Du har hørt om blodmåne ? Tenk en blodsol midt på lyse dagen ! For Guds skyld ikke se på den!! Drepende sol og fengsel

Det hele begynner egentlig rett før leggetid .Jeg legger meg , og sover på ryggen.

Plutselig snorker jeg , vinduet står opent fordi jeg sliter med pusten.

Og sp skje det hele , jeg er i fengsel i Agder ,bare at fengselet lå mer sentrert i en by.

Og det var mange rare mennesker der med dårlig psykisk helse ,og noen friske og hundene mine var med også var det mange katter der.

Seriøst , jeg streva så sinnsykt for å holde de jævla kattene borte fra cella mi, hundene kan bli klort og eller verste tilfelle bli blind eller drepe en av kattene.

Så jeg er livredd for hundene , og kattene. Og de kattene er noen luringer , de sniker seg i gangen og slikt. På veg mot cellen. Og cellen min er ikke tett , det er som l bygge en vegg av møbler forp holde noe ute. Helt umulig alltid noe som sklir inn. Eller rettere sagt sniker seg inn.

Og ene dagen våkner jeg og skal ta på meg klærne , min frykt for at kattene skal angripe hundene og vica versa er stor og jeg sliter med søvnen i cella.

Men i det jeg tar klærne mine når jeg våkner så finner jeg en katt som har badlet seg inn i hvert eneste tøy jeg har lagt på gulvet.

Den rosa blusen min, blå singletten. Og den mørke blå jeansen blir tatt til sist. Det lå det en naken katt av alle ting. Skjære julaften jo.

Nei , off. Jeg går videre skal trøtte og skal ut med hundene mine en tur. En kjekk kar ville være med på denne turen . Så vi gikk ett stykke og vi kan se de flotte fjellene bak oss , vi snur oss fordi vi ligger på en måte i en grop mellom fjellene.

Og plutselig så i det jeg ser på ene fjellet bak oss sier det “PANG!” , OG det hørtes ut som skudd eller en basoka som smalt ned noe.

Og der kommer flyet ned, veldig fort. Og eksplosjoner fortsetter.

Og folk skriker : ikke se på solen ! Ikke se på solen ! Det er blodsol.

Gjem dere !

Så vi løper snarest mulig inn i en tunnel for å unngå øyekontakt med solen. Og der gjemmer vi oss en liten stund , og vi ble jo også veldig redde og satt i. Hvorfor skal vi ikke se på solen ? Så vi så jo i av tunnelen, det fyker lava og flammer 🔥 over fjellet og berg og rett ned på jorden vår.

Alle løper , og man kan se hvor snart den flotte byen blir preget av fallene til de her flammene som kommer , solen spytter de ut. Fordi folk ser på solen.

Og jeg er redd , holder inntil denne karen her. Og han gir meg en form for trygghet. Og det begynner p bli ettermiddag, solnedgang, men den er ikke helt der enda. Men for nå , ser vi den ikke så vi løper fort tilbake til fengselet. Vi er kjempe trøtte så vi vil legge oss. Og i det vi kommer oss inn og finner cellen vår , popper søren meg solen frem igjen ! Og begynner å sputte ut . Og hunden , den store han går stadig i vinduet og ser når det er lyserog slikt. Og han kjefter. Og jeg blir så sinna fordi jeg vil jo bare passe på han men han lyer ikke. Så jeg blir fred up, og løper opp å tar og hiver han under dyna. Og legger beina rundt han for at han ikke skal løpe igjen. Vi har satt en seng forann vinduet nå, for l slippe å de sollyset Det var store frykt for at vi ble drept når vi så på solen. At flammene skulle bli sendt direkte til oss i det vi ser i solens øyne.

Nei , dette var skummelt. Så her har jeg et i natt folkens. Mareritt delux.

Jeg vet jeg skulle ordne til en quiz i går , men jeg var helt ødelagt og klokken ble så sent så jeg tenker jeg skal ordne en liten quiz senere i dag.

 jeg skal skrive brev fra fengsel nr. 5.

Jeg våkner da klissvåt , og iskaldt faktisk. Så nå skal jeg gå l ha meg en kopp kaffe , og ta en morgen kaffe på altanen i telle. Jeg måtte bare virkelig fl skrevet dette her ned.

Ps: jeg drømte i søvne , og i drømmen halveis kommer refleksen min : JEG MP SKRIVE INNLEGG! Og jeg tar opp telefonen i marerittlandnog blogger imens jeg har mareritt. Og jeg måtte fjerne 34 linjer med :” mmmhmmmmhmmmmhmmmhmmmmhmm, fordi jeg skrev som sagt i søvne. Hehe !. Da har man gode reflekser. Andre går i søvne mens jeg skriver blogg innlegg. 😅

Også fant jeg en brann i går også , jeg tok mange bilder og tenkte jeg skulle skrive om dette.

men for nå har jeg skevet mitt mareritt delux , jeg bruker aldri å ha mareritt. Men denne tenkte jeg kunne jo blitt en fin novelle 🤣👌🔥

Nå må jeg ha meg kaffe , og røyk. Jeg røyker kun tre maks ganger til dagen. En morgen , ettermiddag og kveld. Noen ganger glemmer jeg en av de. Og kanskje to.

Fordi jeg røyket 20*2 pakker på en halvannen dag, så det var ekstremt mye og jeg fikk problemer med pusten igjen og vondt i brystet. Så jeg var nødt å kutte ned. Men så skjedde det av seg selv egentlig fordi jeg ikke ville røyke når røyken ikke smaker godt lenger. Plutselig. Hehe. Så jeg glemte den ut , og prøvde å ikke røyke selv om jeg kom på at jeg er jo en røyker. Hehe.

Jeg har satt kl 13:00 til morgen røyk(første ), men nå er klokken 14:52 . Jeg er så fast bestemt på at livet mitt skal aldri være avhengig av noe som helst igjen for å fungere. Og jeg føler at det blir lettere og l tette fo hver dag fordi jeg driver med så mye hobby ting , syr klær ,designet klær, maler , vasker , går turer med hundene , lange fine turer , lager god mat , ol. Og da siste dager har jeg glemt litt den røyken. Og det går bedre for hver dag.

Men jeg akter ikke å legge den bort helt , jeg vil gjerne beholde den  i moderate mengder. Men ikke ha så mye at helsa mi blir skikkelig skrukket. Jeg må føle på pusten.

28 plass på topplisten, I AM really feeling it ! Skikkelig takknemlig til dere mine gode trofaste lesere. Og medbloggere. Takk ❤️

Nå poster jeg dette innlegget , si meg hva du syns om marerittet mitt da ? Skummelt ? Hehe. Bruk så mye empati du klarer haha ! Sett deg inn i min situasjon. Jeg elsker dyrene mine , og har netopp fått livet tilbak , vært i fengsel , ol. Shit. Så mye skjer. Og så kommer ett mareritt som tar det hele og setter det på spill. 😅Jeg var skikkelig sint og nervøs når jeg våknet. Heh så jeg ville ikke våkne jeg la meg igjen. Hunden var hvertfall fornøyd han elskeeeeer å ligge å dra seg. Noe som er sjeldent her for vi skal ut på tur 09:30 senest ved fri fra skole , og når skolen er så må vi ut 06:30 hver morgen.

Kan ikke ødelegger rutinene. , Hehe. Men i dag ! Jepp. Men man kjenner også følgene av det. (headache) 😅👌

Ønsker deg en rektig så god påske , og søndag , og helg ! Håper du har det fint ! Takk for du leser min blogg.

Hjertelig hilsen LuckyLuka ! 🌹

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg