videoDoggiebag gave på døren min❤️😅

Doggiebag ! Rett På døren !

 https://www.youtube.com/watch?v=2hwmJ8hO7fM

Videoen varer bare 10 minutter, men den er ganske morsom. Herlig å se hvor lykkelig de ble av gavene fra doggiebag.no

De var veldig medgjørlige med meg ,jeg hadde vistnok bestilt to stk. Egentlig skulle jeg bare ha en stk. Og da fikk jeg først på den ene 100% avslag. Og så på den andre siden dette var en feil så ordnet de opp i det og så fikk jeg den også gratis !

Det hadde jeg ikke trodd , så jeg ble jo overlykkelig.

Jeg er ikke akuratt rik så  det var så gøy og fantastisk snilt gjort av de.

Tusen takk for fantastisk flotte gaver doggiebag.Alt falt i smak for to kresne hunder ! 😅👍❤️ Ble overfalt av de når jeg kom hjem med to esker. Og to like leker, som de elsker.
Han store har enda ikke ødlagt den , han spiser jo alt opp på 1 minutt maks. Så dette er rekord tid. Sikkert redd for denne her 😅❤️

Jeg var kommet hjem fra skolen, å der hang det to svære esker på dørhåndtaket mitt.

Hundene klikket jo bananas når jeg kom inn, og de skjønner hva dette her var.

De har ikke fått så mye slikt, men godteri får de nok av.

Julaften får de julegaver som er innpakket og de åpner alle selv. Det er noe av det kjekkeste de vet !

Så det kommer til å bli gøy når det nå nermer seg julaften og vi skal ordne julegaver til hundene.

Det er så gøy å se når de åpner de, de er helt i hundre.

I videoen kan du se hvordan Rico(den store) får panikk og prøver å dra esken ut av hendene mine, den lille Nicolas han prøver fra esken fra Rico igjen hehe. Nei dette var fantastisk kjekt !

Alt var spiselig og smakte godt syns hundene. Jeg ble egentlig veldig sjokka for de er stortsett veldig kresen !

Nå er Det HØSTFERIE ! ❤️Det blir digg å sove lenge hehe !

Nå skal jeg rydde og vaske og vaske klær osv , rydde opp etter hundene ikke minst.

de rota så sinnsykt mye da  med gavene fra doggiebag , men det er bare koslig rot.

Så lenge de er lykkelig og har det godt er det ingenting annet som betyr noe for meg.

Vil ønske deg en super fin helg videre, takk for du stakk innom bloggen min.

For de som lurer på leveringstid , så tok det bare tre dager fra jeg bestilte til det kom frem faktisk.

Legger link til siden vist du vil stikke innom å se, de hadde for valp og alle aldre. Pakkene blir laget til hundens alder. Og størrelse.

De traff hverfall blink hos oss med pakker og størrelsene. !

https://doggiebag.no/?utm_campaign=google_t&coupon=SOMMERMORO&utm_medium=H_SOMMERMORO&gclid=Cj0KCQjwnP-ZBhDiARIsAH3FSRcaxsCut4jRPId_UH1Ay2ELuFNkkzfaf3cEj5tSLmvNNLBPsWPEWwMaAgFiEALw_wcB

Det ble ganske mye rot i stuen min når jeg kom hjem da ! Hehe, de koset seg rett og slett ! Gliser i øynene.

Jeg trodde egentlig ikke at dette skulle være så kjempe morsomt og kjempe godt som det ble.

Jeg skal definitivt sette meg opp på fast en gang i måneden slik at de får det en Gang i måneden.

Husk å abonnere på YouTube kanalen min, så blir jeg kjempe glad. Tusen takk ❤️

Ha en rektig fin helg , og nyt høstferien ! Det vat jeg at jeg skal prøve ,så godt jeg kan.

Snakkes sere da alle søte mennesker!

#hund
#hundegodt
#hunder
#hundesnacks
#hundgave
#gavetilhund
#hund
#valp
#dog
#dogs

#doggiebag

@doggiebag.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg