Har maler alle sidene med mange små detaljer

Mini detaljer i det store bildet , alle sidene er straks ferdig. 

Mange små hus , stein ras, trær og stener. 

Nå er alle sidene straks ferdig malt. Og jeg tenker kansje jeg skal hive på mer detaljer i hoved bildet ? Eller bør det være slik det er nå? Det ser jeg i morgen. 

Jeg måtte bare gjøre ferdig noe før jeg legger meg , det var viktig å få fremgang. Hehe. ! 

Dette er nok ett av de kjekkeste maleriene jeg har maler , fordi jeg husker alle farge blandingene mine for å legge til ekstra detaljer og farge. Også å male sidene i mini details. Va veldig gøy. 

Imorgen skal jeg lage YouTube video med give away! Gleder meg ihel. ! 

Den kommer ikke før til kvelden da jeg skal male og ta meg av dyr og har lege time. 

Jeg må opp kl 09:30 , det er ikke tidlig for folk flest. Men for meg er det ganske tidlig. 

Og når man ikke er helt i form er det alt så veldig klart for tidlig. 

Noen timer for tidlig hvertfall hehe. 

Neste dag skal jeg til tannlegen igjen, gruer meg skikkelig. Hater tannlege timene. Seriøst. 

Selv om det absolutt er nødvendig , spesielt med det harde livet jeg har vært i , og alle harde stoffene  jeg var borti. 

Jeg er veldig glad for at jeg er borte fra det alt, og kan få fikset på slike ting helt gratis , ikke misforstå. Jeg har bare ekstreme tannlege skrekk. Lol. 

Nå tar jeg kveld , få med dere morgen dagen, snakkes på da så lenge.  Ønsker alle en super fin og god natt. !

Heidå, natta. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg