Just showing my love,this is what i do

 

 

This Is How I Show MY Love 🤍🤎

Dette har vært en så utrolig fin dag jeg har ikke ord altså!

(Selvpleie gratis produkt ?  det skal du få ,Se nederst i innlegget)

Selv om jeg voknet med en forferdelig hoste /hals smerter/kløe med sterk hodepine og feber følelse. Så har jeg blitt ganske imponert av denne dagen her.

Jeg forsov meg da jeg ikke klarte å våkne pga sist nevn , og hadde så lyst å ditch skolen i dag.

Men jeg tenkte at nei, fytti grisen det er fredag og jeg sa i går at jeg skulle stå med oppvasken på storkjøkkenet i dag.

Så da gikk jeg på skolen, og har hatt en ganske fin dag på skolen også.

Vi fikk servert red curry suppe, og en nydelig dessert som heter tilslørte bondepiker med eplemost.

Og læreren vår hadde laget kinamat ,som var fantastisk. !

En kar i klassen mins middagsrett skilte seg ut i dag, fy FAEN den var god ! Unnskyld ordbruken.

Og så den gode krydder smaken og nydelige søtsur/sterk sausen han hadde. Den var rett og slett nyyyydelig.

Og jeg liker egentlig ikke denne retten, men man ser jo at det har med hvem som lager de retter vi ikke liker å gjøre.

Jeg har laget mat jeg også i dag da , til min mor og mormor.

Jeg laget pannekaker ,saltere enn søte tynne pannekaker me salt bacon og fett.

Det er noe med oss fra Karmøy å “fett”, ikke tull en gang vi må ha det i alt og på alt.

Nå holdt jeg på å skrive “på oss” , ja det skulle tatt seg ut…

Vi Karmøy folk elsker å smøre fett på oss jah. Du ser den, det ville ikke gitt så bra tanker om oss fra Karmøy nei.

Hehe, dagen har gitt meg dagstikk i stedet for “solstikk”.

“Har du fått solstikk” , har du hørt det før? Eller er det bare meg ? Galskapen selv hehe.

Til de herlige pannekakene ble det jo også dessert selvfølgelig !

Dronning Maud, håndmikser helt for hånd.

Og den ble perfekt🤎🤍 lite sukker i , og min oppskrift som jeg alltid har brukt i alle år  som jeg også solgte en del av.

Og jeg har nå internett , takket være en god nabo🤎🤍

Jeg må si at jeg har de beste naboene en kunne fått , jeg har vært så heldig.

De er så kjekke å snille , så i morgen tenkte jeg at jeg skulle hjelpe den ene naboen med å tømme ut av renna og gjøre rent.

Det er her slik at alt som er oppi kommer ned på balkongene våre. Hehe. Når det blir for fylt og det regner så renner det over og på balkongen.

Har du hatt en god dag i dag der du er ? 🤎🤍

Fortell gjerne hvordan din dag har vært 🤍

Jeg måtte knipse bilder av lille Nicolas i dag, harregud så skjønn han har vært i dag. Skikkelig kosete ! Og rar da ! Selvfølgelig. Hehe.

Er han ikke søt den knoppen min🤍🤎?

Hva synes du om Sense8? Serien på Netflix ?

Noen som sa til meg at denne skulle være så fantastisk bra, og spennende.

Jeg må si meg uenig, jeg finner den usammenhengende og mitt miss villedende.

Eller er det bare meg,for jeg får det liksom ikke til å stemme helt dette med at jeg finner den så kjedelig og usammenhengende imenst alle jeg kjenner som har sett den finner den så fantastisk bra.

Please give me an update , og har du noen gode serier å anbefale bring it on please ! Jeg har jo sett alt snart. På Netflix da.

Hvor også , finnes det andre nettsider med sinnsykt gode serier ?

Jeg liker veldig godt sånne med “gaver” magiske krefter i helt vanlig hvordan som vi har i dag med det lille ekstra vist du fatte. ?

Synsk,sanser og evner, litt utenomjordiske og sci-fi lignende også. Romvesen og verdensrommet og gud engle serier som Lucifer og the gift ,Elysium eller hva den heter.

Det er spennende serier. Og weed, samt som noe two and a half men lignende også hvor du faktisk knytter bånd og kjenner karakterene godt.

Så kom gjerne med tips 🤍🤎

Legger ved bilder fra dagen nederst av dette innlegget, i større format.🤍

 

Nå er det kveld, kos, talglys, ansiktsmaske,akryl maling og hår maske tid 🤍🤎tid for selvpleie er viktig 🤎🤍

❤️🤍🤎Har du lyst på ansiktsmasker ? Black mask?

Kommenter under innlegget jeg gir bort black masker. Peel off  for å bidra til at alle mine lesere kan få selvpleie 🤍🤎 du vil få en mail av meg i kommentarfeltet, hvor du skriver hvor det skal sendes ,fakt 0kr, og så er det bare å vente på det i posten! 🤎🤍❤️ Med en NYDELIG OVERASKELSE i to av pakkene som sendes 🤎🤍🤍

Jeg vil ønske deg en nydelig fredag, og en kanon helg ! Det er så godt at det er helg nå kjenne jeg 🤍

Sørg for at du koser deg, og senker skuldrene litt da 🤍 så snakkes vi på siden.

GOD klem fra LUCKYLUKA 🤍🤎

Vist du deler, så gjør det meg kjempe happy 🤎 show some love🤎

Jeg har også en gb gruppe for youtubere i Rogaland, vist du ønsker å bli medlem søk på youtubere rogaland på fb, så bli medlem !

Support Group, del dine videoer, utvid abonnenter, og seer tid for seertid. Sub4sub. Alt er lov + #super aggagement kommer.

Med mulighet for lage YouTube video sammen🤎

Besøk fb siden : link–> https://www.facebook.com/groups/781641579542320/?ref=share

QR- kode :

Tusen takk for ditt besøk 🤎🤍 det er veldig verdifullt at du velger å besøke min blogg🤎Del,kommenter,og bli med på mye gøy og min reise i livet etter rusen 🤎 klem LL 🤍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg