Family sticks with you

Family sticks around , and is hard to get rid of! <3 Takk gud for det!

I dag har jeg baket en sjokolade kake , som jeg viste bilde av tidligere i dag. Jeg pyntet den og vi har sittet å spist kake sammen.

 

Er det noen som ser meg ? Hihi
Muahahahaa
Å nei, rakk ikke helt der nei …jum….
Hvorfor havnet kaka mi opp med? 

Hehe, alle var kjempe fornøyd. Ble faktisk utrolig god og saftig i smak, fin konsistens. Det Værste jeg vet er når kaken bli som gummi  haha! 

Jeg laget en liten herlig video om kaken , som har en fin musikk som passer det jeg ville formidle av budskap i denne situasjonen. 

Legger ved en video under her, håper dere liker den. 

Snakkes ! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg