Ønsker dere en fin jul, og ett godt nytt år ! Mine tanker går til de som sitter med sorg i år alt for mange har vi mistet

Til leserne mine:

Hei og god jul til dere leserne mine , så ønsker jeg dere ett godt nytt år ! Måtte neste år bli enda bedre for oss alle ! ❤️

Ville bare egentlig legge ut en julehilsen til dere fra meg , og ønske dere alt godt.

Håper dere har hatt en utrolig fin jule tid , og at dere får virkelig ett godt nytt år til neste år.

Jeg husker på alle de gode minner jeg har fra barndommen når jeg er hos familien min. Som også er med mennesker gode folk som ikke er her i dag.

Til de som ha mistet sine kjære:

Vi har mistet ganske mange denne tiden i år , desverre. Og det har vært en tøff tid for mange.

Og på julaften fikk vi enda en trist telefon, etterfulgt av ett helikopter vi så fly rundt her jeg bor.

Så mine tanker går til de alle som mistet sine kjære .Og jeg må si at jeg føler virkelig med dere fra hjerte roten❤️

Det er veldig mange ,og så unge flotte mennesker som egentlig var helt friske. Som har forlatt oss på denne tiden i år. Og jeg sier kondolerer fra hjertet til alle de som kjenner seg igjen.

Til alle de med sorgen , og tapet av gode mennesker som de har hatt kjært i alle år ❤️

Beklager for at dere måtte oppleve dette , og jeg tenker på dere og føler med dere. Og sender mine bønner til dere og deres kjære som har forlatt oss i år.

Måtte de alle hvile i fred ,og stige opp som de gode englene de er ! Og Gud vet ,hvor fantastiske mennesker som han har i vente nå. Og han vil ta de imot med åpne armer !  Amen.

 

Rest in piece❤️Våre engler som har reist avgårde nå nylig. Og alle som har forlatt oss.

Nå kan dere hvile i fred , sender min kjærlighet og tanker til dere.

 

Mvh Luckyluka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg