Lettsalta torsk med råkost, blåbær jordbær med vaniljesaus

Lettsaltet torsk med råkost- blåbær og jordbær med vaniljesaus

 

I går lagde jeg lett saltet torsk med råkost og til dessert finhakket jeg blåbær, kuttet av stammen og skjærte alle i fire deler, og jodbærene finkuttet jeg og blandet de sammen i skåler. 

Hadde til vaniljesaus og selvpisket krem og sukker. 

Kansje ikke det sunneste alternativet med sukker, men er noen som liker det også. Jeg spiser det uten sukker fordi jeg har så mye sukker i kaffien jeg drikker, så kan ikke ha Mer sukker til resten. 

 

Jeg kokte fisken i gryte med vann, har alltid nye salt oppi og pepper, skjært gullerøttet og kokt for seg selv, med franske poteter ferdig skrellet. 

Ferdigpakket råkost xD haha.

Fire pakker med 4 stk fisk fileter i hver pakke. 

Det var mat i går til tre stk , så da har vi til stekt fisk i dag.  Litt greit å slippe å tenke på  hva man skal ha hver dag. 

Alt falt i smak, slår aldri feil med fisk ! 

Og desserten er veldig tradisjonell den også. 

Men noen ganger er det letteste det beste . 

Som de sier. 

Jeg begynte å klippe hekken i går , og den var stor . Jeg skulle lengre bak og der traff jeg på en klipt ned tykk grein som gikk rett inni gamle operasjonssåret.! Jeg ble blå og rød. Gjorde skikkelig vondt. Så i dag sitter jeg på legekontoret å venter , skal på etterkontroll og ta opp en del ting mtp helse og uføre. 

Som rusmisbruker er det veldig mye preg en bører etterpå og veldig vanskelig å i det hele tatt jobbe og få jobb ! 

Med kriminelt rulleblad kommer man ikke så langt. Så har nav spørt etter dokumentasjon tidligere , uten hell så da sitter jeg her med en lapp skrevet til legen med ting som må skjekkes opp i til jeg begynner på skolen , og som følge av det livet jeg har levd , operasjoner jeg har gått igjennom , og uføre må dette tas tak i også. Så da gir jeg lappen ting legen så får han begynne på det hvertfall. Hehe 

Jeg har problemer med å komme på alt når jeg først sitter inne hos legen , så da liker jeg bruke papir lapp som det er skrevet på. 

I dag skal jeg kjøpe meg en PC , slik at jeg kan jobbe som. Chat operatør via dataen når jeg vil. Ja vi får da se hvordan det går haha! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg