7ende plass, takker til dere!

7-ende plass på topplisten i dag, tusen takk folkens! 43 klikk! 

Se her:) 

Vil takke alle leserne for at dere leser bloggen min, det er så utrolig kjekt at folk synes det jeg skriver er interessert.

Jeg er jo fremdeles ny, men har ligget en del før og var på topplisten på blogg.no for mangen mangen år siden, jaja, helt til rosa bloggerne kom hehe. Da gikk jeg sakte men sikkert rett ned over for hver dag med flere hakk ned til dagen. 

Jeg ønsket å komme meg på hovedplattformen som sikker veldig mangen flere av dere ønsker.

Jeg leser stadig andres innlegg , og finner de fleste veldig interessante. 

Senere i dag vil jeg blogge ett oppfølgings innlegg, for jeg skal nemlig begynne i kor i dag! 

Det er kristelig kor, og der passer jeg inn. Hørt veldig mye bra om det. 

Nå er det snart tid for tannlege timen, skal fikse en midlertidig fylling som nå er forsvunnet. Hehe 

Den tannlegen jeg har er utrolig flink med tannlege skrekk, så jeg tar ikke lenger beroligende for tannlege timene. Men klumpen er fremdeles i magen hver gang jeg skal gå. Og tanken streifet meg hver gang om jeg ska La være å gå. 

Men som dere sikkert vet så har jeg mega problemer med tenner etter alt rusmiddelbruken tidligere. Så det er noe jeg er nødt å gjøre, om jeg noen gang skal slippe å ha så vondt hele tiden. Og kunne smile skikkelig er jo veldig greit det og tenker jeg, det er lenge siden. 

Jeg smiler jo uansett , driter i hva folk mener å syns om det. Eneste er at jeg tenker på barn så jeg smiler med munnen igjen til barn slik at de ikke blir skremt. Hehe. 

Her er det vi handlet

Smoothien var veldig forfriskende! 

Da håper jeg alle får en super duper flott dag videre så snakkes vi til kvelden igjen 😉

Kveldens innlegg: 

  • Kor prøvelsen.
  • Ett spennende innlegg kommer.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg