine og ser og følger med.

Man kan etterhvert få lest i karmøynytt at 1 person var ramlet på sjøen i samvær med en fest de hadde på kaien her.

Og senere etter en stund kommer det frem at denne personen hadde fortalt at han så to til som hoppet uti sjøen. Og de vet ikke om de har hoppet eller ramlet ut på sjøen.

Man kan se på flightradar17 at helikopteret leter i en eksakt område. Og det er byen her, men hvorfor de lette på land når de skulle lete i sjøen det vet jeg ikke. Men det var vel kanskje for å observere om de kan ligge ett sted på land  ille til mote.

Jeg legger ved bilder av begge stykker helikopter. Og ruten til Helikopterene legger jeg også med.

Jeg selv hadde akuratt laget meg laks , og fløtegratinerte poteter og skulle akuratt til å spise men jeg fikk jo helt nerver for hva som kunne være galt. For er her det ikke så ofte man ser slikt. Og man tenker jo at dette må være skikkelig og alvorlig siden de har tatt ut to stykker helikopter, og sivil politi, og politibil, jeg selv så ikke ambulansen kjøre forbi. Men den skal vist nok ha stått der det hele skjedde.

 

Her kan man Se Helikopteret som leter med lysene der hvor dette skjedde. Her kan man se ruta som helikopteret kjørte og lette i med lyskastere som lyste rett inn i vinduet mitt, Sinsykt sterkt lys. Også Filmet jeg men får ikke lagt den ut, da kan man faktisk se de to jeg prata om som løp med kåpe, en dame og en mann. 

Senere får man lese om at leteaksjonen er over, og at personen som ble dratt opp av land var i god behold.

KILDER: karmøynytt.no 

Jeg personlig fikk helt angst , nå når det er krig og slikt så var det faktisk veldig skummelt. Også angst for hva som kan ha skjedd galt, det var så mye styr at jeg fikk frysninger og var virkelig redd for folket. Hvem det var noe galt med nå og slikt. Man får frysninger når det er så tett på og man ikke vet noenting , man bare ser mange helikopter og mennesker som står utenfor, og biler som kjører og leter, og ambulanser ol. Det er ekkelt å oppleve. Men det var virkelig godt de var i god behold. Men det jeg ikke forstår var på flyradaren kan man se at helikopteret kjører fra stongvegen på Åkrehamn, og bånn guff til sykehuset i stavanger, når de sier at personen var i god behold.

Også jeg så ført at det kjørte over hode på meg full fart så jeg måtte inn å se på radaren.  Legger ved ruta her så du kan se hva jeg mener. Du får jo også se der hvor det kjører i fra. Se her.

Så dette var mitt morgen innlegg, jeg opplevde dette skremmende men det må jo ha vært ekstremt skremmende for familie og venner, og det det gjaldt. Harlighet. Jeg ba til Gud, selvfølgelig! Og Jeg er bare glad at alle er i god behold.  I dag skal jeg fortsette å male på maleriene mine, jeg har 3 stykk jeg holder på å male, men i dag skal jeg bare fortsette på ett maleri. Og fokusere på dette.

Tusen takk for at netopp du leser min blogg. Det betyr utrolig mye for meg! Så vil jeg ønske dere en god morsdag alle mødre! Og en nydelig Søndag!

Mvh LuckyLuka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg