đŸ€đŸ€ŽDETTE er min lĂžrdagskveldđŸ€ŽđŸ€

I dag har vÊrt helt totalt chill, jeg har det sÄ chill til tider at jeg senker skuldrene sÄ mye at jeg bare synker ned i sofaen og sovner.

Dette er helt nytt for meg, sien jeg har vÊrt i rus i 14 Är sÄ er ikke akuratt chill og avslapping p senking a skuldrene noe alternativ der jeg har vÊrt.

Man blir i full forsvar hele tiden 24/7 i det livet, sÄ at jeg endelig er i mitt eget hjem. Og senker skuldrene helt til at jeg synker ned i sofaen og sovner er helt utrolig for meg.

Noen ganger fĂžles det for godt til Ă„ vĂŠre sant, men det er noe jeg har lagt bort Ă„ tenke slik.

Fordi jeg har det sÄ utrolig godt nÄ at jeg har ikke ord.

SÄ jeg rydda Ä vaska i dag, sp har vi festet vaskemaskinen min  fast fordi den hopper av bordet den stÄr pÄ.

SĂ„ skal bli godt p kunne vaske klĂŠr uten at de kommer fykende i gulvet.

Deretter fant jeg frem ansiktsmaske, detox og snacks og talglys og fuktighetskrem og barber hĂžvel.

SELV-PLEIE TIDđŸ€đŸ€Ž elsker det.

Man mÄ gi seg selv litt pleie i ny og ne, ellers glemmer man oss selv .

Jeg fÞler jeg har  vÊrt ganske flink til Ä sette meg selv fÞrst, og pleie hud ,hÄr osv.

Jeg har smoothie om Morgenen, gÄr mange turer minimum 6000 steg til dagen. OvergÄr dette veldig ofte.

SÄ nÄr jeg hadde hatt detox og ansiktsmaske ,barberte jeg beina, og mer, sÄ klipte negler osv og sÄ gikk jeg i dysjen en kok varm dusj, med hÄrmaske og det hele. Det var sÄ digg Ä ta seg god tid i dusjen Ä fine seg litt opp.

Jeg har hatt telefonen med ,pÄ musikk med lyrics og tlf stativet slik at jeg kunne synge i dusjen.

Tror naboene begynner bli litt galne fordi jeg synger jo hele tiden hehe.

Jeg er ikke den som gÄr ut Ä drikker, for jeg hater alkohol og jeg hater Ä ikke vÊre tiltede.

Til og med nÄr jeg fÞler jeg har vÊrt litt i en boble sÄ fÄr jeg panikk.

Det skyldes de 14 Ă„rene i rus, hvor jeg mista meg selv helt.

NÄ setter jeg pris pÄ Ä vÊre tilstedet og er livredd for Ä ikke vÊre det.

Det p kunne kjenne lukter, og fÞle den freden i det en stÄr ute og Luster dypt inn og lukke Þynene og slipper ut braser det en fred over meg som jeg ikke kan klare Ä beskrive som faktisk gir sommerfugler i magen.

Og Ä sette minner pÄ lukter som kommer, gode minner fra feks barndommen.

Min mor har en sĂ„pe som hun vasket med en gang for litt siden, og jeg sa :” Ă„ harregud den lukter godt, det minner meg sĂ„nt om babyborn dukken min fra nor jeg var liten”!

Jeg kunne ikke gjĂžre dette i hele 14 Ă„r, og alle gode minner var borte.

NÄ setter det litt og litt pÄ plass, det har vÊrt mye som har kommet til meg igjen den siste tiden nÄ. Det er rett og slett herlig at en fÞler seg litt som ett pusle spill, hvor brikkene i meg faller pÄ plass en etter en ,og noen ganger tre pÄ en gang.

Nei livet er herlig đŸ€ŽđŸ€ det mĂ„ jeg si. !

Jeg Ăžnsker Ă„ dele produktene jeg bruker med dere :

Den fÞrste er en fultighets krem fra tease som jeg ELSKER ,den sitte sÄ godt , trekker seg godt inn med en gang. Og den varer lenge jeg trenger ikke bruke den hver dag en gang.

Barber hÞvelen er veldig god faktisk, jeg anbefaler den  dere som sliter med hÄr som vokser seg fort frem igjen, og som ikke har sÄ gode hÄndledd. Det er ledd i denne hÞvelen som gjÞr at du drar den forsiktig og den former seg over ting og hud valker osv selv.

Jeg har en helt vanlig kropp, ikke noe p legge sjuk pĂ„ at jeg har litt for mye. Men jeg er veldig glad i kroppen min og stolt over den đŸ€

Men da i mitt tilfelle med bÄde leddgikt og valker, er denne hÞvelen perfekt for meg. SÄ no har jeg bestilt meg flere av denne.  OgsÄ en prÞve pakke med forskjellig i , jeg skal poste nytt innlegg av dette siden.

Jeg bruker  intim cooling balm til after shave  fra  rfsu som er skam bra. Denne for du kjĂžpt pĂ„ vitapro og apotek 1 ogsĂ„. Den er ikke dyr.  Denne brukt jeg sĂ„ jeg slipper rĂžde nupper đŸ€Ž og den r perfekt.

Black mas fra tease er mega bra peel off maske jeg elskerđŸ€ŽđŸ€ jeg bruker cleaning maskene , men de har andre sorter ogsĂ„.

Holdbart har pakkevis med de her til veldig billig noe Ä 49 kr for en pakke med Gud sÄ mangen i.

Jeg bruker tease sin hÄrmaske ogsÄ, balsam og shampoo de brune av de . Elsker de. Jeg har ikke fÄtt fliser i hÄret etter at jeg klipte meg sist pÄ grunn av denne tease sin hÄrkur og shampo og balsam.

De har ogsÄ dette pÄ holdbart til 9 kr tuben faktisk, anbefaler det!

Holdbart er en butikk med utgÄtte varer til veeeldig redusert pris. Men vÊr obs, de har ikke resduert pris pÄ alt. Jeg har sett ting der som er dyrere enn fra Rema 1000 selv uten utgÄtt dato.

Jeg var skreltisk til utgÄtt hÄrkur osv, siden jeg var redd for at det skulle ta bort alt hÄret mitt.

Jeg var skallet fÞr ene gang for jeg klipte meg, og akuratt nÄr et vokste ut igjen sÄ mista jeg myyye i hendene nÄr jeg sto i dusjen pÄ grunn av vitaminer og diverse dritt greier jeg fikk vareprÞver pÄ som jeg skulle blogge om.

Denne gang, har jeg sagt til meg selv at jeg skal aldri blogge /prÞve produkter jeg ikke kjenner til , skal vÊre veldig forsiktig og skal ogsÄ kunne skriv en Êrlig anmeldelse pÄ produktene .

Kan jeg ikke bruke det selv, vil jeg heller ikke anbefale det til andre.

Det samme er med hundene mine vist de skal fĂ„ pĂžlser eller kjĂžtt, vist jeg ikke kan spise det selv, fĂ„r heller ikke hundene det. đŸ˜đŸ€đŸ€ŽđŸ‘

Detox masken, fra Nivea er perfekt for il mi. Hud som bli sÄ fettete og med smÄ nupper og urenheter.

Fordi den inneholder sĂ„nne sandpapir stener ting. Som gjĂžr at nĂ„r du skal gni det inn sĂ„ renset det veldig godt nedi porer osv. Etter Ă„ ha brukt denne blir huden min kjempe myk og glattđŸ€ŽđŸ€

Sist men ikke minst mÄ jeg meddele at innlegget her er absolutt IKKE sponset, dette er mine erfaringer jeg deler som privat person. Og blogger/youtuber.

Jeg Þnsker derimot Ä bli produkt tester ,sÄ har du noe bra Ä tilby som har med skjÞnnhet og mote p gjÞre , eller baking kjÞkken ? Akryl maling ?

Ta kontakt med meg pĂ„ [email protected] (kun for sponsorer ,eller bedrifter som ka. Tilby produkter til testing )

 

NÄ skal jeg gÄ tur med hundene , fÞr jeg gÄr Ä legger meg.

Til dere som er ute Ä drikker, drikk med mÄte Ä ikke gjÞr noe som jeg ville gjort. Eller er det motsatt? No idea lenger.

Til dere som er hjemme , uten prosent innabords, respekt đŸ€ŽđŸ€

Jeg mener , alle kan godt ta seg ett glass vin liksom o helger ol. Men jeg er ikke noe for denne ukedag drikking pÄ fast basis.

Det er vell for jeg har fĂ„tt nok Ă„ drikke til flere liv. 😁

Ikke glem Ä ta vare pÄ deg selv, jeg hÄper du gjÞr det for det er sÄ viktig !

Ikke glem deg selv, sett deg selv fÞr noe annet ! Eller andre. Det er bare du som vet Ä ta vare pÄ deg selv best. Vist du har kommet ut av det sÄ er det bare Ä starte igjen ! Det vil da fÞles ekstra godt faktisk !

SĂ„ vil jeg Ăžnske deg og dine en strĂ„lende fin kveld videre, hĂ„per du stikker innom bloggen min igjen i morgen đŸ€og jeg blir kjempe glad om du deler đŸ€đŸ€Ž tusen takk.

Stor klem fra LUCKYLUKA đŸ€ŽđŸ€ send en kommentar med jatakk, on du Ăžnsker gratis black mask. !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg