Resturant og Matfag dette laget vi

Jeg har vært på storkjøkkenet i dag på skolen, og vi fikk en hel haug oppskrifter vi skulle ordne og lage til og jeg fikk jo helt hetta fordi det var så mye og jeg har vært litt syk og ikke vært på skolen noen dager osv ,på toppen av alt hatt enorm hodepine og problemer med armen etter operasjonen i dag. At jeg tenkte at dette kom til å bli for mye.

Men det gikk greit , harregud så kjekt det var i dag !

Sei, med freset løk blanding på panna, tilslørte bondepiker med eple.

Gulrot raspet ,med sitron.

Og det var deilig ! Jeg trodde ikke at jeg likte sei, men det gjør jeg gitt.

Og vi fikk til oppgave å legge fint på tallerken , pynte osv.

Og det var noe av det aller kjekkeste faktisk.

Så jeg tenkte med dette innlegget å dele bilder fra skoledagen i dag.  Og maten 🤎

Nå har jeg bare lagt ut bilder av hvordan jeg gjør det på kjøkken plassen min, og hvordan pynten ble og desserten.

For å si det slik så bruker vi ikke ha dessertene slik som det der, de varbm bare for oss selv. Hver person lagde til seg selv slik man ville ha de. Og jeg er ikke vant med glass så da ble det hurten å sturten  på desserten.

Men det var så greit p ha alt klart , alle ingredienser var ferdig kuttet til alle rettene jeg skulle lage. Så da var det jo bare å rydde å begynne å lage de !

For de som lurer på hvilken skole jeg går på så går jeg på en skole som er tilrettelagt  for oss om har ramlet litt ut av dette systemet på grunn av forskjellige årsaker som kan være alt fra fysiske utfordringer ,psykiske eller rus som gjør at vi ikke har klart å fullføre tidligere på vanlige skoler.

Og denne skolen er så god, vi får alt tilrettelagt og de har forståelse for situasjonen vår og ting som skulle komme.

Og det er så greit , for man blir liksom ikke presset på den måten som på en vanlig skole med de utfordringene vi har.

Det er totalt chill, og alt går greit og vi har åpen dialog og snakker om ting.

Og vi blir både sett og hørt , så har du lyst å vurdere denne skolen så søk på hauge-vgs.no

Har du ikke flere skoleår igjen ? Null problem ! Det fikser de også.

Hadde jeg ikke gått på skolen, så hadde det antageligvis ikke gått like greit med meg som det gjør.

Klart jeg var rusfri før skolen, og slutta med stoff uansett, men det å ha noe  å gå til hver dag er viktig. Om en er tidligere rusmisbruker eller sliter med andre ting så er det ett fett, om man ikke sliter også så er det så viktig å ha noe å gå til generelt. Uansett.

Legger ved oppskriftene på alt her under , tar bare bilder av oppskriftene og legger de her , det står fremgangsmåte og ingredienser klart og tydelig 😊🤎 sånt vist du får lyst å lage dette så er det veldig enkelt og chill, men også super godt 🤎

Håper det smaker like godt for deg som det var for meg 🤎 Nå må jeg spise litt , jeg sitter jo å blogger hele dagen , og når jeg ikke blogger lager jeg YouTube video og når jeg har laget video må jeg jo blogge det også så det går i ett sett.

Planen i dag var egentlig å legge ut videoen jeg laget i går i dag for å kunne ta en pause i dag.

Men så var det så mye jeg hadde lyst å fortelle i dag til leserne mine og dele. Så det har vært to store gode innlegg i dag, og delte videoen i dag morges.

Også må jeg male ferdig bildene mine , jeg skal jo ha utstilling. Men hvordan jeg skal få tid til alt er ett annet spørsmål.

For jeg kommer hjem fra skolen , må ta meg av hundene , deretter meg selv, blogg, YouTube, dele, og Facebook delinger , og instagram, tiktok, osv og så blir det p vaske p rydde , så gå tur med hundene igjen, finne mat til hundene og handle , og så dysje, skifte sengtøy , så vaske klær  og smin for dagene mine hele tiden så jeg tenker jeg får forholde meg til helgene med malingen , da også blogge om maleriene mine i helgene samtidig. Og alt annet i uke dagene.

Hadde jeg hatt flere tusen abonnenter på YouTube og flere lesere sp hadde jeg kunne sikkert klart å holdt det med blogg og YouTube en gang i uken.

Men for å bygge meg flere lesere så går det i ett sett for å stige må man gjøre en innsats det er veldig logisk.

Jeg har kommet meg tilbake på topplisten sp jeg hopper fra 51 plass til 88 plass.

Tusen takk for at netopp du leser bloggen min, og abonnerer på YouTube Kanalen min , nå ser du betydningen av det🤍 Jeg trenger deg som leser av min blogg, og jeg vil gjerne opprettholde leserne mine. Samtidig som jeg håper alle som leser bloggen min også abonnerer på YouTube kanalen min , slik at jeg kan få samlet de fleste av mine følgere på alle mine sosiale medier og kanal. 🤍 Det hadde vært fantastisk flott.

Men for å gjøre en undersøkelse , så vil jeg spørre deg : ” hva liker du å lese om? Temaer” , hva synes du er en bra vlog ? Og blogg?

La meg høre din mening , så kan jeg ha ett utgangspunkt i hva jeg skal fokusere mer på og mindre🤍 Og har du tips , kom gjerne med det ❤️

Klem fra LUCKYLUKA 🤍🤎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg