46 Plass ToppListen. Avis artikkelen / Hatt Samvær med Jentungen(8)JuleKlang

Hei, Jeg er på ToppListen 46 plass!

Hei , og tusen hjertelig takk for at dere stadig kommer innom bloggen min, litt av en fantastisk dag da !

Første jeg ser npr jeg våkner opp i dag er at jeg er steget helt til 46 plass, og så får jeg endelig komme til radiologisk rønken av hpndledd og fingrene, og tentamen i dag som gikk kjempe bra. Og Har hatt jentungen min i dag med på bowling ! For en fantastisk flott dag asså !

Videre lesing av avis artikkelen min : For innlegget , med bilder fra i dag ,bla lenger ned:)

 

Det kommer mer, etterhvert. men jeg legger ut litt om gangen. Lurer på om det ble noe å 40 screenshots når jeg knipset bilder av hele artikkelen. den er stor ja. hehe. 

Tentamen, og samvær med jentungen. Bowling.

Hadde Engelsk tentamen i dag, og jeg hadde litt nerver. Helt til jeg fikk den opp i natt klokken 03:00 , og da jeg leste hva det skulle gå ut på så gikk nervene bort. Fordi det gikk mye på skriving, og jeg skriver jo så mye om dagen at slike ting går på autopilot hos meg. Jeg er vant med å skrive mye. Men dermed er det ikke sagt at jeg skriver så mye rett da. Hehe. Men jeg tror det gikk bra, jeg er sterkere i engelsk enn andre teoretiske fag hvertfall.

Samvær med jentungen:

Hadde den nydeligste dagen min på lenge, først var jeg på oasen storsenter på black days, og jeg fant en nydelig bukse til jentungen jeg digget. Og jeg fant noen gode tykke lubber, /tøfler lignende. og de var kjempe søte, blå med noe søtt ansikt av tegne figur på. også kjøpte jeg julekalender til henne, nonstop kalender. Måtte jo få en julekalender av mammen sin i år siden jeg er frisk !

Vi var på bowling, og jeg fortalte henne om når hun var i magen min og hvordan jeg sang til henne og hun svarte meg med spark, og koset seg i magen min. Og jeg fortalte henne hvor mangen kilo jeg var, og stor jeg var. Og at det er min hemmelighet at jeg drakk milkshake hver dag men skyldte på babyen. Hehe, Dette synes hun var veldig morsomt å få høre om når hun lå i magen og få se hesten jeg hadde når hun var 6 uker gammel. og høre navnene på alle hestene jeg har hatt opp igjennom årene.

 

Og jeg har funnet ut av at hun liker også hester, så vi skal prøve å få til å leie skolehester neste gang vi møtes. Da kan jeg passe på og leie henne og få lov til å lære henne om min hobby. Også har jeg så lyst å begynne å følge henne opp med hennes hobbyer og aktiviteter og idrett.

Men vi skal første omgang ridning, og andre omgang male hjemme hos meg om det er ok for barnevernstjenesten.

Og jeg er så heldig som har så flink fostermor til min lille engel. ! Hun ønsker jo at vi har god kontakt, da ser en jo at hun virkelig vil det beste for barnet mitt.

Og vi er slik at , det er ikke bare mitt barn. det er våres barn sammen. og hun har to mammaer, og det er bedre enn en mamma det betyr at hun kan få dobbelt opp med mors kjærlighet. <3 hehe.

Jeg skal lage fotoalbum med familien hennes i, dette ble jeg og fostermor enige om. og jeg sier jeg vil ha hele familien i dette albumet, alle i ett album. Det vil si både min side og fostermors side. Fordi det er hennes hele store familie og de skal aldri skilles på noen måte. Barn har egne oppfatninger om slikt, og kan danne seg litt bilder og skille bare med den måten. De er smarte de små trollene våre, og har veldig livlig fantasi som tar plassen til ubesvarte spørsmål, og hull.

Og vi lekte på gulvet, og spilte ett skummelt spåill ! Harlighet de må få oppå skilt med aldersgrenser fordi jeg trodde vi spilte ett barnespill, helt til vi satte i å hyle begge to. Det var veldig skummelt, men hun lo jo noe veldig av hele spillet. Det syntes hun var veldig morsomt. Og den ekte latteren som kommer fra henne da, rett fra magen. Det er så fantastisk.

 

Og jeg sa til henne når vi skulle si farvel, ja, vi klemmer og koser veldig mye på slutten. Da sa jeg: ” jeg er så utrolig glad i deg, og jeg tenker på deg hver dag aldri glem det. Sant?! Og hun lagde sånne koselyder, og klemte meg og  jeg klemte henne. HUn er bare en så fantastisk jente, ett mirakel som reddet livet mitt. Og min engel som jeg elsker over alt på jord.

Jeg kommer aldri til å trekke meg bort, og jeg kommer bare til å kjempe for å komme nermere. Og det er slik den saken er, og jeg har foreldreansvaret men jeg merker ikke noe serlig til det fra barnevernets side, kun fra fostermor faktisk. Som er veldig flink å lytte på meg og mine ønsker.

Nei jeg er heldig, og jeg har det veldig godt !

Evig takknemlig for alt ! Og evig glad i jentungen min, min største gave <3 !

Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne, og jeg kjenner med en gang vi drar eller 30 minutter før vi skal dra fra henne og si farvel, kommer angsten og sorgen inni meg, også savn dukker stadig opp leeenge før vi har dratt og den begynner sterkt og blir heavier , and heavier for hver dag som går før jeg får se henne neste gang. Det er vanskelig med to timer per gang fordi den siste halvtimen går opp i gruing for å ta farvel.

Når jeg er med henne er jeg helt i skyene, jeg glemmer hele verden. og det enste som jeg ser er jentungen ! Og med at vi har tilsynsfører føler jeg meg begrenset for å være meg selv, og være mor. Føler hele tiden at det er noen der som skal kritisere meg for å prøve å være mor for barnet mitt. Og puster i nakken min.

 

jeg har en ganske snill tilsynsfører nå da, men tidliger erfaringer har satt sine spor av mistillit, og nervøsitet. Og det er felt at min tid med jentungen min skal gå opp i dette tullet her. jeg er rusfri , oppegående  , frisk, og ikke til skade for barnet mitt, og ikke har jeg omsorgsvikt. jeg signerte papirene selv, fant jeg jo ut. Og da fikk abre se henne en time en gang i uken etter å ha bært henne i magen i nesten 10 måneder.

Jeg ble babysyk, på oasen. !

OJoJoj ! Jeg så på babyklær, tilfeldig og da kom suget, harrefred jeg kjente babylukt over alt og det kriblet i magen etter å ha baby, så er du up for it ? gi beskjed. Neida ! jeg kødda ! ikke ta dette så bokstavelig nå da, jeg vet det er noen der ute som er flink til å ta alt bokstavelig.

Baby syk er en ting, men er det noe jeg har lært så er det å vite at min mann kommer til å oftre alt for det, og ikke ditche oss, eller være en dårlig farsfigur på noen type måte.

Faren til jentungen min, han er god, og snill og veldig flink med barn, men han er fremdeles i rus. jentungen er 8 år, og jeg har vært rusfri i 1 år, jeg ønsker ikke dette for enda ett barn. Noensinne , så jeg skal være sikker på at alt er bra og at alle stiller opp for det barnet som det forkjener ! <3 Barn er uskyldige oppi det hele, og de ble ikke bedt om å komme til verden, vi må stå for ansvaret vi har laget ! Og helt ærlig, så ELSKER jeg alt med det ansvaret. har alltid elsket barn og alltid drømt om en familie, men jeg kan heller ei være familie alene til noe som ikke jeg fikk beholde , og en mann som ikke fikk hjelp.

Det er umulig, når man er blitt splittet , og skjermet fra hverandre av staten. Nei denne gangen skal jeg blogge offentlig om alt, og jeg skal holde stemmen min høyt oppe for å gardere meg at slikt aldri skjer igjen. Og ALLTID HA ADVOKAT TILSTEDE FOR ALT; som har med dette systemet å gjøre. i dont trust this system.

 

Nå må jeg legge meg.

jeg har vært på farten i hele dag, og tentamen, samvær, ikke at samvær er noe som tar på kroppen da. jeg ville hatt henne hele tiden 24/7, helt ærig. Om jeg fikk hadde jeg gjort det. Og jeg kommer til å stille opp for alt jeg får lov til, og pushe på å pushe på.

Men også tatt buss langt, oasen tur, kjøpesenteret og trakket, og truffet kjennsfolk, og nå blogger jeg. jeg har ikke fått tid til å spise en gang når jeg kom hjem. og klokken er blitt så mye men jeg er nødt å blogge meg ferdig nå som jeg endelig er kommet meg så langt opp på topplisten kan jeg ikke resikerer at det glipper meg igjen. ! Fordi avisen er ikke noe jeg kan gå i daglig for å bli sett og hørt, men klart jeg tar gjerne flere intervjuer med andre lokale aviser, og journalister. Så det er bare å sende meg en mail, mailen står øverst i denne bloggen.

 

sponsor mail.

Jeg har fått sponsor mailer, og det er noen veldig kjente og som sammarbeider med de hotteste artister, og merkeprodusenter og diverse som har sendt mail og vil ha meg til å gå i deres klær. og det som er at det er faktisk noe som jeg kan gå i fordi meningen bak dette er noe jeg selv mener og skriver for. Så da kan jeg gå i det, og jeg har takket ja til dette. Så jeg venter på svar. oM jeg gjør dette og andre ser det, så kan det jo hende jeg får flere større oppdrag også.

 

og jeg vil nå langt, og jeg gir meg slettes ikke før jeg er på topp ! Watch out topplister, here i come. 🙂 Hehe, neida, det som er viktigst for meg er at budskapet kommer frem, at jeg får en høyere stemme og kan ta opp problemstillinger offentlig og de faktisk kan bli hørt og gjort noe med. Og at jeg kan da hjelpe andre som har vært og er i min situasjon, og de som kommer i min situasjon etter meg.

 

Nå må jeg hoppe i køys, beklager for jeg ikke legger ut bilder av samværet med barnet mitt, men det er uaktuelt for meg å legge ut bilder av min lille engel på internett. så det skjer ikke. Jeg har valgt ett offentlig liv, men det har ikke barnet mitt så før hun er voksen og bestemmer seg for å ville leve offentlig, vist hun gjør det så komme rjeg verken til å legge bilder eller navn. gjeldende regler for bloggen min er å aldri skrive navn på personer uansett. De er en generell  regel jeg har satt,

Tusen takk for du leser bloggen min <3 DET BETYR SÅ UTROLIG MYE FOR MEG at netopp du stikker innom her og leser min blogg. ! Virkelig.

God natt da, Mvh Luckyluka

2 kommentarer
    1. Det var så kjekt å lesa om att dåkke har hatt ein fin ettermiddag/kveld.
      Er også veldig glad for att fostermor og du har s god kontakt.

      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg