Ønsker dere ett godt nytt år ! Har du nyttårsforsett? Åpent hus på En hjelpende Hånd Hauglands base med god mat/dessert

Hei og godt nytt år folkens , nå trer vi inn i en helt annen tid vi aldri før har vert i , da la oss gjøre det enda bedre neste år. Fylle hjerter med kjærlighet og omsorg og godhet. La oss stå sammen p støtte de som ligger , eller er på veg ned over. La oss hjelpe alle opp igjen når de faller.

Velsignet være dere alle ! Og jeg ønsker dere virkelig alt godt ! Og ett kjempe godt nytt år !

Jeg håper du har det fint hjemme , sammen med folk som bryr seg !

Har du nyttårsforsett dette året ,og hva er det ? 

Jeg har egentlig ikke satt meg noe nyttårs Forsett annet enn at jeg vil prøve enda mer , bli enda bedre og komme enda lengre. Også prøve å få orden på økonomi , kanskje da også legge bort røyken etterhvert. Det vil jo skape litt bedre økonomi. Egentlig så har jeg som jeg burde klare meg , men jeg er dyr i drift og jeg bidrar med forskjellige midler til forskjellige ting jeg ønsker å sponse. Så jeg tenker jeg egentlig skal prøve å ha orden selv dette året før jeg kaster midler andre steder. Og det går ann å bidra på andre måter enn økonomisk også. Som for eksempel har jeg samlet inn flasker , som skulle gis i veldedighet , prosjektet på gang. Baker til selge til inntekt , men det gir jo litt utgifter igjen. Men jeg elsker å bake ! Også kan man bidra med forskjellige ting , hjelpe til som u arbeidsoppgaver slik at en kommer igjennom til enda flere når man hjelper andre.

Hva er dine nyttårs Forsett ?

I dag har vi hatt åpent i huset , til en hjelpende hånd Haugaland. Med god mat ,og desserter. 

Jeg lagde jo  6 desserter i hele går , og lagde kålstuing , og kålrot stappe og kokte gulrøtter til middagen i dag.

Vi hadde både ribbe, kalkun, og pinnekjøtt faktisk. Og alt hadde tilbehør. Så det ble en stor suksess dette her.

Jeg hadde hundene med meg så jeg klarte ikke å bli ser helt til klokken 00.00 , måtte komme meg hjem med de etter å ha hjulpet å rydde opp å ta oppvask.

Men jeg tok litt bilder hvertfall av maten og dessertene !

Her er vi samlet flere og skyter opp raketter , jeg må si dette er tidens beste nyttårsaften jeg har hatt på lenge ! Sammen med min barndomsveninnen, og filletante , og fillesøskenbarn og liksom tantunger og mange andre gode mennesker som samlet her i kveld. For ett samhold , og familien samlet med god mat og gode desserter. Og jeg fikk så mye skryt av dessertene jeg hadde laget at jeg ble rett og slett flau ,og rød. ! Hehe.

Men det er kjekt det ! Og mamma lagde den beste ribba ! Med såpass sprøtt svor at til og med jeg uten tenner kunne tygge svoren ! Herlig !

Her har alle som bidrar i organisasjonen bidratt med hver sine arbeidsoppgaver ,mat som skulle lages og diverse ! Kjempe bra arbeid folkens ! ALLE bidro, og besøkende de var så utrolig høflig at de faktisk kom med tallerkene og skrape av og sa atte på kjøkken disken og skyldte det !  Harlighet så fantastisk ! Dette var skikkelig vellykket !

Nei for en kveld , tusen takk til alle som møtte opp, dette var fantastisk kjekt ! Å se at så mange møtte !

Vi manglet jo ett par stykker , men som sikkert feiret ett annet sted men som var veldig savnet selvfølgelig. Håper dere hadde en fin kveld ! Og får si godt nyttår her til dere da !

Så nå la oss legge fortid bak oss , å gå inn i ett nytt og enda bedre år ! La oss be om at helsen vedvarer enda en stund ! Og at alt ting blir supert 😁👌

Vil du støtte oss ? Ta kontakt på mailen som står ovenfor her på bildet. Vi driver godt arbeid for både forebyggende rus , ungdomsprosjektet gratis lunsj til ungdommene , klær til ungdommer , mat utkjøringer av mat kasser regelmessig. Og har ett stor felleskap og strekker fra Karmøy og helt inn til Odda , Etne ,Ølen ol. Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat om prosjektene om du støtter oss får du gratis reklame på sidene vår , bloggen min,  også andre sosiale medier ved ønske.

Luckyluka.

 

Har du hatt en fin nyttårsfeiring ? Hva gjorde du ?

Nyttårsforsett ?

Godt nytt år ! Stor klem fra luckyluka !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg