Mitt største maleri akryl, i morgen er det ny GIVE AWAY

Her er fortsettelsen av mitt største maleri med akryl. 

Det slutter her , se fra nederst på siden 
Det begynner her 

Så nå har jeg maler en del på det i dag , palme tre , blomster trær og gress. Og maler på sidene. 

Det skal bli så vanskelig å male siden av oppe til høyre hvor det er bitte små huset og detaljer. 

Men jeg skal fikse det. 

Nå må jeg slutte av litt å ta meg av hundene , Nicolas har bare gått rundt på gulvet å skreket etter meg. 

For oppmerksomheten da vel og merke. !

Den fantastiske traven min ! Russisk toy terrier på  1.5 kg. Ok kansje snart 2 kg da. ! Så lyger jeg ikke. 

Har vært en stille dag i dag , og noen ganger er det veldig greit ! 

Oioioo snart begynne skolen ! 

Gleder meg så sykt å ha noe å gå til igjen ! 

Men blir litt mindre maling og mer matprat da. 

Siden jeg begynner på restaurant og matfag. 

Jeg håper så sykt at blogg.no tar meg inn til den plattformen , fordi jeg vet ikke hva jeg skal gjøre vist ikke fordi jeg takler ikke de andre blogge sidene. Og har absolutt ikke tid til å designe mitt eget og lyst å betale for eget domene. 

Ikke enda hvertfall, jeg vil komme veldig langt. Og vist jeg kommer meg på blogg.no er det greit nok for meg å blogge på. Da trenger jeg ikke eget domene. 

Jeg har blogget på blogg.no  for og trivdes så utrolig med det ! Kommentarfelt og Q&A’s . For de som ikke vet hva det er så er d questions and answers. 

Og jeg får kommunisert med leserne mine , noe som er helt fantastisk ! 

Nå er jeg ute etter leilighet , jeg trenger mitt eget sted. Men ønsker å være i nærheten av familien så nært som overhode mulig. 

Fordi jeg liker å være tilgjengelig og ha de tilgjengelig. Og liker å hjelpe til hjemme, slik for da er det aldri forjeves det jeg gjør. 

Og det å få stille opp ,for små og store. Det er noe jeg liker veldig godt. 

Det familie båndet. ! 

Og de er der alltid for meg , jeg går jo på samme skole som min mor , og vi skal kjøre sammen til skolen . Så da blir det også mye lettere om jeg bor rundt dem en plass. 

 

Det å ha  een fin bolig er viktig for meg , for jeg lager YouTube filmer og blogger mye , så trenger det og å se litt greit ut , og jeg trenger plass til blog YouTube studio og male studio. 

Og sted til jentungen min, hennes eget rom hvor hun kan komme å være på besøk og leke /spille på. 

Fordi jeg ser jo for mg at hun skal få komme til meg å være litt innimellom nå fremover. Nå som jeg har vært rusfri i  over 7 mnd , og skal holde meg rusfri livet ut og ting er stabilt. 

Omgivelsene mine er rusfri og trygge , og det er stabilt også. Så da bør det jo ikke være noe problem. 

Harreguuud så kaldt det er nå ,inne. Jeg fryser meg ihel. Haha. 

Nå har jeg tatt opp en pakke med pølser grillpølser. Som jeg skal koke til hundene. 

Det koser de seg nok med , så må jeg ut på tur med de om en liten stund , deretter bør vel jeg også spise noe mat. Kansje ? 

Ja. 

Så da tar jeg egentlig kveld jeg blogger tre fire ganger til dagen, så vet dere det. 

Og YouTube kanalen min er fremdeles LUCKYLUKA , der kommer det vel noe en gang til to ganger i uken. Snart tid for ny konkurranse give away. I morgen ? Ja. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg