Værdens beste helg ! Friends and family reunion

Hei og god søndag til deg og dine kjære 🤍

Jeg begynte å lage kake i går , og tilslørte bondepiker faktisk med min egen lille vri.

Fordi jeg hadde nemlig avtalt middags besøk med min kjære barndomsveninne og hennes to søte gutter. Som i fremtiden, skal bli mine tantebarn når vi blir bedre kjent. Hun har holdt kontakten med meg igjennom alle mine verste dager, til forskjell fra andre barndoms veninner som brøt kontakten straks jeg var på mitt verste , og ramlet utpå og der jeg trengte de me enn noengang droppet de meg.

Så en venn som stiller opp, holder kontakt igjennom tykt og tynt er en ekte venn. Ikke en som stikker når ting blir tøft.  Og skylder på at de må skjerme seg selv.  Skjerme seg selv? Jeg hadde aldri gitt opp en barndomsveninne , jeg hadde dratt og dratt henne mot meg til  det gamle livet bort fra rusmidler.

Slik som C…. Gjorde, alltid opretholdt kontakten, selv på avstand. Men bare det å få snakke med noen, skrive på chat var bra for meg.

Noe som tok meg tilbake i gode minne, noe å holde fast på. Det som planter oss på jorden når vi er på veg til å fly avgårde er  jo de som har vært med på å gi oss den stødige oppveksten, og gode minnene som vekker glede og latter i oss. Den tryggheten.

Jaja, så jeg stelte i stand og fikk dulla de  opp, og staset litt til her. Jeg har storkost meg , det hadde vist de også. ! Så nå har jeg sendt dessert og kaker videre til andre familie medlemmer og venner , god positive tilbakemeldinger.

Nå har jeg spist kake selv, igjen og skal spise pizza også. Laget pappa sin pølse pizza. Den ble jo ikke pappas pizza men god var det for det om.

Heh, men rart med det når man prøver p kopiere andres , så får vi aldri de samme smakene og deigen som de gjorde.  Uansett hvor mye forklaring vi får på det sp blir det aldri det samme nei.

 

Jeg har fått nytt YouTube kamera, og stativ!

En utrolig snill ung dame , som ikke brukte sitt hadde lyst å gi det til meg. Og jeg ble så satt ut , når jeg fikk det i hendene og var kommet inn dørene . Det første jeg gjør er å hyle og flire som en liten jente og begynner å fikle med det  med en gang , og det kitler i magen , sommerfugler og jeg gliser og flirer. Helt fantastisk snilt gjort !  Jeg trodde aldri jeg skulle få skikkelig utstyr til YouTube kanalen min, helt ærlig så ting ganske så vanskelig ut. For det er jo hele tiden noen regninger som man må betale , og den ene etter den andre slik at dagen hvor vi har ekstra kommer veldig sjelden.

Så dette har vært en fantastisk helg ! Tusen takk  M… For denne gaven !  Harlighet .

Og sp fikk jeg jo  karakter 6  i naturfag også ! Har du hørt ?! Jeg ?  Hehe. Ubegripelige ting skjer, som gir meg håp ,motivasjon og troen på meg selv igjen.

Det viser jo så tydelig for tiden, at alt ordner seg til slutt for alle.

Ikke minst blir det fortgang i barnevernssaken, jeg for nye tenner nå straks, og så skal  jeg  kanske få tatt lappen , må søke da. Men det skjer ting ! Så mye. ! Og det er deilig med endelig fremgang i livet som viser godt.

Nå venter jeg på at mamma skal komme med hundene igjen, de har vært hos mamma i dag. Takk🤍Fordi det er sp vanskelig å få gjort noe med to hunder som løper i beina på meg. Så nå når min tilstelning  over,er  det min tur og gi rom for at mamma kan få fungere hehe. De er så inn på slitne de to hundene våre. Men de er ganske så heldige og skjønne  også. Verdens beste hunder faktisk. !

 

Nå må jeg avgårde Kåre, har delt ut desserter til familie og venner , og spist litt selv netopp.

Skole igjen i morgen 🤍 cant wait. Så får sette meg ned p gjøre powerpoint presentasjon til engelsk timen. For vurdering der også. Da må det 6 igjen ! .

Hehe , go hard or go home. ? Hehe.

Snakkes ,klem fra luckyluka

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg