VID*viktig reportasje,Besøker frivillig hjelpe organisasjon 🤍får se basen de har fått🤍

Vi besøker en base hos en hjelpende hånd haugaland ,som er en frivillig hjelpe organisasjon🤍🤎

 

vi har vært så heldige å få besøke en hjelpende hånd Haugaland a nye base ! dette er første basen ,og de har pust opp og malt og hele pakken.

 

litt info:

en hjelpende hånd ble startet i 2014 ,av min mor Inger Liknes fra Åkrehamn.

 

som en frivillig hjelpe organisasjon med over 6000 medlemmer på Facebook gruppen.

link :

 

dette har hun drevet sammen med det flotte teamet sitt helt fra scrach av ,fra bilene og ut av egne midler uten økonomisk støtte fra noen kanter !

 

det er helt utrolig hvor mangen som trenger denne hjelpen de har p tilby alt fra mat , grunnlagene hygiene, klær,sko og nødvendige ting generelt. og i tilegg har de opp igjennom årene hjulpet med julemiddag esker ,og julegaver og hjulpet med til at alle kan få feire jul med sine kjære barn. 🤍

 

jeg selv har tatt i bruk denne hjelpen før når jeg var i rus helvette, og aldri hadde penger til p kjøpe klær eller mat.

 

dette har vært noe som har vært til stor hjelp for meg , og som jeg vet er til stor hjelp for mangen andre.

 

la oss fjerne tabuet i det å be om hjelp, fordi p be om hjelp finnes det ikke noe annet i respekt for !

å faktisk tørre å be om hjelp når en virkelig trenger det er det kuleste jeg vet !

 

og det er behov, veldig i desse tider nå når strømmen er så innmari dyr, og Benin prisene stiger og mat varene stiger i pris.

 

imenst sitter inntekten helt stille, på det samme som det var for 5 pr siden. på tross av at dette andre har steget i pris, leie av bolig også!

 

inkassoene renter,låne renter og alt stiger , og det er det samme hvor man kommer fra, hvem man er eller hvor høy inntekt man har vi alle kan trenge hjelp når alt ikke helt går rundt som den brukte gjøre. eller man sitter i en helt annen situasjon plutselig da er det så godt å ha de frivillige rundt oss som kan bidra til ting ordner seg igjen.

 

de levere ut mat å henter mat fra givere og kjører helt fra Karmøy -haugesund- Etne og Odda osv.

 

det er høye utgifter, i bensin, for en frivillig organisasjon nå. og alle frivillige teenger også støtte nå som bensin og alt har steget. til og med bedrifter som tjener penger må legge ned , da er det ganske klart at vi sliter i dagens samfunn.

 

så har du lyst å bidra ? ta kontakt med en hjelpende hånd Haugaland.

 

fb :

https://www.facebook.com/groups/1582138992007158/?ref=share

 

besøk gruppen også har jeg lagt ut i videoen kortet med all informasjon til organisasjonen.

 

jeg selv har også ett prosjekt på gang for å kunne bidra litt her. og det er noe jeg har virkelig stor tro på ! fordi jeg har sett at dette er bare handling å handling etter handling dette de gjør, lite snakk å mye handling. å det blir det store bra resultater av ! 🤍

del videoen min, så blir jeg kjempe glad, det er også en god måte å bidra på vist en ikke klarer bidra økonomisk selv. noe jeg har fult forståelse for.

men gjør som meg. Finn noen annen måte å bidra på for slike frivillige trenger vår støtte 🤍

 

tusen takk for at du gav meg din oppmerksomhet. 🤍

I dag har jeg baket brød og fucaccia med min egen oppskrift til noen som har behov for litt ekstra hjelp🤍

 

Bidrar du noe sted ,hvor ?

Har du lyst å bidra her ?

Har du spørsmål. Spør i veg🤍🤎 https://www.youtube.com/watch?v=q9rB45-gcvo

Jeg prøver som sagt å bidra med det jeg kan selv, jeg er ikke så økonomisk rik av meg så da blir det å prøve å bidra med andre ting.

Det føles godt å få lov å bidra , og hjelpe andre 🤍🤎

Håper du likte videoen reportasjen jeg laget i dag, og bakingen min jeg kan godt legge ved ingredienser on ønskelig spør i kommentarfeltet 🤍

Så vil jeg ønske deg en super fin kveld videre🤍 snakkes i morgen. 🤍 Ps jeg er så happy av p få være tilbake på topp listen hehe, bare prøve å opprettholde det ! Det er så sinnsykt vanskelig å komme seg opp å finne de rette ting p prate om, skrive ,og tittel som treffer folk. Men øvelse gjør mester. Stor klem fra LUCKYLUKA 🤍

#frivillig

#frivillig arbeid

#støttoss

#gidinstøtte

#søtt

#sponsorme

#sponsors

#sponsorship

#sponsor

#helpsomeone

#reachout

#viralvideos

#værden

#stottpilates

#helping

#helpsolution

#rekkenhånd

#bidra

#vloggerlife

#vlog

#vlogging

#norge

#karmøy

#rogaland

#haugesund

#vestland

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg