Større bryster ? Ingen lett sak å være kvinne i 2023// østrogen-testo-større og strammere bryster naturlig ? Hvordan?

Større bryster/Østrogennivået -teso?/ mer kvinne?

Det er helt klart at vi bør legge fokuset tilbake på helse, livsstil og kosthold igjen, fra silikon,botox ,og kniven generelt.Det er dyrt , og tror ikke det er så veldig sundt ,og gir heller ikke varige resultater man må fylle på Restilane. Hva er garantien ? 3 månder om gangen ? Maks.

Å være kvinne i 2023 , finne jeg å være en ikke så veldig lett sak. Du skal ha råd til sminke , fint dyrt undertøy ,dyre merke klær, tettsittende dyre klær. Det nyeste av sko , og det som er inn generelt. Og man skal også prøve de hygiene artikler som er nyest og best i test. Spesielt når man er bloggere. Og  da må man også kunne ha råd til å reise rundt ,bo på hotell osv. Men det er ikke noe vi minimale har råd til hvertfall. Og ta en en operasjon for å få kroppen tilbake til normalen etter en fødsel ? Nei. Det er noe jeg hadde måttet spart til i over flere år ! Om det skulle vært en mulighet for meg.

Der igjen ,

Jeg selv har troen på om det skal vare permanent må det bygges rett, og man kan da ikke ta en snarveg, for varige resultater.

Så nå har jeg skjekket opp i en del øvelser som FAKTISK kan gjøre brystene større og strammere uten at vi må legge oss under kniven.

Jeg selv er i mine 30 nå, og de sier at det er den beste alderen. Men alt jeg kan kjenne på selv er at kroppen er sliten, og alt henger ! Ikke noe gøy. Første gang jeg så meg i speilet på 30 års dagen min, var det første jeg la merke til en ny rynke i ansiktet som ikke hadde vært der før.

Slettes ikke moro å våkne slik på bursdagen sin nei. Snart begynner vel de grå hårene også. For å ikke snakke om økt ansiktshår. Er det testosteron ?Man kan jo begynne å lure.

Å sminke , er ett ork. 

Dey er synf og si men å stå opp om morgenen og kaste på meg leire , som gjør at jeg ikke føler min egen hud og klær meg ihel. Det er blitt ett ork. Jeg skulle ønske jeg klarte å bruke sminke hver dag. Fordi jeg liker ansiktet mitt bedre med sminke , men i det jeg kommet til skolen har jeg gnidd det utover hele ansiktet. Og da er det vell finere uten sminken tenker jeg . Hehe. Også et det blitt tungt å bruke sminke. For huden min. Jeg vil være naturlig pen, og da kommer vi frem til det å spise sunnere, leve sunnere.

Ja det er tungt å være kvinne i 2023. I det minste før i tiden var kvinner ,hel kvinner. Ikke halv kvinner og de spilte en rolle i ett forhold. Mannfolka var mannfolk. Skikkelige mannfolk. Ikke en mann som bruker mer tid på badet enn deg selv som kvinne.

Og når man biller i 30 årene , begynner man å øke fokuset på hvordan man kan leve bedre , sunnere og leve lengre ? Samtidig som å se bra ut undervegs ? Jeg er nok kanskje ikke den eneste. Men også det å bli mer kvinne da. Når identitet krisen forsvinner liksom, og man vet hvem man er. Så øker lysten til å være mer feminin og leve sunt.

Og hvordan får jeg økt østrogen nivåene på en sunn måte?

Og jeg selv har fått en liten trang til å bli mer “feminin” ,få mer former og alilevell ta av med flat mage til sommeren. Rekker det nok aldeles ikke ! Men a girl is allowed to dream right? Men for å ikke nevne å føle seg litt mer kvinnelig.

Etter flere mislykkede forhold der en blir mamma, med godt voksent barn , og i tilegg mannen i forholdet så er det klart at testosteron nivået øker. men ikke bare øker det men faktisk synker østrogen nivået som kan føre til at man kommer for snart i overgangsalderen. Og jeg ønsker flere barn så jeg er slettes ikke fornøyd med dette her nei.

For lavt østrogen nivå i kroppen?

Hva skjer med kroppen om man har for lavt østrogen nivå egentlig, hva kjenner man på da?

  1. menstruasjonsforstyrrelser.
  2. hetetokter
  3. vansker med å bli gravid
  4. søvnløshet
  5. nedsatt sexlyst
  6. tørr hud
  7. følelsesmessige endringer.

og jeg selv kjenner på alle de her tingene. Så det å få økt østrogen nivåene mine føler jeg er veldig viktig på denne vegen jeg ønsker å ta. Kan vi gjøre noe serlig for å øke det?

Desverre, kroppen den regulerer østrogennivået selv ut i fra indre miljøe. Men det finnes mat som inneholder naturliug østrogen.

Hva kan vi gjøre. ? Vi kan spise:

  • Tofu
  • Sesamfrø
  • LInfrø
  • Soyabønner og soyaprodukter som soyamelk.
  • Hummus
  • Fullkornsbrød.
  • Hvitløk.
  • Fennikel.

Så jeg tenker jeg skal lage meg en guffen ekkel smoothie hver morgen med de her tingene oppi, la oss håpe jeg ikke blir skikkelig hormonell for egentlig så har jeg vert veldig hormonell i det siste men ikke på helt denne måten som kvinner får mer som temperament.

HVa skjer hos kvinner ved for hløyt testosteron nivå?

Kan føre til hirsutisme, hvor det er økt hårvekst i ansiktet, på brystet, magen og innsiden av lårene.

Hvorfor får man hormonell ubalanse, hva skyldes det?

Det kan komme av stress, psykiske påkjenninger, kosthold, og visse medisinske tilstander.

Her er noen øvelser som kan gjøre brystene fastere og større.

Fem gode øvelser for å trene opp brystmuskulaturen.

  1. Den store brystmuskelen, pectoralis major. …

  1. Benkpress med stang. …
Professional female athlete dressed in black sportswear, lying on red bench, trying to lift iron heavy barbell, looking up with strong calm face, side indoor shot
  1. Brystpress med manualer. …

  1. Flyes med kabel. …

  1. Dips. …

  1. Pushups.

Jeg håper dette var like hjelp i for dere andre kvinner som lurer, som det var for meg. !

Jeg trenkte jeg måtte lage ett innlegg om dette her fordi mange kvinner sliter med slike ting , akuratt som meg selv. Bare i det skjulte og vi prater ikke så veldig høyt om slike ting som økt hårproduksjon på innsiden av lårene. Kviseproblemer, testosteron nivå, sykdom, og det å føle seg mer som mann enn kvinne er mer vanlig enn man tror. Og det er viktig å vite at det er ting man kan gjøre for å forbedre dette.

Som feks det overfladiske, er jo å begynne med litt selvpleie regelmessig, og pynte seg litt, gjøre de ting som får oss til å føle oss som kvinner på innsiden. Og om dette ikke er nok, begynne å spise sunnere, og kanskje til og med leve sunnere, trene osv ?

Det er jo noe som kommer ann på hvor stort dette problemet ligger i oss da, og det er veldig individuelt.

Senere legger jeg ut ett innlegg om min søndags photoshoot ute i fin været. og se mitt søndags outfit ! Begynner straks på innlegget etter  å ha publisert dette her.

Så ønsker jeg dere alle en super fin søndag videre, takk så mye for at du ønsker å komme innom min blogg! Det betyr mye for meg.

Vist du liker min blogg, del gjerne <3 og sleng ut en hyggelig kommentar.

Mvh luckyluka. Ps : Har du gode tips til kosttilskudd, eller øvelser , eller andre ting for våre kjære kvinnelige lesere ? Så legg gjerne igjen en kommentar ! Klem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg