2Innlegg i 1,Prøves,Smakes! Helt FANTASTISK GODT JO !

Jeg må bare starte med å si, at dette innlegget er ikke sponset. Men at jeg ønsker å dele en HELT fantastisk resturant ,med den mest utroligste maten og fantastiske god catering. Og ett helt utmerket staff som jobber der, opplevelsen du får når du går inn er veldig god. Jeg blir kjempe glad ,for at du tar deg tid til å lese , bla lenger ned. For det står jo alt,med bilder. Og det er 100% ærlig, og eget initiativ jeg gjør dette. En anbefaling , anmeldelse av resturant på Karmøy.

Jeg har egentlig .

Hatt lyst å dele dette en stund nå, da jeg finne det på sin plass å gi erfaringer om gode restauranter hvor e har god mat til andre. Vi ELSKER jo mat , det er en stor del av vårt liv, å spise.

Så hvorfor ikke da spise fantastisk god mat,når man med det første må spise for å overleve kan vi vel nyte det og slander på oss  fantasisk god mat regelmessig.

Vi fortjener det jo, treat youre self. Det er lov og det er veldig viktig faktisk.

Det går under selvpleie , å det å ta vare på seg selv.

Han som driver.

Odd Jostein Abrahamsen er en kjernekar , han er utrolig snill og veldig pratsom så han slår gjerne av en hyggelig prat der når du kommer inn i resturanten, og det at han er så imøtekommende gir en veldig mye bedre opplevelse alt i alt.

Jeg fikk en plutselig melding her for litt siden , hvor han ønsket å sponse meg med speilreflekskamera, fordi jeg blogger jo å har youtube kanal.

Det er utrolig fint gjort !

Jeg spiste mat der hele tiden, pizza hornene er jo fantastiske og noe helt eget som ingen andre klarer å lage.

De har smørbrød , med mye godt på , som selges til konfrmirmasjoner , bryllup, Festiviteten, selskaper osv. Og de er kjempe flinke til å følge opp, og de følger deg opp med oppbevaring av maten. Informerer godt, og stiller opp til avtalt tid i god tid og holder en god  kommunikasjon undervegs.

Og baguetter med reker og slikt har de , og karbonader , og bacon egg og bacon, osv.

Men det jeg vil fremt til er at en baguett med egg og bacon er ikke det samme hvor enn du kjøpt det.

Jeg selv som Går på  nå på resturant og matfag ser at alle har en egen personlig trykk i matlagingen sin.

Slik at det ikke kan måles med noen andres mat, og noen mat liker vi, og noen ikke. Vi er jo alle forskjellige , takk gud for det.

Men feedbacken som ligger ute på Facebook siden , den blir stadig oppdatert hver dag , flere skiver hver dag der de takker for så eksepsjonell mat.

Og de skriver blandt annet en fin tekst med bilde av maten ,og at nå skal de kose seg på stranden, eller noen skal kose seg forann tv og en serie.

Det er kose mat , det er sikkelig middag, det er sunnere alternativ. Og veldig mye godt.

Og det jeg liker veldig godt med baksten der, er at deigen ikke er klissete og er ikke overdrevent søt som de fleste steder  jeg prøver bakst faktisk.

Og den er skikkelig luftig og lett , den er så lett å spise. ! Og smaken da ! Noe eget ja. Alle som har prøvd stavagarden sin mat , som leser dette her sitter sikkert å nikker nå og er helt enige. For det er en ganske populær resturant , alle er glad i den. Og ikke minst folkene som driver der.

Den baksten der har smak  av middagsmat, krydder, skikkelig kjøtt, og en fin balanse mellom salt og sukker som gir en avrundet smak som jeg ikke kan sette helt ord på, som de fleste vet så salt fjerne en del av den søte smaken. Men her avrunder det den søte smaken og gir en fantastisk fin balanse som smelter på tungen.

Også har du den baksten som skal være søt, som dessert og ikke middagsmat. Den er veldig fin søtsmak i, ikke overdrevent der heller, men ikke for lite heller.

Det gjør at man kjenner forskjell på middag og dessert, og det er helt korrekt for middag p dessert er to vidt forskjellige arter.

Jeg laget YouTube video for en god stund siden, om pannekaker.

Pannekaker er ikke bare pannekaker, fordi det finnes middags pannekaker og dessert pannekaker.

Dessert pannekaker er søtere , og middagspannekakene er saltere , og tynnere. Serveres ofte med fett og erterstuing og flesk.

Det er og skal være forskjell på middag og dessert , on det er bakst, pannekaker eller pai.

Og der treffer stavagarden veldig godt faktisk.

Så vil du bestille deg ett måltid ,nyte den og slå av en hyggelig prat med Odd Jostein Abrahamsen, ta kontakt med de.

Har du lyst å se hva de har der?  Da har jeg en meny til deg.

De har 5700 følgere ca på Facebook, og de aller fleste skriver positive tilbakemeldinger på siden på Facebook. Og hele teamet som jobber der er kjempe hyggelige , og utrolig gode og snille i seg.

Og vil du besøke Facebook gruppen så er den også her, der kan du lese alt feedback også.

https://www.facebook.com/groups/683328748472142/?ref=share

Dette er QR KODE , for å besøke til stavagarden cafe sin facebook side.

Denne eggerøren, eggesalsten og pastasalaten de har er så god , jeg liker egentlig ikke slikt, helt til jeg smakte de her. 

Rekene er selv skrellet , alt sammen ! Og det er alltid ferskt , nybakt , og ny laget mat.

Jeg kan anbefale det , det er verdt det.  ! Årh, nå ble jeg sulten ! Ypperlig midt på natten å skrive innlegg om stavagarden sin mat med bilder når jeg skal sove. Passer å bli  sulten da liksom. Hehe.

Det må ses,prøvd og smakes. Så absolutt !

Jeg følte at jeg bare måtte dele det med deg og dine , å dele  gode ting ,som andre kan for nytte av finner jeg veldig gøy ! For jeg unner det til alle andre også , og vil ikke holde det for meg selv

I dag har jeg laget YouTube video, med hvite julekaker.  Jeg begynte i går da ,fordi deigen skulle jo ligge over natten.

Så når jeg endelig var ferdig og skulle  se igjennom videoene , ser jeg at det er tre videoer og alle varer minimum 20 minutter !  Og halvparten av tiden , tygger jeg !  Ja .. jeg ble temmelig frustrert hehe, så mye tid og energi på det , bare for å to å tygge på julekaker forann kamera. Hehe glemte skrue det av.

Skulle ha denne videoen så naturlig som overhodet mulig, men ingen gidder å en video på en time, hvor jeg tygger halvparten av tiden Heh.

Så det blir mye redigering , det blir ikke i dag det for bli i morgen.

Etter at jeg har vært med en ny veninne jeg har fått på bading og ta solarium 🌞 etterpå. !

Det blir gøy. Gleder meg !

Nå må jeg legge meg , jeg har btw fått 5+ engelsk, 6 i naturfag, og 57 poeng av 59 poeng i kristendom nå, tenke seg til  at jeg skulle få til det da.  Og jeg holder det ikke for mg selv, fordi jeg er SØREN SÅ STOLT !  Jeg hadde ikke vurdering før på karakterkortet i alle fa uten om ett fag og det var 2-.

Så denne forandringen, den bruker jeg min ytringsfrihet på ! Brøler det ut om jeg føler for det. ! Fordi jeg ble helt sjokka over at jeg fikk til dette her. Aldri hatt en 6 er hele mitt liv, så det  var ett moment jeg er kry over samtidig som jeg vil brife litt , det anser jeg meg rett til å gjøre , da jeg har jobbet utrolig hardt for å få det til.

Jeg har sløyd fisk , i dag.

Og i går bakre jeg brød , se bilde på biler nedenfor det her. Det var skikkelig gøy !

Jeg håper  du har det bra , og jeg ønsker deg alt godt , gjerne del innlegget med det samme om du får sjangs. Det setter jeg veldig mye takknemlighet til.

Jeg liker ikke å si :” det setter jeg veldig stor pris på”, for det blir så økonomisk og upersonlig sagt. Føler jeg da.  Så derfor sier jeg alltid at det at jeg setter veldig stor takknemlighet til det.

Det er mer personlig ,og fri fra “prisene” , takknemlighet kommer innenfra , pris kommer fra kronerullingen til staten.

Nå ser jeg på Kardashians, atter en gang ! Det er mye sprøtt som foregår der ja.

Nu, må jeg/ får jeg ta kveld, så ha en rektig fin kveld videre til deg og dine.

Tusen takk for at du tok deg tid til innlegget mitt i dag også ! Det betyr virkelig mye for meg.  Ikke glem min takknemlighet , u make it possible. !

Stor klem fra luckyluka. KLEMZklemz.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg