Photoshoot med hundene ,videolog

Photoshoot med hundene på skolen. 

KOM MEG OPP!  Så jeg er ikke så gammel enda vel?
Mega høyt , skikkelig høyde skrekk !

Har vært ute å tatt bilder med hundene i dag , trente litt på kom hit , og smaske lyden i dag og over vegen og inn til siden. 

De har fått løpt mye i dag , vi har gått kjempe lang tur og løp på alle merkene vi fant. 

Legger til video. 

Her koser de seg så ekstremt. 

Hatt en kjempe fin dag, var hos legen i dag. Skreiv ut syrenøytraliserende tabl til meg og beroligende til tannlege timen i morgen. 

Har jo sinnsykt tannlege skrekk at det er helt forferdelig å gå til tannlegen slik. 

Og men min munn , så må jeg jo. Etter det livet jeg har levd. 

Men sliter med tannkjøtt betennelse som ikke vil gå bort. Så veldig vanskelig hver time jeg har hos tannlegen. 

Men jeg får tannlege dekket på grunn av behandlingen min mtp rusen. Så jeg skal ikke syte. 

Det er så dyrt for andre å gå til tannlege ! OMG fikk jo sjokk når jeg så en regning. 

Og mtp hvor lite en fikser om gangen så er det jo svin dyrt. 

Slik som den tannlege timen jeg hadde , jeg fikset en tann, men fyllingen datt ut den midlertidige. Og så var jeg igjen å fylte skikkelig fylling og den er også borte nå. Og jeg har fremdeles vondt i den tanna. Og får isinger i den enda. 

Så skulle jeg egentlig over til neste tann i morgen, men tviler på det da de må berge den forje tannen fordi det er en helt fremme. Og de var verdt å ta vare på slik at jeg ikke ser tannløs ut. Selv om jeg egentlig bare har de fremme igjen. Lol 

Slik er det bare. Og jeg skulle ønske jeg fikk narkose og fikset hele kjeften på en gang. Men det går vist ikke , jeg er ikke en prioritert i systemet. 

Så jeg fikk ikke det. De prioriterer gravide og folk med funksjonshemning. 

Nå er jeg på håpets havn , skal ha meg kaffe. 

Jeg sitter ute i bilen å blogger atm.  Så jeg får vel komme meg inn. 

Snakkes senere ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg