Operasjon blåbær og Gudsbønn

I dag har jeg vært på etterkontroll som følge av det dere leste i forje innlegg.

 

Jeg har bedt til Gud i tre dager for hjelp til å hele bedre, og drikker blåbær smoothie for antioksidanter. Blåbær,ingefær,brokkolig og banan med eplejuice.

Gruet meg så sykt til etterkontroll at jeg ble svimmel, sto opp i dag og var veldig happy egentlig med fred, så jeg slutta å røyke. 

Straks vi merket oss Haugesund sykehus tok jeg frem damperen min og dampet i veg.

 

Nervene gikk, og når jeg kom frem…

 

Ble jeg overrasket til ti tusen grader over at såret har grodd innenfor og ut nesten helt ut, helt til de begynte å skrape så ble det litt mer sår ut av det men mindre betennelse vel å merket. 

Lukten var ikke så sterk som den var sist mandag, og jeg hadde sølvpute på i stedet for plaster så har nok spilt en stor rolle det og.

Beklager bildet ,men MÅTTE bare vise dere hvor bra det så ut. Og nå tok de to sting av , de to nederste fordi det hullet ble til ett hull av at to sting løsnet fra den ene kanten. Men vi tok dem av og skal la såret gro som det andre. 

Etterpå gikk jeg til skolen jeg skal begynne på og signerte søknaden.

Resturant og matfag Next.

Etterpå dro jeg hjem, så fikk jeg brev fra husbanken at bostøtte ikke ble innvilget denne måneden fordi jeg var for sen med å sende meldekort med et par dager på aap pengene mine slik at det havnet innenfor 1.04.2022 o stedet for 28.03.22

Og dermed ble strømmen min betalt den 1 i stedet for dagen før som jeg bruker å gjøre. 

Derfor får jeg ikke bostøtte i MAI denne mnd, fordi jeg var noen dager for sen med sende meldkort i MARS MND.  S de har beregnet ut i fra når det ble utbetalt , og regnet med at jeg hadde de pengene til gode. Når det gikk til den strømregningen jeg skulle ha betalt forje måneden. Helt absurd. 

Og med alle de legeregingene og antibiotika kurene ,og pleie utstyr og bandasjer jeg må ut med og har brukt over 3000 på bare medesiner så hadde jeg VIRKELIG, trengt bostøtte denne mnd. 

Så anbefaler alle å melde inn meldekort til den tiden det skal meldes, for ellers får dere sjokkslag rett i trynet som jeg fikk i dag.

 

Såååå lenge varte min røykeslutt…×

Men får ta dag for dag, jeg feilet i dag, men neste dag skal bli bedre. Må bare finne min indre ro igjen?

Det verste var jo at jeg brølte” å de dritt folka på nav, de har meldt inn for høy inntekt , en etterbetaling jeg faen ikke har fått” skulle begynne å skrive melding til dem på nav siden. Der ble jeg overrasket igjen, for dette var helt og holdent min egen feil^^, Hehehe.obs

Og deretter ser jeg en melding fra nav , at de har prøvd å kontakte meg for de vil hjelpe meg med inntekten når arbeidsavklaringspenger går ut neste mnd. 

Jeg har hatt aap i 9 år, så dette så jeg jo komme. 

Men ble jo litt beroliget av at de ønsker en løsning på dette ,og har prøvd å kontakte meg. 

La da igjen det nye nr mitt i melding til henne og forklarte nåværende situasjon osv osv. 

Jeg har vært en av de heldige når det kommer til aap, og føler på meg at dette skal ordne seg dette og. 

Planen min er å betale ned gjeld, ta utdanning,lappen og kjøpe hus i løpet av den fire-fem årsplanen min. 

Anyway ,vet bildet av armen min er ganske ekkelt men vist det er til noe trøst så er det myyyye bedre nå enn hva det var de andre gangene jeg måtte se det.hihi.

Keep on praying ,keep on with the Blueberry smoothie^^, lol

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg