Hvordan jeg finner inspirasjon,det største bildet jeg har malt

Hvordan jeg finner hva jeg skal ha i bildene mine 

Det gjør jeg ved hjelp av YouTube Og inspirasjoner til en hver detaljer jeg skal ha i bildet mitt søker jeg opp en ny ting. 

Også improviserer jeg mye , som på buskene og gresset her er all me. Uten om bakgrunnsfargen i buskene. 

Så slik sitter jeg og maler mine bilder , og jeg skal få alt til å gå rundt med bloggingen og malingen og YouTube kanalen så det er jo veldig tidskrevende. Men i mitt tilfelle som har blitt rusfri og antageligvis har ADHD er det veldig sunt. 

Foruten om når jeg overdriver og overtenker da blir det for usuns. Som en veninne sa til meg så bør jeg gå ut og gå tur innimellom , og det har jeg hundene våres til ,hehe. 

Å male større bilder e veldig kjekt gøy , men man kan ikke male det på en time eller ett døgn. Så jeg finner inspirasjon innimellom og maler en ting på for dagen , fordi ellers blir det bare en smørje av maling. 

Når man kjenner at man begynner å bli sløv i detaljer osv , må man virkelig ta en pause. Eller når man blir irretert. 

Ellers blir maleriene ødelagt. Av erfaring sier jeg dette. Hehe. 

Har maler over flere lerret før , og senest i foregårs. Og i går. Fordi jeg sitter hele dagen å maler. 

I dag har jeg fikset sjøen i bildet , og tar bort litt overdrivning av bølger. Hehe , og malet på litt mer skygger i vannet og lyse detaljer i vannet også gress , og sandfarget måtte jeg endre , og buskene har jeg maler i dag. 

Nå skal jeg male på blomster og palme tre. Og så tror jeg at jeg venter med resten til i morgen for jeg kjenner det blir litt mye når jeg ikke er helt i form. 

Tusen takk for at dere leser bloggen min , og er trofaste. Jeg trenger dere så mye. 

Ha en fortsatt strålende flott kveld. ! Så snakkes vi antageligvis senere. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg