Gratulerer med morsdagen// Første pinnsvin i år//Live sending på tiktok 800 seere //Heldig med mine følgere !

       Gratulerer med morsdagen alle gode mødre ! Du er verdigfull, unik og fantastisk ikke glem det !

I dag har jeg hatt live sending i 2 timer på tiktok, og vel så det! det var veldig koslig faktisk, og jeg er så utrolig heldig med mine gode følere. Både her og tiktok og youtube har jeg bare mennesker som sier fine ting, og aldri er negativ, bare positive gode mennesker som følger meg! Jeg føler meg veldig heldig, og er utrolig takknemlig for dere gode følere og lesere! Det må jeg bare få si! ikke en eneste stygg kommentar har jeg fått fra noen av dere, og det er beundringsverdig, gud velsigner dere alle sammen !

Jeg ser støtt og stadig flere som bar eer seg selv og får veldig dårlige og stygge kommentarer og derfor må jeg bare få påpeke at dere , er helt fantastiske og gode !

Tusen takk! jeg fant aller første pinnsvin i år, det sto langs vegen i det jeg kom gående, midt i vegen! Så jeg gikk ikke der fra før jeg fikk det ut av vegen med guds makt. Jeg strålte guds makt fra ovenfor og mot pinnsvinet og sa det måtte gå ut av vegen. Og etter en stund begynte det å bevege på seg så jeg gav det enda mer lys og makt fra gud, og ba til gud om hjelp til å få dette pinnsvinet ut av vegen fordi jeg var redd det skulle bli påkjørt. Og der etter en stund går det faktisk ut av vegen ! Og inn til samme side jeg så for meg og tenkte det skulle dra. Så jeg følte jo seriøst guds lys og vilje igjennom meg i det jeg ba om at det skulle gå ut av vegen. Det var fantastisk! Jeg har Gud så nært meg, inni meg og alle steder jeg ser og er. Jeg er hans tjener og tjener gud, og det vises hver gang jeg ber han om noe, atr han er alkltid rett ved meg. og jeg bruker det til å yte godhet for alle skapninger jeg møter. Og jeg ble så glad når han lyttet på meg, for de er utryddningstruet og jeg ser støtt og stadig at folk kjører på de. Nei ! Pass på nå kommer de, vær obs på vegen følg med. Og ikke kjør på uskyldige dyr! Eller barn for den slags skyld. Heller ikke andre, man skal se på vegen når man kjører, og gjør man det så kjører man ikke på noen /noe.  Her ser man pinnsvinet som står midt i vegen, og jeg styrte det på andre siden av vegen fordi der var det mer skog og træt å gjemme seg i. Også ser jeg en mann som går tur med hunden sin, så lar han hunden plage det så jeg sa at han skulle ikke la hunden gå bort til pinnsvinet, jeg sto å fulgte med hele tiden for å passe på pinnsvinet. Mine hunder får heller ikke gå bort , de måtte fint være stille og holde god avstand

 

 

Her er malereiet jeg malte til mamma på morsdagen hennes, jeg har malt det i hele helgen og litt forje uke.  Også gav jeg foto av henne, min datter og min lillebror som hun hadde delt på facebook. Skrev det ut, og laget fine ramme på det inni fotoet. Og la det inni en mappe oppi med maleriet. Også ett fint kort der kortet kunne byttes ut i kvalitettid sto det. Hehe . Har du hatt en fin morsdag? 

Live sending med 800 seere, det var veldig lite liv på tiktok i dag faktisk, vanskelig å få god kontakt med folk i dag følte jeg. Men det kom litt og llitt. også hadde jeg en mann på live kamera med meg som har korona hehe. Jeg føler med han , korona når jeg hadde det var forferdlig, og pusten veldig tung. Den er tung nok fra før liksom. Fordi jeg røyker jo.

PÅ live sendingen ville de se hva jeg har malt, så jeg hadde en liten utstillking, også en give away. Ett gavekort, også viste jeg hva jeg har sydd og designet av klær. Selv om jeg aldri har sydd en gryteklut en gang, så gikk jeg jo direkte på å designe klær, jeg lærte meg alt selv. og sydde 4 uker i strekk for å lære meg forskjelig. Hehe, skal man gå for noe så må man jo gå for det også. Ikke gå rundt grøten hehe. Jeg skal nå senere tid sy store hotell putetrekk faktisk. Også kanskje jeg skal selge fordi det er vanskelig å få tak i det her.

OG pakke de inn i søte pakker, også har jeg lyst å senre gå ovefr til baby klær. Bodier osv med mitt eget trykk på i fine søte gave ekser. SOm folk kan kjøpe til nyfødte. Men mitt merke på : Luckyluka. Det er mange planer i mitt liv nå, mange baller i lufta. jeeg har også bestil en del gaveesker og pynt og kort til de, fordi jeg skal lage mine egne sjokolader og ha i fine esker og selge med mit merke på , luckyluka. Dette blir spennende. Men jeg merker det er veldig mye for tiden, og veldig lite timer i døgnet for å få ting til å gå rundt. Jeg sitter her fremdeles og blogger klikken er 00.00 og jeg skulle ha rydda og vaska litt i dag. Jeg skulle ogsa ha skiftet på senga. Men nå måtte jeg ha en live sending fordi jeg har ikke hatt det på en stund. Faktisk siden utstillingen min for to uker siden. Og da pratet jeg jo ikke direkte til følgerne mine men til gjestene på ujtstillingen med loive sending i bakgrunnen. Også hatt nytt intervju med avisen her lokalt. Jeg håper jo at noen ikke lokaler også ønsker å fortelle litt om meg, slik at jeg kan vokse stemmen jeg har, og bruke den enda mer til yte godt for andre. Og kanskje bli bedre kjent og bli hørt om ulike problemstillinger og planer jeg har for f.eks kommunen for de som trenger litt ekstra oppfølging i samfunnet.

 

 

Nei nå må jeg få gjort siste rest her i hus, så ønsker jeg deg og dine alt godt i livet ! Du skal gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg, og du skal elske din neste ! Det er to ting jeg prøver å huske på hele tiden. <3 Stor klem fra Luckyluka <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg