Dette er normalitetens stress hormoner som popper frem ! No shame, No blame,just a pimple

Hei alle sammen !  Vaske ,tenke,vaske, fikse, rydde, sove ? Neh.  Just an update. 🌹🥰

Dette ble ett veldig sent innlegg i dag for jeg har hatt en veldig tøff natt , veldig lite søvn og veldig mye stress om dagen. Og en hund som fikk tilbakefall med magen sin igjen. Han er diagnoser med tarmbetennelse , luftrørsprolaps lignende , ikke fult så alvorlig men alikevell gale nok. Og tannkjøtt sykdom. Og nå har jeg funnet hvite prikker i hans avføring så nå har jeg vasket ned hele boligen uten søvn , dynetrekk på kok og alt på kok da hundene sover i samme seng som meg er jeg jo livredd det skal være makk i magen. Så vi skal kjøpe makkekur og ringe dyrlegen i morgen. Men han fikk seg en halv kortison for magen og magesmerter og litt bakterie balanse for magen. Så han kom seg veldig. Men det er bare snakk om tid før det kommer tilbake igjen.

Og i tilegg går husleie kontrakten min ut 19 juni, så jeg har vært veldig stressa for det å finne bolig og slikt som jeg ønsker å bo i over lang tider fremover fordi jeg vil etablere meg på ett sted.

Og så mye planlegging , det føles som jeg planlegger bryllup for noen. Men det er ikke det da ,bare like mye baller i luften på en gang. Og jeg har fått heller /kviser i hele ansiktet. Ikke helt kvisermen stress utslett. Og jeg er møkk sliten og vasker ,skolen begynner i morgen jeg har ikke sovet fordi jeg vil vente til i kveld for så å forhåpentligvis få til og sove og stå opp på en normal tid.

Derfor har jeg ikke fått blogget noe serlig nå i dag. Jeg har veldig mye jeg må ordne klart. Og fikse.

Jeg krysser fingrene og håper at alt skal ordne seg for snille jenter. Men man får desverre ikke levert alt på sølv fat så det er veldig tidkrevende så jeg må bare prioritere rett slik at jeg kommer meg i orden.

Jeg har hatt så  mye  stress at jeg ha stortsett glemt å spise mat hver dag. Så kommer jeg på det i siste lit og spiser meg skikkelig mett og bare en gang til dagen så jeg har kommet helt i ubalanse i hormoner og mage her jeg også.

Stress er verste sort, det tar så mye av en. Men dette er mer eller mindre min egen feil fordi jeg tar på meg så utrolig mye og alt går så sykt inn på meg fordi jeg er slik at jeg MÅ ha kontroll, og ikke gå i uviten og ikke gjøre noe halveis. Og med ubehandlet adhd kan dette for bli veldig smertefullt og tungt å holde på slik som jeg har gjort nå.

Det kommer noe annet innlegg i morgen igjen men akuratt i dag må jeg bare ta å jekke meg helt ned og ta det med ro og spise litt mat og vaske littegranne til imellom slagene. Høres ut så det er så forferdelig mye å vaske. Det er veldig rent her men jeg går igjennom alle mine ting og skuffer og skaper for så å kaste og å gi bort til andre som trenger det. Så da vil jeg vaske imellom slagene der i skapet og slikt ettersom jeg tømmer litt og litt.

Stor opprydning , fordi jeg skal flytte og vil rydde opp i ting før jeg flyttet slik at det bli mindre å flytte på. Hehe.

Og finne leilighet i tilegg er ingen lett sak i dag. De er svin dyre alle sammen nesten.

Jeg ser lavest pris 7000 kroner. Og så går det kanskje to leiligheter på 7000 og 8000 så kommer vi direkte til 12000 og der etter til 18.000 . Hvem ha råd til dette ?! Omg. Ikke jeg hvertfall. Og tiden renner ut. Så jeg får veldig ufin hud av dette her.

Hehe, jaja. Det går som det går. Livet mitt er lagt i Guds hender så vil det vise seg hvor han vil ha meg next da.

Gleder meg til å vise  dere hvor jeg ender opp, og hvordan jeg skal få det. Synd denne kontrakten kun var på ett år fordi jeg trives veldig godt her. Men husverten må ha leiligheten sin igjen , fult forståelig og den er like heil og fin. Og til og med enda bedre ! Fordi jeg er sånt kintrollfreak og OCD som jeg er er alt her kjempe fint !.

Men jeg er virkelig spent , på hvor jeg ender opp. Og når jeg har fått kommet meg i orden blir det sommer og Live blir fantastisk ! Jeg savner varmen så sykt . Vi hadde par dager her med sommer og sol. Lite vind. Men det endret seg i går. Etter at jeg fikk skrubbet verandaen med grønnsåpe og svamp for hånd. Uten slange hehe. Passet veldig bra at det begynte å regne etterpå . Verandaen er superklar for sommeren ! Det ser nydelig ut. Og jeg gleder meg til å sitte i solen å slappe av her. De to siste månedene mine her. Tiden går så alt for fort egentlig.

Jeg håper dere har en super fin mandag. Og siste dag av påsken er her nå !

Ønsker dere alt godt , og del gjerne bloggen min 🌹

Alt ordner seg nok til slutt , for nå. Må jeg jekke ned femten hakk ! Ellers blir jeg kjøttbolle i ansiktet. Av stress.  Hehe mvh Luckyluka. Klem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg