Følge Høst-Moten uten å bli blakk🤍❤️

INGENTING er bedre enn når man kan faktisk følge moten som går nå uten å måtte tømme lommeboka helt ! 🤍

Her om dagen la jeg ut ett innlegg om høstens mote og farger som går inn nå.

Og jeg skrev jeg skulle skjekke litt opp  i hvor man kan få kjøpt billigere klær enn en strikka topp til 6800 kr liksom

Så da har jeg vært ute å handlet klær i dag, undersøkt litt og så videre.

Øverst på bildet ser du hva jeg har kjøpt for 1000 kr.

Dette er klær i karamell farge, sjokk farger og fløyelsbukse /kosebukse som også kan brukes som fint hverdagslig klær.

Så har jeg også da en cardigan ,i karamell farget.

Og en rutet bukse som jeg absolutt elsker!

Og ALT er kjøpt på Cubus faktisk, uten om bootsene mine.

De er kjøpt på spar faktisk , til 250 -300 kr, og er skam gode å gå i !

3 singletter , en bukse i ruter, en kosebukse i karamell, og en cardigan + strikket genser til hunden min også i høst farger.

Så da har jeg hatt fotoshoot alene i min stue med hunden min.

Legger ved bilder og pris på tøyene står i bildene så kan du se om du liker det , og det er nå også 30 % på en av buksene og diverse.

Dette er bare noe av det jeg trengte jeg handlet nå da , men jeg så det er så mye mer kult på Cubus billig.

Det er ikke akuratt kjempe billig, men mye billigere enn de der merke/mote klærne jeg blogga om her for litt siden.

Og jeg syntes jeg fikk veldig mye bra for pengene alt i alt, og det er komfortable klær.

So. Jeg også skrev tidligere ‘ jeg elsker komfortabelt, og er det ikke komfort driter jeg i det.

Fordi alt som betyr noe for meg er komforten, for jeg skal kunne gå i det også.

Og jeg har jo ikke akuratt brydd meg så mye med hva jeg har på meg før når jeg var 14 år i rus, for det ble bare enkelt og greit mindre betydelig enn rusen selv.

Men det er på tide, og jeg kjøper aldri svart lenger, jeg elsker farger og det som kan sette fingen på hvordan jeg føler meg for tiden etter at jeg ble rusfri.

Dette jeg kjøpte i dag, er høstens farger og høst partiet som har kommet inn netopp.

Jeg skulle egentlig se etter noe i dongeri tøy, og skinn. De hadde skinn brukse på Cubus men det ble for dyrt for min smak. Så det ville jeg ikke bruke penger på rett og slett.

Jeg går på skole, og hjemme løper jeg hele dagen og gjør ting, rydder å vasker og går tur med hunden så derfor må det være komfortabelt å ha på seg.

Jeg skal også legge innlegg etterpå med nydelig middag og dessert vi laget på skolen i dag, og litt bilder og diverse.

Så har jeg laget ny YouTube video hvor jeg farget håret mitt ! Rødt !

Som du ser i bildene mine , og det var jo så mye som bare gikk totalt galt når jeg filmet. Og det er selvfølgelig tatt med i videoen hehe ! Måtte jo det, fordi det skulle være veldig lite klipt og redigert, men det som var at jeg viste jo brystene mine og slikt så da måtte jeg jo redigere litt så la oss håpe at jeg har fått redigert bort alt hver gang ett bryst lurte seg innenfor skjermen.

Det var ikke så lett, å måtte dusje med kamera, og farge håret å filme når jeg ikke ville ha hårfarge på singelen min så måtte jeg ta den av. Det er slik jeg alltid har gjort jo.

Vil du se videoen ?

Se her : se lenger ned for resten av photoshooten med hunden 🤍❤️

 

Jeg skulle se etter blå hårfarge, men den de hadde var slik som vaskes ut og det er ikke det jeg er ute etter. Jeg kan ikke bruke penger på noe som ikke blir værende det er bortkasta penger for meg. Så jeg får vente med det for nå , men alt i alt er jeg kjempe fornøyd med handlingen, klærne og diverse.

Det eneste er at jeg kansje skal bytte buksa (rutete) ,i en str større jeg har LAGT PÅ MEG , aj. Men slik er det jo alltid når jeg ikke har handlet klær på år å dager så handler jeg noe så er mesteparten forlite.

Så egentlig var det godt gjort for meg å bare ha ett klesplagg som var for lite med en størrelse bare.

Nicolas var hjemme alene i mens jeg var på skolen en hel dag, det var helt forferdelig fordi jeg har overvåknings kamera som jeg kjøpte i går og jeg kunne høre han ULE etter meg HELE tiden !

Helt til jeg sto utenfor , og når jeg gikk inn i leiligheten ble jeg ned trampa og han nappet og han var helt koko og tilta helt.

Så jeg tok han med på shopping , vi gikk veldig lang tur og han var gal og gira så i granskauen ! At jeg holdt på i klikke selv jo. Ble så stressa av han!

Heldigvis har jeg veska , som han bruker å ligge rolig i. But that was not the case today, no.

Så det ble ganske hektisk på Cubus ja. Mildt sagt , løpe tid og nå for tiden så han var gal nok fra før også.

Har du sett “the good place” ,på Netflix ? Omg for en kul serie ,morsom komisk serie som jeg lar gå i bakgrunnen , og spiser mat til. Hehe.

Jeg har seriøst fått den uvanen nå, at jeg må se serie eller film for å spise.

Heldigvis er det ikke som før da, at jeg spiste myyyye mer når jeg så tv til maten og ikke klarte stoppe for det var så koslig. Hehe. Jeg var 89 kg , og nå er jeg 57 kg.

Har du den uvanen å se tv til mat ?

Nå skal jeg faktisk lage meg noe å spise , og se tv hehe når jeg tenker på det nå.

Vi har jo laget sei, med mye god løk, og pyntet og laget remelade fra bunn av, og tilslørte bondepiker 🤎

Det var sinnsykt digg 🤎

Se neste innlegg som kommer ganske snart , så snakkes vi på vet du.

Klem fra LUCKYLUKA 🤍

Husk å abonner på  YouTube kanalen min, da får du med deg alt jeg legger ut og det er helt uten kostnader.

Ha en strålende fin dag videre, takk for at du stakk innom bloggen min det betyr veldig mye for meg 🤍 det er ett klikk til ,og en leser til, som leser🤎 og det betyr så mye for meg at jeg setter utrolig pris på det🤎

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg