Fjernet fire sting, APEKOPPER What?

Slik så det ut når jeg tok av bandasjen i dag, helt ærlig så det bedre ut enn når de var ferdig med skrapingen og vaskingen og stingene de tok ut, legger ved bilde etterhvert. 

Jeg tok buss til Haugesund i dag, først innom i Kopervik for å ta rus prøve osv.

Når jeg kom til sykehuset i Haugesund gikk jeg direkte til venterommet og satt på Netflix, the 100 serien jeg elsker å se på. 

Deretter tok jeg frem sjokoladen jeg hadde spart til serien, tiden gikk kjapt. 

Når jeg ble ropt inn, satte jeg meg ned på stolen å begynte å ta av bandasjen. Det var kjempe fint forskjell til sist og gangen før det. 

På grunn av at jeg slutta med røyken for nå, så har såret grodd mye bedre i form og snarere. 

De begynte deretter å skrape bort betennelse, og lage små blødninger i kantene. Dette skaper mye irritasjon for såret derav rødme. 

Jeg spurte om hun kunne bløte det opp med en klut over og sprute saltvannsoppløsning over, dette gjorde hun. På den måten får de skrapet opp mer overfladisk betennelse.

Jeg drikker mye smoothie, og har en enorm tro på min herre Gud. Mine bønner i det siste har vært for meg selv, da jeg var redd for å miste armen når betennelsen begynte å blusse opp igjen.

Bønn i tre dager  gjorde at de svære hullene inn til benet i en tunell ut på andre siden hadde grodd fra helt inne fra og ut , det gjenstår bare en cm. Og to igjen. Tre dager så grodde det med ca 5 cm.  

Ingen røyk,men smoothie, bønn, og antibiotika og skraping har gjort underverk. Selvfølgelig måtte jeg holde armen i ro, men med flytting så er det ikke så lett. Det ble en del bæring av tunge esker og diverse. 

Neste gang skal vi kansje ta alle stingene ut, og jeg har nå stoppet på antibiotika. Nå er det opp til kroppen min å helbrede seg selv, med min hjelp av forhåndsregler og hygene.

Dette er etter de fjernet sting, og hadde skrapet, og de vasket.  Det er over 15 cm lengde på dette her. Heldigvis så har jeg jo mistet følelsene fra den stripa og oppover så føler fint lite. Håper jeg får de tilbake en dag, men ikke enda. Hehe.

Når jeg var ferdig, gikk jeg ned til byen for å ta buss tilbake igjen.

Jeg gikk innom butikken å handlet mat og drikke og diverse med hjem, dessverre glemte jeg at jeg ikke kan bære nå så da kom heldigvis min gode onkel til redning hehe. Takk! 

Til middag laget jeg stekt pølse, bacon og potetmos. Det var utrolig godt. ! Ikke minst så må vi alltid ha godt med salt, pepper, løkpulser, og fett! (Kolesterol mitt er helt fint) haha. 

Og tror dere jaggu ikke jeg glemte meg ut og kjøpte en 20 pakning med ferdig røyk da? Ehm joo….

Godt at jeg har enda folk rundt meg som røyker hehe, den gikk videre til noen som trengte den.

 

Det er noe med den vanen vi har når penger kommer inn på konto, og man går på en butikk å handler så er man vandt til å handle røyk. 

Gav den bort uåpnet selvfølgelig, vil man ikke røyke så vil man ikke…

Uansett, så håper jeg at dere alle har det bra. Har dere hørt om Apekopper?  Det nye viruset som er kommet, de har funnet i Oslo nå vist nok. Det ser jo helt for Jæ…. Ut. ! Sketchy AS fuck! 

https://www.tv2.no/a/14807296/  lnk til ny informasjon. Det skal visstnok ikke være grunn til bekymring, for immunresponsen vår takler det fint straks vi er i kontakt med viruset. Det er også for det er et stabilt virus som ikke er så veldig smittsomt og det vil ikke bli en ny pandemi ut av det.  Mn shit ekkelt er det. Selv hadde jeg fått helt hetta !  Ikke misforstå tittelen min, jeg har ikke apekatter asså!  Men litt apekopp er jeg i hodet av og til hehe. 

Neida, satser på at dette går så fint så. 

“”,”” Hihi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg